Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y-vartaloiset naiset, millaisia vaatteita käytät (malli, leikkaus)

Vierailija
01.04.2025 |

Eli naiset joilla yläkroppa/hartiat leveämmät kuin lantio ja vyötärö aika olematon, voi olla rintavakin. 

Oletko löytänyt viime aikoina vaatteen jonka koet erityisen imartelevaksi, millainen se oli? Tuntuu että mikään vaate ei oikein näytä hyvältä. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mekkoja, hyvältä näyttäviä housuja en ole vieläkään onnistunut löytämään, kun on niin ruippana takapuoli ja kapea lantio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihalliset mekot/kaftaanit jotka istuvat hyvin vyötäröltä. Mulla on myös monta "muodotonta kaapua" joihin olen tehnyt itse solmittavan nyörin vyötärölle. Tosin siinäkin on eroja kuinka leveät ne hartiat oikein on joten ei varmaan sovi kaikille. 

Vierailija
4/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän mekkoja, hyvältä näyttäviä housuja en ole vieläkään onnistunut löytämään, kun on niin ruippana takapuoli ja kapea lantio.

Mulla on vielä jotenkin erityisen litteä nivusten ja lonkankoukistajien alue, joten kaikkiin housuihin jää outo pussi eteen.

Vierailija
5/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihalliset mekot/kaftaanit jotka istuvat hyvin vyötäröltä. Mulla on myös monta "muodotonta kaapua" joihin olen tehnyt itse solmittavan nyörin vyötärölle. Tosin siinäkin on eroja kuinka leveät ne hartiat oikein on joten ei varmaan sovi kaikille. 

Mä olen aina välttänyt vöitä kun on niin tasapaksu vyötärö. Tuntuu että se vyö vaan korostaa sitä olematonta lantionkaarta. 

Vierailija
6/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
7/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paidat olkatoppauksilla, puhvihihoilla tai rypytetyllä olalla jää kauppaan.

Paidoissa mieluummin vähän isompi kaula-aukko. Kotelomekot on hyviä, koska ne jättää hartiat vapaaksi ja istuu muuten kropalle. Kaikki hihaton on aina plussaa. 

Vierailija
8/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa korjata on melkein se, että aloittaa salitreenin ja keskittyy alavartalon treenaamiseen. 1-2 kertaa viikossa riittää, treenaa koko kroppaa mutta korostaen kyykkyjä ja maastavetoa tms. kun jalkoihin tulee massaa, on entisellä y-vartaloisella nyt kadehdittava tiimalasi.

Jos ei jaksa, voi keskittyä leveiden housujen tai mekkojen käyttämiseen. Vyö korostamaan lantiota. Tämä ei kuitenkaan koskaan ole yhtä toimiva ratkaisu kuin se, että treenaa kroppansa tasapainoiseksi. Vahvat jalat myös ennakoi pidempään toimintakykyä sitten vanhana.

Vierailija
9/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoin tapa korjata on melkein se, että aloittaa salitreenin ja keskittyy alavartalon treenaamiseen. 1-2 kertaa viikossa riittää, treenaa koko kroppaa mutta korostaen kyykkyjä ja maastavetoa tms. kun jalkoihin tulee massaa, on entisellä y-vartaloisella nyt kadehdittava tiimalasi.

Jos ei jaksa, voi keskittyä leveiden housujen tai mekkojen käyttämiseen. Vyö korostamaan lantiota. Tämä ei kuitenkaan koskaan ole yhtä toimiva ratkaisu kuin se, että treenaa kroppansa tasapainoiseksi. Vahvat jalat myös ennakoi pidempään toimintakykyä sitten vanhana.

Valitettavasti ei toimi noin :D Mulla ainakin hartiat kasvaa treenatessa vaikka en tekisi ainuttakaan liikettä yläkropalle. Riittää, että pitää tangosta kiinni vaikka siinä maastavedossa ja liikkeestä toiseen vaihdettaessa siirtelee painoja edestakaisin.

Vierailija
10/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantioon on myös todella vaikea saada leveyttä millään liikkeellä, joten lopputuloksena on todennäköisesti isot reidet, jotka korostavat lantion kapeutta entisestään, ja pieni tiukka miespylly. Nam.

Vierailija
11/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi, aikuinen ihminen etkä muka ymmärrä mistä erilaiset ruumiinrakenteet johtuvat.

Vierailija
12/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin mangosta tän hameen https://www.zalando.fi/mango-farkkuhame-donkerblauw-m9121b23h-k11.html

sen verran leveä että tasapainottaa hartioita ja alakroppaa. 

Vierailija
13/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
14/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin samat ongelmat olleet koko ikäni. Olen normaalipainoinen eli mitkään laihdutusohjeet eivät ole nyt ratkaisu, koska luustoa on mahdotonta laihduttaa. 

Muuten paljastan hoikkia sääriäni kun sää sallii. En käytä tuubitoppeja, spagettiolkaintoppeja tai mitään muutakaan, joka paljastaa leveät hartiat paljaana. 

Vierailija
15/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset hihat, isohko kaula-aukko, mielellään v-mallinen. Suosin a-linjaisia mekkoja ja tunikoita. Lyhyet ja tiukat paidat jätän ostamatta. Mulla on paljon erilaisia vöitä, joilla "teen vyötärön". Vaatteiden painopistettä siirrän alas eli en käytä rintakoruja tai muhkeita huiveja, jotka suurentavat yläosaa ja vievät huomion sinne.

Vierailija
16/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vain tämä persettä korostava muoti, kyllä se ohi menee.  Ei ruumiinrakenne muutu kyykkäämällä.  Toista oli ennen, kun muotia oli Bo Derek 10-nainen kuin unelma -elokuva.  Katsokaa monakon ruhtinattaren pukeutumista.  Häneellä on tuollainen vartalo ja on tyylikäs. Hänen vaatteensa ovat kalliit, mutta saman vaikutelman ja tyylin voi saada edullisetikin.

Vierailija
17/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yksivärisiä yläosia. Housuissa suosin väljyyttä ja hameista imartelevin mulle on kellohame. Jos mahdollista, niin hamekangas saa olla vähän jäykempää, jolloin se pysyy ryhdikkäänä ja tulee efekti leveämmästä lantiosta.

Vierailija
18/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkejä, jotka sidon vyötäröltä. 

Vierailija
19/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku luuli mun kommentikseni ja heitti VPN alanuolet?🤔 Ei, ei multa. Mulla on x-kroppa, ei y. Ryhdikäs x. [Joku täällä juoksee koko ajan mun perässäni kiusaamassa!].

Y on uimarin näköinen, raamikas,

kapealanteinen nainen.

Ketjussa tulikin jo hyviä vinkkejä

pukeutumiseen/ko. kehotyypin

mittasuhteiden

tasapainottamiseen.

Vierailija
20/20 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsasta yläosaa ei tarvitse erityisesti peittää eikä korostaa, mutta hyvä ryhti on tietenkin kaunis. Pientä alaosaa ei ole syytä korostaa, vaan ennemmin peittää: ei liian pieniä housuja tai hameita, runsaat helmat ja lahkeet sopivat hyvin; pitkät neuleet ja jakut peittävät, jos kokee lantionsa liian pieneksi tai pakara-alueen liian litteäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi