Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiarvo 5.8

Vierailija
26.03.2015 |

Saimme tänään välitodistukset koulussa. Keskiarvoni oli 5.8! Aivan järkyttävä! Ope sanoi että en jää luokalle mutta minun pitäisi saada kutoseen tai seiskaan keskiarvo niin olisi parempi. Mitä teen? :/ Help meee!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka aloittaisit kertomalla meille, että milläköhän luokalla mahdat olla.

Vierailija
2/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 7. luokalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kokeisiin yhtään eikä minua kiinnosta koulu yhtään...

Vierailija
4/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja 4 siis ap.

Vierailija
5/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alat lukea ja opiskella, niin keskiarvo nousee kevättodistukseen . Ja 8.luokalla nostat keskiarvoa lisää. Se vaatii vaan lukemista, keskittymistä ja osallistumista = opiskelua.

Vierailija
6/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet läksysi ja luet kokeisiin. Jos et oikeasti osaa niin pyydät koulusta tukiopetusta. Tukiopetusta voi myös ostaa yksityisesti, jos et koulun kautta saa tarpeeksi apua. Teet urasuunnitelman ammattilaisen (opo tai vastaava) avustamana ja keskityt itsellesi tärkeimpiin aineisiin.

Vierailija
7/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa aikoinaan, mutta sitten 10luokan jälkeen nousi yli 9 keskiarvo. Ei siinä muuta kuin menet 10luokalle ja ihan oikeasti alat lukemaan läksyt, teet kotitehtävät, viittaat aina tunneilla kun tiedät vastauksen ja luet kokeisiin. Kyllä se siitä, rohkeutta vaan ja yritystä.

Vierailija
8/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missän päin saadaan välitodistukset nyt kun koulua enään kaksi kuukautta jäljellä?

Vierailija
9/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:42"]

Mulla oli kanssa aikoinaan, mutta sitten 10luokan jälkeen nousi yli 9 keskiarvo. Ei siinä muuta kuin menet 10luokalle ja ihan oikeasti alat lukemaan läksyt, teet kotitehtävät, viittaat aina tunneilla kun tiedät vastauksen ja luet kokeisiin. Kyllä se siitä, rohkeutta vaan ja yritystä.

[/quote]

Sori, korjaan että ihan 8luokka riittää, jos oli vasta 7 kyseessä. Ajatuksissani mietin että olit jo ysiltä mennyt tuolla kuten mulle kävi. Ohje kuitenkin ihan sama, oli luokka sitten mikä vaan.

Vierailija
10/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luet. Kukaan ei ole niin tyhmä etteikö sais yli 8keskiarvoa ylä-asteella. Olettaen että pikkusen tekee sen etee jotain.

Vierailija
11/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot kyll korttis jo pelannut

Vierailija
12/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaan kokeisiin enemmän ainakin 2-3 kertaa jos vaikea alue, tee läksyt aina huolella, kuuntele hyvin tunneilla, kysy jos et osaa jotain aina, mene ajoissa nukkumaan ja jätä ylimääräiset tekemiset vähemmälle. Ei se nyt niin vaikeaa ole, ota itseäsi vaan niskasta kiinni ja alat tehdä töitä. Laiska toivoo mutta ei saa, ahkera syö itsensä kylläiseksi, näin se menee. Pystyt parempaan, näytä muille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi