Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivooja Auri, en voi kuin ihmetellä

Vierailija
17.12.2021 |

Miten jotkut jaksaakin siivota. Itse pidän kyllä kodin siistinä ja puhtaana, mutta on se vastenmielistä. En millään jaksaisi. Mielestäni on hienoa mitä Auri tekee. Se on ihan käsittämätön apu minkä hän tuo esim masentuneelle ihmiselle kun siivoaa tämän asunnon. Toivottavasti hän saisi paljon huomiota ja kiitosta työstään.

Kommentit (620)

Vierailija
421/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi Auri voisi tehdä videoita missä palaa siivoamaan aiemmin tuttuun kohteeseen. Kiinnostaisi tietää pystyvätkö ihmiset pitämään pesänsä kunnossa Aurin siivouksen jälkeen.

Minun mielestäni ehdottomasti ei, koska Auri on itse sanonut, ettei häntä haittaa, jos asunto sotkeutuu uudestaan. Hän haluaa vain näyttää ihmisille, että muutos on mahdollinen. Joku onnistuu jatkamaan siistinä, joku toinen ei. Auri ei tuomitse niitä, jotka eivät onnistu.

Jos alettaisiin näyttämään "jatko-osia", niin se johtaisi väistämättä kauhisteluun siitä, että Aurin työ on mukamas mennyt hukkaan. Koko nykyinen idea vesittyisi. 

Mutta en minä ihmettele, että teistä jotkut haluavat jatkoa. Teille ei riitä mikään loppujen lopuksi. 

No mutta juuri siksi jatko-osa olisikin hyvä! Ajattele miten hienoa olisi jos ihmiset olisivatkin päässeet elämän makuun takaisin ja olisivat saaneet muutosta oikeasti aikaiseksi.

Mutta tuossa ekassa kommentissa kylläkin sanottiin "Kiinnostaisi tietää pystyvätkö ihmiset pitämään pesänsä kunnossa", mikä sisältää sen ajatuksen, että kerrottaisiin tai näytettäisiin myös niitä koteja, joissa on sotkettu uudelleen.

Jos näytettäisiin vain siistejä koteja, niin se ei olisi ihmisistä tarpeeksi kiinnostavaa, koska suurin osa haluaa kauhistella toisten sotkuja. Todennäköisesti sinuakaan ei kiinnostaisi pelkät siistit kodit vaan alkaisit kärttää sotkukoteja.  

Vierailija
422/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnosta tulee tunnistettavampi, kun asukkaan henkilökohtaiset tavarat ovat löytäneet omille paikoilleen suursiivouksen jälkeen. Lisäksi ilman jatkovideoita vältytään vaikutelmalta, että asukas olisi jotenkin tilivelvollinen Aurille ja katsojille. Jää kunkin omaksi salaisuudeksi, miten hän uuden tilanteen hyödyntää, ellei sitten oma-aloitteisesti halua kertoa elämästään esimerkiksi viestillä Aurille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoja ja inspiroivia videoita, tykkään kyllä katsella siivousvideoita Mikä tauti sekin lienee, tiedä sitten :). Ainut asia joka häiritsee (ja tämä on ihan omaa pienuuttani ihmisenä) on tuo erittäin hitaasti puhuttu rallienglanti... Voisi ihan hyvin tehdä suomeksi ja puhua normaalilla nopeudella, ja laittaa vain tekstityksen. Toisaalta tietty hienoa, että tekee videoita vieraalla kielellä vaikka ei sitä täydellisesti hallitse. Ja kuten sanoin, tämä on omaa nillitystäni, josta minun pitäisi päästä eroon. Mutta yleensä siis katson videot nopeutettuna tai ilman ääntä.

Taidankin hinkata suihkun tänään :D.

Juu, jos katselee 1,5-kertaisella nopeudella, puhe on normaalia. Oikealla nopeudella toooodellllaaaa hidasta. En tiedä miksi? Puhuuko hän suomeksikin hitaasti? 

Joka tapauksessa hienoja videoita ja ansaittu menestys :).

