Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** SYYSKEIJUJEN PERJANTAI **

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen pinoutumaan pienen tyttösen äitinä :) Taas tyttökeiju...

Tiistaina oltiin illalla käymässä hyvän ystäväni luona (joka oli lupautunut tulemaan vaikka keskellä yötä lapsen vahdiksi) ja sille vitsailin että huomenna se olis keskiviikko, aiemmatkin on keskiviikon lapsia josko se tämäkin keskiviikoks tulis?

Ja niinhän siinä kävi, että keskiviikko aamuna 01.45 heräsin kesken unen tunteeseen että nyt jos nousen niin housut kastuu. Niinpä, lapsivettähän se ja sairaalalle lähtö. Kaikessa hiljaisuudessa peiteltiin miehen kanssa lapset ja ystävän saavuttua ajeltiin pimeillä syksyisillä teillä kohti sairaalaa.

Edellisistä poiketen supistukset ei alkaneet heti vesien menon jälkeen vaan vasta n.03.00 säännöllisinä. Sain kohdunkaulan puudukkeen (jota pyysin lähinnä siksi että paikat aukeis nopeammin, mutta myös kivun vuoksi) jotain kahdeksan maissa kun tuntui että kaikesta supistelusta huolimatta ei tule kunnolla säännöllisiä supistuksia ja paikkojen aukeaminen on hidasta. Mulla oli jo ihan pelko että joudun johonkin tippaan pian kun menee niin kauan eikä homma etene. Ja siinä vielä sekin ajatus, että aiemmat on tähän aikaan jo synnytetty ja tämä vaan venyy...

Puudutus vei kovimman kärjen supistuksista (jotka tuntu vain häpyliitoksella muutenkin) ja paikat aukeni toivotulla vauhdilla ja pääsin 9.15 ponnistamaan. En taaskaan saanu pyytämääni pystympää asentoa ja en siinä tilanteessa oikeasti pystyny kyllä asiasta taistelemaan joten vartin sukanvarsia rutisteltuani sain klo 9.30 ponnistettua maailmaan pikkuruisen TYTTÖ vauvan, painoa 3270g ja pituutta 47,5cm. Syntymä kesti virallisten tietojen mukaan 6,5 tuntia (mikä siis ei todellakaan ole oikeasti pitkään).

Tyttö on mitä leppoisin tapaus, syö korviketta pullosta (rintaleikkaus siis estää imetyksen) ja nukkuu ja keskittyy olemaan suloinen, mikä onkin ihan mahdottoman tärkeää työtä :)

Täytyy myöntää, en muistanut enää, miten hurmaavia vauvat ovat. Voisin nuuskuttaa tuota lämpöistä päätä 24/7 ja ihan työkseni keskittyä vaan tuijotteluun ja hoivaamiseen. Eli kaikki alku ja loppuraskauden mietteet siitä, mitä arki vauvan kanssa onkaan, syttyykö rakkaus lapseen jne. on kyllä pois pyyhkäistyjä.

Synnytyksestä toipuminen on sujunut nopsaan, etenkin kun epparileikkausta ei tarvinnu tehdä, vaan äidin paikkaamiseen riitti yksi pieni tikki.

Tänään kotiuduttiin arkeen, tuntuu että 6v ja 4v on kasvaneet jättiläisiksi, muuttuneen vauhdikkaiksi ja äänekkäiksi kahdessa päivässä, mutta totuus taitaa kuitenkin olla, että äiti on ollu lomailemassa sairaalan seesteisessä ilmapiirissä :)

Ihana oli tulla kotiin kun mies oli siivonnu ja tehny ruokaostokset, teki ruoankin valmiiksi. Liekö paikannu huonoa omaatuntoaan, lähti kavereiden kanssa varpajaisiin nimittäin.

Jaksamista kaikille vielä odottaville, lupaan teille, että odotus palkitaan mitä suloisimmalla " paketilla" .

Onnesta pyöreenä

Minjuska, (jonka maha on kuulema kuin voisilmäpulla :) ja neiti Hiirenherne

Vierailija
22/26 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jomottaa ihan törkeesti alapäähän. Istua kärsii jotenkin etukenossa ja kävely ei oo kivaa. Tätä tää sit varmaan on vielä viikon verran noin, huh huh.

Tänä iltana pitää herkutella, katsoa Mallikoulu ja ihmetellä niitä pikkutyttöjä pahojen aikuisten maailmassa.. -piias- rv 40+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA OIKEIN PALJON MINJUSKALLE HIIRENHERNEEN SYNTYMÄSTÄ JA TAAS SIELTÄ PUTKAHTI TYTTÖ KEIJUKAINEN :) IHANAA!

