ME LÄHDETÄÄN KAUPUNGILLE PULLAKAHVEILLE!
Sori, oli ihan pakko laittaa avaus.
Mua kun huvittaa tuon toisen ketjun lapanen, että käyttäisin sen ajan paremmin.
No joo, olipas lapsellista.
HAUSKAA PERJANTAITA KAIKILLE!
Kommentit (8)
Mikä sen mukavampaa, kuin viettää aikaa muksujen kanssa. Nauttikaa nätistä ilmasta ja pullantuoksuista:)
Luin ton uusimman kommenttisi tuosta " voiko olla tosi" ketjusta ja siitäkin huomaa, että sulla on vieläkin aikamoiset tunnekuohut päällä ja se sun miehes touhuaminen tuskin on tuskin tilannetta helpottanut.
Ei kukaan ole sanonut, että sun pitäisi olla kotihengetär, mutta miksi itse alat arvostella niitä ihmisiä jotka sellaisia määritelmiesi mukaan ovat? Ja ketjussa oli kyse ehtimisestä, johon kirjoitit oman päiväsi kulun johon kuului tuo pullakahvittelu. Ei silloin voi puhua siitä, ettei ehdi laittaa ruokaa, jos ehtii hengailemaan kaupungille. On ihan eri asia jos ei kiinnosta se kokkailu, kuten sitten lopulta myönsitkin.
En myöskään ymmärrä äitien jotain ihmeellistä kilpailua siitä, että kenellä nyt on vaikein tai helpoin vauva koska senkin tuntemus riippuu niin ihmisestä ja joku toinen ehtii ehkä tehdä vauvan kanssa moniakin juttuja, vaikka toisella olisi täsmälleen saman verran nukkuva tai itkevä vauva niin hän ei ehkä kerkeäkään. Ei tämä äitiys ole mitään kilpailua, mutta monet siihen sellaisena suhtautuvat ja tuntuu olevan juuri niitä ne ihmiset, joilla oma elämä ei ole ihan kunnossa ja sitten vihaisena auotaan päätä muille. Tähän 011003 tuntuu ainakin pätevän tämä teoria.
Se oli kyllä mieheltäs tosi pskamainen temppu tuo vieraissakäynti mutta helpottaako se oikeasti sun oloa miten käyttäydyt tällä palstalla muita kohtaan? Purat heihin katkeruuttasi jota todellisuudessa tunnet miestäsi kohtaan? Luulen, että auttaisi enemmän jos huutaisit hänelle vaikka naama punaisena ne kaikki patoutumasi pois etkä täällä arvostelisi muita äitejä.
Hei rauhoituppa vähän...nyt menee jo " henkilökohtaisuuksiin" , kun kaivat toisen kipeitä asioita tänne uudelleen esille ihan eri asiayhteyksissä.
MFF:
Hei rauhoituppa vähän...nyt menee jo " henkilökohtaisuuksiin" , kun kaivat toisen kipeitä asioita tänne uudelleen esille ihan eri asiayhteyksissä.
Tää 011003 kyllä ihan itse kaivoi sen esille tossa toisessa ketjussa ja vieläpä tiukoin sanankääntein. Muistutti itse sitä, miten hänen miehensä " n-ssi toista naista raskausaikana."
Ett silleen......
en näköjään oikein pysy kärryillä tällä palstalla, kun pitäisi näköjään lukea montaa ketjua yhtä aikaa...ihmettelin vaan miten toisen pullakahvittelu aloitusta kommentoidaan noinkin herkällä asialla melko paukuttavaan sävyyn : (
MFF:
en näköjään oikein pysy kärryillä tällä palstalla, kun pitäisi näköjään lukea montaa ketjua yhtä aikaa...ihmettelin vaan miten toisen pullakahvittelu aloitusta kommentoidaan noinkin herkällä asialla melko paukuttavaan sävyyn : (
Tiedän kyllä taipumukseni paukutella sanoja suoraan sävyyn ja pettäjiä kohtaan mulla ei ole sympatioita että siitä sentäs sympatiat 011003:lle, kyllä mä myös ymmärrän että hänellä on jo tuollaisen asian takia raskasta päivästä toiseen, muista ehtimisistä ja jaksamisista huolimatta.
eli nauti kahvista, mulle on ihan sama mitä sä teet ja miten, ja missä välissä, jokainen taaplaa tyylillään, jos ruuan laitto ei kiinnosta niin minkäs teet, onhan kaupat pullollaan valmisruokia, siitä vaan, mutta ukolles olisin antanut lapikasta ajat sitte, minä en kattos päivääkään tollasta. mutta tämäkin on jokaisen oma asia, ja sitä paitsi, jos on johonkin ketjuun kirjoittanut, on oltava valmis ottamaan palutetta vastaan, sitä saa mitä tilaa, niinhän se menee.
joku kirjoitti paskantärkeistä ihmisistä, taisi olla itekkin kun piti päästä laukomaan niitä siihen ketjuun?
ollaan mitä ollaan, anonyyminähän täällä kuitenkin, tuskin kukaan tulee kellekkään oven taakse laukomaan sanottavansa? eikä varmaan kehtaiskaan?
Ja sori, mun oli ihan pakko vastata tähän että käytä aikasi miten käytät, istu kahvilassa pullan kanssa vaikka aamusta iltaan mutta älä samaan aikaan marttyrisoi täällä.