Tuohan on ihan normaali kielitaidon taso henkilöllä, joka ei ole kielellisesti lahjakas, vaan ihan tavallinen suomalaisen koululaitoksen kasvatti. Tulee ymmärretyksi, vaikka kaikki ei tosiaankaan mene oikein, eikä tule kuin apteekin hyllyltä.

Kyllä ja kuten ylempänä jo mainittiin hienoahan se on jos tekee videoita vieraalla kielellä vaikkei se olisikaan täydellistä. Mutta miksi hän puhuu hitaasti? Seuraan monia sisällöntuottajia mutta tämä on ainut kanava jolla joudun laittamaan jokaisen videon 1,5-kertaiselle nopeudelle. En tarkoita arvosteluna vaan tässä voisi olla parannusehdotus, ellei sitten Auri itse nimenomaan halua puhua korostetun hitaasti.

= En tarkoita arvostella, mutta niin paljon inhoan Aurin puhetta, että annan tässä "ystävällisyyttäni" parannusehdotuksen, joka on ehdottomasti toteutettava. 

Jos hän ei osaa puhua vierasta kieltä yhtä nopeasti kuin omaa äidinkieltään?? En minä ainakaan osaa. Puhun itsekin englantia hitaammin kuin suomea, vaikka olen aina ollut kielellisesti lahjakas ja osaan englantia sujuvasti. Ruotsia viitsin harvoin edes yrittää puhua, koska se on niin hidasta, enkä mä huono ole ruotsissakaan. Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa ja harjoitustahan Auri saa puhumalla englantia.

Olen tuo, jolle vastasit, ja totta kai tajuan, että kyse on siitä, ettei hän puhu suomea yhtä hyvin kuin englantia. Miksi pitäisi? Mitä väliä? Hän tulee ymmärretyksi ja varmasti on ihmisiä, joille hänen tapansa puhua on juuri hyvä ja erinomainen.

Miksi pitää kommentoida ilkeästi asiaa, vaatia suorastaan parannusta asiaan ja tulla ilmoittamaan kuinka "en jaksa kuunnella kun hän puhuu niin huonosti". Tai miksi pitää arvella, että haluaako hän puhua korostetun hitaasti? Miksei kyse voisi olla vain siitä, että se on hänen tapansa puhua (englantia)? 

Miksei sitä voi vain hyväksyä? Aurikin hyväksyy muiden sotkut, ei arvostele, vaan on empaattinen. Siihen eivät nämä puheesta valittajat pysty.

Joillakin on ihme pätemisen tarve kielitaidosta, vaikka kukaan tässä maailmassa, ei edes itsestään liikoja luuleva av-mamma, osaa kaikkia tekemiään asioita täydellisesti - eikä aio edes opetella. Mutta Aurilta toki vaaditaan täydellistä englantia, vaikkei hän ole edes tekemässä englannin opetusvideoita, vaan siivousvideoita. Ja kyllä minä arvaan, että joku tulee nyt sanomaan, ettei vaadi täydellistä, mutta vaatii kuitenkin parempaa. No, se on ihan sama asia. 

No minä taas olen tuo jota syytät vaatimisesta. En ole missään kohtaa vaatinut että Aurin pitää muuttua kuin taikaiskusta täydelliseksi englannin puhujaksi. Tämä on ihan aito parannusehdotus - videot ovat loistavia, mutta olisivat vieläkin parempia, jos niiden päälle puhuttu selostus tulisi nopeammin. Tämän sanomisessa ei ole mitään pahaa, ilkeää eikä arvostelevaa. Me kaikki voimme varmasti kehittyä jossain asiassa, eikö? Jos itse tuottaisin sisältöä, ottaisin kehitysehdotukset ilolla vastaan. Tämä on ainut "vika" Aurin videoissa, editointi yms. on jo hyvällä tasolla. Mutta jos Auri itse on täysin tyytyväinen videoihinsa näin, sittenhän se on niin. Itse kuitenkin katson ne 1,5-kertaisella nopeudella, koska silloin puhe on normaalivauhtista. 