MAYELLA: ihana tuo teitin Onnin nimen tarina, ei meillekään jää tuo kuin tekonimeksi :) niin ja tosiaan, meillä taitanee olla parisen pvää väliä lasketuilla ajoilla, eli saas nähdä kumman onni syntyy ennemmin ;) ja että onko meidän onni edes poika ;)

ÄITYLIINI,RIZZU,TEIJAT JA MUUT MAMMAT: tosiaan teillä jo kuullostaa erittäin lupaavalta ja kunhan viikonlopun ylitse päästään, niin uskon että teillä on ne omat kääröt sylissä :) niin ja tosi monilla muillakin oli tänään eräpäivät ja sovittuja käynnistyksiäkin taisi olla useammalla, elikästä kylläpä me alamme vaan kaikki pikkuhiljaa jakautumaan!

ANMARI: sun tarvii lähtee nyt vähän baila baila tuonne radalle niitten naapurien kans ;)) heh..niin jos antais potkua pikkusen tulolle! :)

OVARA: eipäs ole tullut yhtään imetysvaatetta ostettua, paitsi kolmet imetysliivit vain..kyl mun tarvii varmaan tilailla pari imetyspaitaa, näyttävät niin käteviltä!

TIITIÄISELLE hyviä synttärijuhlia!! jospas se sun pikku keijusi sitten päättääkin syntyä äitinsä syntymäpäivänä? ;)

mä toivoin että meijän keijusta olisi tullut neitsyt keiju, kuten äitinsäkin on ;) toisaalta se vaaka tasoittaa mukavasti tämän perheen neitsyttä ja härkä miestä :)

RISTIÄISISTÄ: me ajateltiin pitää ristiäiset maalla, elikästä lähdetään minun vanhempien luokse tuonne pohojanmaalle saakka täältä mansesta siis..

KOSKA mun molemmat veljet asustelee myös siellä perheineen ja meitii ois jo yhteensä se 15 ihmistä...ja mun miehen vanhemmat plus miehen sisko ja sen mies asustavat täällä, joten heidän on parempi ajella sinne pohjanmaalle täältä ku noitten 15 ihmisen sieltä tänne lapsineen meitin pieneen kerrostalo kaksioon...

Muita ei sit vissiin kutsuta edes, muutaku toiset kummit(kaverimme) ja mun ja miehen mummut! elikästä pienellä porukalla vaan perheen ja kummien kesken :)

Miksei mulla supistele ollenkaan öisin??? taikka en sit vaan herää niihin tai jotain...:( mulla aina iltasin yleensä alkaa nippaileen ja kiristeleen ja tietenki aina menojen mukaan myös päivisin..

mun omaan napaani ei oikeestaan kuulu juur mitään uutta ja ihmeellistä, muutakuin, että nyt on alkanut vissiin tuo vaavi vähän laskeutumaan ja painamaan tuonne alas(kun mullahan tuo massu ollu niin ylhäällä että..)

Niin nyt sit oonkin täs tänään ihmetellyt yhtä kipua...sattuu tuonne ihan alas oikealle puolelle...joka kerta astuessa oikealla jalalla meinaa lähteee jalka alta...se ei oo mikään semmone tavis suppari kipu vaan kipu joka vaan kestää ja kestää ja sattuu aina astuessa...onko muilla tämmöstä ja mistähän tämmönen vois johtua? oon ollu tänpvän vähän hermoheikkona ton kivun takia...ei sitten tulis liiasta istumisesta väärässä asennossa??

Nyt meen kans PIIAS tavoin katteleen noita teinejä mallikoulun kovassa maailmassa :)

mies lähti jääkiekko harkkoihin nääs!

manta ja onski rv tasan 38!! ;) perässä tullaan...

Vierailija
24/26 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä sitten kävi että ennätit ensin meistä PKKS:n keijuista:). Hurjasti onnea pienestä keiju-tytöstä! Toivottavasti kohta itsekin saisin lunastettua oman nyyttini. Huomenna taasen ä-polille kontrolliin, huoks....

-F- rv. 41+4

Vierailija
25/26 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään jonkin verran eräpäivän kunniaksi saadaankin suppareita, mut veikkaisin, että herään taas aamulla omasta sängystä... No, ei se mitään.

Hyvää yötä kaikille ja supisteluja meille, jotka niitä toivoo ( ja kovaa...)!

Niina ja pyöriäinen rv 40

Vierailija
26/26 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä rinsessakeijusta =D

Imetysliivejä oon ostanu kahdet Carriwellit ja kaks imetyspaitaa, lyhyt- ja pitkähihasen.

Huomiseen!

kerion 41+0