Miten löytää rikas mies - eleganssineuvoja?
Aija Räty alias Anna Dey julkaisee videoita joissa ohjaa naisia löytämään eleganssin itsessään jonka avulla taas löytää sen rikkaan miehen.
Mietin vaan, että onko Anna Dey itse löytänyt neuvoillaan havittelemansa "rikkaan miehen".
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Isoin ongelma tuossa on se, että varakkaita ihmisiä on vaikea tavata missään. Varakkaat liikkuvat muiden varakkaiden kanssa ja karsastavat deittipalveluita.
Ja kuten mainittiin, niin kullankaivajia tuskin kukaan erityisesti haluaa puolisokseen. Jos haluaa, niin vakka on valinnut kantensa. Tällaiset kurssit ovat pelkkää rahastusta.
Jos nyt unohdetaan todella ökyrikkaat, joita Suomessa on ehkä kymmenen, rikkaat liikkuvat pitkälti samoissa paikoissa kuin muutkin. Voit törmätä heihin Citymarketin kassajonossa, koirapuistossa tai kaupunginteatterin väliaikakahvilassa. Tosin Kaivopuiston koirapuisto on todennäköisempi paikka kuin Jakomäen.
Vierailija kirjoitti:
Rahasta ja onnellisuudesta: Toki raha ei tuo suoraan onnellisuutta. Kuitenkin, toinen tyttö rakastuu hitsariin, ja menee töihin alepan kassalle. Siinä sitten kituuttelevat itähelsinkiläisessä lähiössä ja painavat töitä niska limassa että saavat rahaa ruokaan ja asuntoon. Toinen tyttö ymmärtää piparinsa arvon, ja kiertää hitsarit ja linja-autokuskit kaukaa. Kun kohdalle osuu varakas, tai jopa rikas mies, niin ymmärtää että nyt on aika toimia. Ulkomaalainen jos on kyseessä, voi tuleva rouva unohtaa semmoisenkin turhakkeen kuin "työ". Voi tehdä kaikkea kivaa, shoppailla ja matkustella. Lastenhoitaja ja kotipalvelijat pitävät arjen asioista huolta, ja miehen rakastajattaret siitä kotona ei tarvitse turhan ja häiritsevän usein piparipurkkia availla. Toinen tyttö polkee räntäsateessa töihin aamukuudeksi Jakomäen alepaan, toinen tyttö on kaverien kanssa Cannesissa shoppailemassa ja avartamassa maailmankuvaansa.
En ymmärrä esimerkkiäsi. Jos minä rakastuisin hitsariin, ei se minua velvoittaisi alepan kassalle menemään. Jatkaisin nykyisessä työssäni ja kuten tähänkin asti, matkustelisin ja asuisin omistamassani asunnossa Helsingissä (shoppailu ei kiinnosta). Ja en haluaisi seksitöntä suhdetta, jota sinä tuossa esittelit lottovoittona - itse nimenomaan eroisin, jos kotona ei olisi seksiä usein.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa rikas mies voi pukeutua arkisin pieruverkkareihin ja huppariin ja käydä salilla karjumassa.
Toki salille mennään mersulla/bemarilla/audilla. Ruoka on askeettista ja ruuat kokataan itse.
Suomessa kun duunari voi tietyillä aloilla rikastua ja menestyä yrittämisellä, niin sitä vaurautta ei välttis näe päälle päin.
Tuo on tosiaan asia, joka on vuosikymmenten kuluessa muuttunut. Vaatteista on nykyään vaikea päätellä, kuka on rikas.
Vierailija kirjoitti:
Isoin ongelma tuossa on se, että varakkaita ihmisiä on vaikea tavata missään. Varakkaat liikkuvat muiden varakkaiden kanssa ja karsastavat deittipalveluita.
Ja kuten mainittiin, niin kullankaivajia tuskin kukaan erityisesti haluaa puolisokseen. Jos haluaa, niin vakka on valinnut kantensa. Tällaiset kurssit ovat pelkkää rahastusta.
Eivät kaikki varakkaatkaan löydä mieluisaa kumppania työn tai harrastusten parista, eivätkä hekään kaikki jaksa juosta yökerhoissa koko ajan. Joten miksi eivät hekin voisi käyttää deittipalveluita? Kyllä heilläkin voi olla syvällisempiä toiveita tulevaa kumppania kohtaan kuin varakkuus, eli tuskin heille riittää se, että pyöritään samoissa "varakkaiden tuttavapiireissä".
Höpöhöpö, eikä ole. 30+ on vielä hyvä mahdollisuus löytää kumppani. Eikä se mitään arpapeliä vanhempienkaan kohdalla ole - kyllä sitä aika hyvin pystyy päättelemään, kenen kohdalla todennäköisyys on iso ja kenen kohdalla pieni. Asiaan vaikuttaa se, mitä ihminen itse hakee ja toivoo, myös millainen hän on itse persoonaltaan ja ulkonäöltääm, ja myös elämäntyyli vaikuttaa (sosiaalisuus ja se, kuinka paljon tapaa uusia ihmisiä potentiaalisissa tutustumistilanteissa).