Siis oletatko sinä, että hän puhuu tahallaan hitaasti, vaikka osaisi puhua englantia nopeamminkin? Ymmärrät kai, että jos puhe on hidasta johtuen huonosta kielitaidosta, niin ei hän sitä puhenopeuttaan voi yhtäkkiä muuttaa, vaikka se kuinka parantaisi videoiden tasoa? Puhe nopeutuu kyllä itsekseen kun puhumisessa harjaantuu. Ei siihen sellaiset parannusehdotukset auta, että ala vaan puhumaan nopeammin.

No voi luoja teidän sanojen väätelijöiden kanssa 🙄. Ei, en oleta että hän puhuu tahallaan hitaasti (mistä tämänkin keksit?)

Vaikka tästä lauseesta, joka on tuolla aiemmin: "En tarkoita arvosteluna vaan tässä voisi olla parannusehdotus, ellei sitten Auri itse nimenomaan halua puhua korostetun hitaasti."

Jos tämä oli jonkun muun kommentti, eikä sinun, niin sitä on vaikeampi havaita pitkästä ketjusta, jossa moni muukin kirjoittaa, mutta mielestäni se vaikutti sinun sanoilta.

Vierailija
424/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon Aurin haastattelun (itselleni tuntematon tyyppi muuten), ja vähän kyllä "mielenkiintoiselta" henkilöltä vaikuttaa... Kiinnostuksen kohteita tuntui olevan tasan yksi, ja keskustelu palasi siivoamiseen jatkuvasti. Miehensäkin luona ekoilla treffeillä oli vaan siivonnut. Ei muutenkaan vaikuttanut siltä että rakkaus varsinaisesti roihusi vaikka kihloihin olivat menneet, mies varmaan kyllä tyytyväinen kun koti on TODELLA puhdas... Jäi jotenkin outo olo tuosta haastattelusta, ehkä toimittaja oli kehystänyt Aurin sanomiset jotenkin erikoisesti, tahallaan tai vahingossa.

Hän ei ihan hirveästi yksityiselämäänsä julkisuudessa repostele. Kukaan ei ihmettele, että taiteilija puhuu taiteesta tai urheilija urheilusta, mutta kun siivousvideoilla elantonsa tekevä puhuu siivouksesta, on se muka tosi outoa. 

Yleensä kaikista julkisuuden henkilöistä tiedetään lopulta aika paljon. Joko niitä tietoja kaivetaan tai niitä itse kerrotaan. Harva pysyy täysin vain omassa alassaan. Kyllä se Aurinkin kotipihalle seiskan toimittaja joku päivä eksyy.

Vierailija
425/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi Auri voisi tehdä videoita missä palaa siivoamaan aiemmin tuttuun kohteeseen. Kiinnostaisi tietää pystyvätkö ihmiset pitämään pesänsä kunnossa Aurin siivouksen jälkeen.

Minun mielestäni ehdottomasti ei, koska Auri on itse sanonut, ettei häntä haittaa, jos asunto sotkeutuu uudestaan. Hän haluaa vain näyttää ihmisille, että muutos on mahdollinen. Joku onnistuu jatkamaan siistinä, joku toinen ei. Auri ei tuomitse niitä, jotka eivät onnistu.

Jos alettaisiin näyttämään "jatko-osia", niin se johtaisi väistämättä kauhisteluun siitä, että Aurin työ on mukamas mennyt hukkaan. Koko nykyinen idea vesittyisi. 

Mutta en minä ihmettele, että teistä jotkut haluavat jatkoa. Teille ei riitä mikään loppujen lopuksi. 

No mutta juuri siksi jatko-osa olisikin hyvä! Ajattele miten hienoa olisi jos ihmiset olisivatkin päässeet elämän makuun takaisin ja olisivat saaneet muutosta oikeasti aikaiseksi.

Mutta tuossa ekassa kommentissa kylläkin sanottiin "Kiinnostaisi tietää pystyvätkö ihmiset pitämään pesänsä kunnossa", mikä sisältää sen ajatuksen, että kerrottaisiin tai näytettäisiin myös niitä koteja, joissa on sotkettu uudelleen.

Jos näytettäisiin vain siistejä koteja, niin se ei olisi ihmisistä tarpeeksi kiinnostavaa, koska suurin osa haluaa kauhistella toisten sotkuja. Todennäköisesti sinuakaan ei kiinnostaisi pelkät siistit kodit vaan alkaisit kärttää sotkukoteja.  

