Mies rakastuu varattuun naiseen, voiko siihen ottaa yhteyttä?
Nainen on naimisissa mutta selvästi kiinnostunut minusta. Olemme tapailleet muutamia kertoja baarissa, suunnitellusti. Seksisuhdetta meillä ei (vielä ainakaan) ole. Uskallanko ottaa häneen yhteyttä vai odotanko ottaako hän minuun yhteyden?
M34
Kommentit (28)
Minä en ottaisi yhteyttä enkä kyllä baaritapailisikaan. Tykkään reilusta pelistä. En haluaisi, että minun selkäni takana hääräillään enkä hääräile kenenkään toisenkaan selän takana.
Jos olisi oikein kiinnostava ihminen kyseessä, niin varmaan kysyisin, että onko sinun puolisollesi ok, että näin tapailemme ja välillämme selvää kiinnostusta. Jos vastaus kuuluisi, että puolisolle ok, niin sittenhän se olisi ok. Toinen juttu sitten on, kauanko viitsisin olla jonkinlaisena kolmantena pyöränä. En todennäköisesti kovinkaan kauan.
Sä oot alkanut rakastajaksi. Älä ota häneen yhteyttä tai hän katkaisee välinne. Odota kiltisti, että hän sanelee säännöt. Jos alat vuotaa niin nainen lopettaa suhteenne ja etsii toisen. Jos nainen haistaa sinun lavertelevan suhteesta niin hän saa stää kaiken ja alkaa vihata sinua väittäen sinua valehtelijaksi. Siis älä missään nimessä ota yhteyttä tai ole tuntevinasi naista missään.
Eikö oikeasti kukaan usko, että tästä suhteesta voisi tulla mitään koskaan? Eikö kenenkään oma onnistunut liitto ole alkanut niin, että toinen tai molemmat on olleet varattuja?
AP
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:22"]
Eikö oikeasti kukaan usko, että tästä suhteesta voisi tulla mitään koskaan? Eikö kenenkään oma onnistunut liitto ole alkanut niin, että toinen tai molemmat on olleet varattuja?
AP
[/quote]
Lopeta tuo sinisilmäisyys. Tottakai teet niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu,mutta itse kysyit mielipiteitä.
Sain kerran puhelun mieheltä, joka käski jättää kihlantunsa rauhaan. Se oli hämmentävä puhelu, koska kihlattu oli minun pedissäni silloin. Siitä alkoi puhelun jälkeen naisen kanssa puhuttelu, miten mies oli saannut puhelinnumeroni jne...
En pelästynyt miestä, vaan sovimme, että he selvittävät asian keskenään, miksi nainen oli minun pedissä.
Tiedän kyllä mielipiteet tähän asiaan, ja taitaa ollakin sellainen asia mihin ei keneltäkään tule saamaan tukea ja kannustusta. Ehkä se on itselleenkin sitä omatunnon kanssa taistelua ja omia halujaan vastaan taistelua.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:09"]Tuo se vasta tekopyhästelyä on, jos ei saa vaihtaa sanaakaan ennenkuin on eronnut :D Kyllä sitä ihminen voi ihastua tai rakastua toiseen, vaikka olisi varattu. Ja kyllä siitä uudesta suhteesta voi silti hyvä tulla! Moraalitontahan se toiminta on, jos varattuna alkaa deittailemaan toista, mutta silti..
[/quote]
tämä on totta ja vielä jopa ihan yleistä. yhtäkkiä voi minunkin mieheni tai minä itse rakastua toiseen kaikessa salassa, minun elämäni ei siihen kyllä loppuisi vaikkakin kolhuja tulisi koska tiedän sen totuuden ettei toista voi omistaa, vaikka tällaista toimintaa en hyväksykään on silti tosiasiat hyväksyttävä.
Tuo se vasta tekopyhästelyä on, jos ei saa vaihtaa sanaakaan ennenkuin on eronnut :D Kyllä sitä ihminen voi ihastua tai rakastua toiseen, vaikka olisi varattu. Ja kyllä siitä uudesta suhteesta voi silti hyvä tulla! Moraalitontahan se toiminta on, jos varattuna alkaa deittailemaan toista, mutta silti..