Todellakin kiinnostaisi 🤗 Olisi aivan mahtavaa jos tästä Aurista olisi oikeasti apua. Ei minua kiinnosta kauhistella sotkuja, rakastan siisteyttä.

Vierailija
426/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hänellä Onlyfans-kanava jossa siivotaan sitten vielä kevyemmässä asussa :)

No johan tuo on kevyt asu. Pieni esiliina peittää rinnat. Selkä paljaana.

Tästä viestistä saa sellaisen mielikuvan, että hänellä ei olisi yläosaa päällään ollenkaan, pelkkä esiliina yläkropan peittona. Näinhän asia ei kuitenkaan ole, vaan ihan joka videossa hänellä kyllä on joku pusero päällä. Rintojen peittona on siis muutakin kuin essu. Selästäkin paljaana on korkeintaan yläosa ei todellakaan koko selkä. Mutta ehkä sinä käytät tahallasi tällaista harhaanjohtavaa viestintää päästäksesi haukkumaan ihmistä, joka ei ole sinulle mitään pahaa tehnyt?

Ei se ole haukkumista jos sanoo, että on kevyt asu. Ainahan sitä voi pukea enemmän vaatteita päälleen. Jokainen päivä on uusi päivä. Voi tajuta, että kappas, miten sitä näin vähillä vaatteilla onkin internettiin itsensä laittanut. Tai sitten ei tajua.

Tietenkään se ei ole haukkumista, jos sanoo että kevyt asu. Sinäkin olisit voinut jättää kommentoisi siihen eikä minulla olisi ollut mitään sanottavaa. Mutta sinä et jostain syystä halunnut puhua vain kevyestä asusta, vaan halusit antaa sellaisen mielikuvan, että hänellä olisi yläruumis paljaana essunsa alla.

Jonain päivänä ehkä saatat senkin tajuta, että kappas kuinka harhaanjohtavasti olet toisesta ihmisestä nettiin kirjoittanut ihan vain ilkeilytarkoituksessa. Tai sitten et. Toki jos sinulla jokin muu motiivi kuin pahansuopuus tuollaiselle käytökselle on, niin kuulisin mielelläni.

Hmmmm... ei muuta motiivia kuin se, että mielestäni hän on liian paljas ja nyt kun mies on siellä mukana niin voi kokeilla miltä se vaikuttaa kun mies olisi samoissa vaatteissa. Sehän olisi vallan huvittavaa, eikö? Mutta nainen voi tehdä itsestään naurunalaisen milloin vain ja se on ihan normaalia.

Ilmeisesti hän ei kuitenkaan riittävän paljas mielestäsi ole, kun väität hänen olevan paljaampi kuin oikeasti on. Vai mikä se syy oli tahallaan antaa ymmärtää hänen olevan yläruumis paljaana esiliinansa alla?

Koska se näyttää siltä?

Nyt kannattaa käydä pikaisesti Spekcsaversilla. Tai ehkä silmälääkäri olisi oikeampi osoite, jos näkösi on todella niin huono, ettet pinkkiä tai mustaa toppia paljaasta ihosta erota.

Vierailija
427/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneelle tekee hyvää siivota ITSE asuntonsa. Saa vähän selkärankaa ja alkaa se itsekunnioitus palautumaan, kun huomaa, että jotain pystyy tekemään.

Vierailija
428/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat käsivarret ja pää noissa pasgaläävissä, yök! Pukeutuisin suojahaalariin, hengityssuojaimiin ja happilaitteisiin vähintään.

Vierailija
429/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoja ja inspiroivia videoita, tykkään kyllä katsella siivousvideoita Mikä tauti sekin lienee, tiedä sitten :). Ainut asia joka häiritsee (ja tämä on ihan omaa pienuuttani ihmisenä) on tuo erittäin hitaasti puhuttu rallienglanti... Voisi ihan hyvin tehdä suomeksi ja puhua normaalilla nopeudella, ja laittaa vain tekstityksen. Toisaalta tietty hienoa, että tekee videoita vieraalla kielellä vaikka ei sitä täydellisesti hallitse. Ja kuten sanoin, tämä on omaa nillitystäni, josta minun pitäisi päästä eroon. Mutta yleensä siis katson videot nopeutettuna tai ilman ääntä.

Taidankin hinkata suihkun tänään :D.

Juu, jos katselee 1,5-kertaisella nopeudella, puhe on normaalia. Oikealla nopeudella toooodellllaaaa hidasta. En tiedä miksi? Puhuuko hän suomeksikin hitaasti? 

Joka tapauksessa hienoja videoita ja ansaittu menestys :).

Tuohan on ihan normaali kielitaidon taso henkilöllä, joka ei ole kielellisesti lahjakas, vaan ihan tavallinen suomalaisen koululaitoksen kasvatti. Tulee ymmärretyksi, vaikka kaikki ei tosiaankaan mene oikein, eikä tule kuin apteekin hyllyltä.

Kyllä ja kuten ylempänä jo mainittiin hienoahan se on jos tekee videoita vieraalla kielellä vaikkei se olisikaan täydellistä. Mutta miksi hän puhuu hitaasti? Seuraan monia sisällöntuottajia mutta tämä on ainut kanava jolla joudun laittamaan jokaisen videon 1,5-kertaiselle nopeudelle. En tarkoita arvosteluna vaan tässä voisi olla parannusehdotus, ellei sitten Auri itse nimenomaan halua puhua korostetun hitaasti.

= En tarkoita arvostella, mutta niin paljon inhoan Aurin puhetta, että annan tässä "ystävällisyyttäni" parannusehdotuksen, joka on ehdottomasti toteutettava. 

Jos hän ei osaa puhua vierasta kieltä yhtä nopeasti kuin omaa äidinkieltään?? En minä ainakaan osaa. Puhun itsekin englantia hitaammin kuin suomea, vaikka olen aina ollut kielellisesti lahjakas ja osaan englantia sujuvasti. Ruotsia viitsin harvoin edes yrittää puhua, koska se on niin hidasta, enkä mä huono ole ruotsissakaan. Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa ja harjoitustahan Auri saa puhumalla englantia.

Olen tuo, jolle vastasit, ja totta kai tajuan, että kyse on siitä, ettei hän puhu suomea yhtä hyvin kuin englantia. Miksi pitäisi? Mitä väliä? Hän tulee ymmärretyksi ja varmasti on ihmisiä, joille hänen tapansa puhua on juuri hyvä ja erinomainen.

Miksi pitää kommentoida ilkeästi asiaa, vaatia suorastaan parannusta asiaan ja tulla ilmoittamaan kuinka "en jaksa kuunnella kun hän puhuu niin huonosti". Tai miksi pitää arvella, että haluaako hän puhua korostetun hitaasti? Miksei kyse voisi olla vain siitä, että se on hänen tapansa puhua (englantia)? 

Miksei sitä voi vain hyväksyä? Aurikin hyväksyy muiden sotkut, ei arvostele, vaan on empaattinen. Siihen eivät nämä puheesta valittajat pysty.

Joillakin on ihme pätemisen tarve kielitaidosta, vaikka kukaan tässä maailmassa, ei edes itsestään liikoja luuleva av-mamma, osaa kaikkia tekemiään asioita täydellisesti - eikä aio edes opetella. Mutta Aurilta toki vaaditaan täydellistä englantia, vaikkei hän ole edes tekemässä englannin opetusvideoita, vaan siivousvideoita. Ja kyllä minä arvaan, että joku tulee nyt sanomaan, ettei vaadi täydellistä, mutta vaatii kuitenkin parempaa. No, se on ihan sama asia. 

No minä taas olen tuo jota syytät vaatimisesta. En ole missään kohtaa vaatinut että Aurin pitää muuttua kuin taikaiskusta täydelliseksi englannin puhujaksi. Tämä on ihan aito parannusehdotus - videot ovat loistavia, mutta olisivat vieläkin parempia, jos niiden päälle puhuttu selostus tulisi nopeammin. Tämän sanomisessa ei ole mitään pahaa, ilkeää eikä arvostelevaa. Me kaikki voimme varmasti kehittyä jossain asiassa, eikö? Jos itse tuottaisin sisältöä, ottaisin kehitysehdotukset ilolla vastaan. Tämä on ainut "vika" Aurin videoissa, editointi yms. on jo hyvällä tasolla. Mutta jos Auri itse on täysin tyytyväinen videoihinsa näin, sittenhän se on niin. Itse kuitenkin katson ne 1,5-kertaisella nopeudella, koska silloin puhe on normaalivauhtista. 

Siis oletatko sinä, että hän puhuu tahallaan hitaasti, vaikka osaisi puhua englantia nopeamminkin? Ymmärrät kai, että jos puhe on hidasta johtuen huonosta kielitaidosta, niin ei hän sitä puhenopeuttaan voi yhtäkkiä muuttaa, vaikka se kuinka parantaisi videoiden tasoa? Puhe nopeutuu kyllä itsekseen kun puhumisessa harjaantuu. Ei siihen sellaiset parannusehdotukset auta, että ala vaan puhumaan nopeammin.

No voi luoja teidän sanojen väätelijöiden kanssa 🙄. Ei, en oleta että hän puhuu tahallaan hitaasti (mistä tämänkin keksit?)

Vaikka tästä lauseesta, joka on tuolla aiemmin: "En tarkoita arvosteluna vaan tässä voisi olla parannusehdotus, ellei sitten Auri itse nimenomaan halua puhua korostetun hitaasti."

Jos tämä oli jonkun muun kommentti, eikä sinun, niin sitä on vaikeampi havaita pitkästä ketjusta, jossa moni muukin kirjoittaa, mutta mielestäni se vaikutti sinun sanoilta.

Olen eri kirjoittaja, mutta tuossahan vain mainitan sellainen mahdollisuus että Auri itse haluaa puhua hitaasti. Siinä ei kuitenkaan väitetä että näin on. Se on vain yksi monesta mahdollisesta syystä. Muita syitä esimerkiksi englannin kielen puhuminen, ei välitä hioa videotuotantoa huippuunsa yms. Se on faktaa että hän puhuu todella hitaasti. Toisia se häiritsee, toisia ei.

Vierailija
430/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se sosiaaliporno, mitä ihmiset kaipaavat. Jos lukee Aurin videoiden kommentteja, niin aika usein toistuu toive siitä, että Auri kuvaisi näiden kotien asukkaiden reaktiot, kun he tulevat siivottuun kotiin. Joka asian pitäisi olla jotain tosi-tv:tä joidenkin mielestä...

Vierailija
431/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt sekä hyvin konkreettisia, "käsin kosketeltavia" työtehtäviä, että hyvin abstrakteja, ja pakko sanoa että usein ikävöin niitä töitä joissa oman työpanoksen näki 100% suoraan. Aurin toiminta on kyllä tämän lisäksi todella ihailtavaa, hän oikeasti auttaa ihmisiä.

Vierailija
432/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaat käsivarret ja pää noissa pasgaläävissä, yök! Pukeutuisin suojahaalariin, hengityssuojaimiin ja happilaitteisiin vähintään.

Joo hän sanoo olevansa ammattilainen, mutta kun hän tyhjentää jääkaappia, niin juoksee välillä nauraen haukkaamassa happea. Ammattilainen pitäisi kunnon hengityssuojainta ja tekisi työnsä.

Vierailija
433/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tehnyt sekä hyvin konkreettisia, "käsin kosketeltavia" työtehtäviä, että hyvin abstrakteja, ja pakko sanoa että usein ikävöin niitä töitä joissa oman työpanoksen näki 100% suoraan. Aurin toiminta on kyllä tämän lisäksi todella ihailtavaa, hän oikeasti auttaa ihmisiä.

Esim kertomalla kaikelle kansalle, että pikkuhousufetissi on kauhistuttavaa. Sillä sitä autetaan? Ei, hän vain haluaa katsojia.

Vierailija
434/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kiinnostaisi 🤗 Olisi aivan mahtavaa jos tästä Aurista olisi oikeasti apua. Ei minua kiinnosta kauhistella sotkuja, rakastan siisteyttä.

Hänestä on oikeasti apua. Se on kyllä tiedossa ilman mitään jatkotarkastuksiakin. Tämä ei ole tosi-tv ohjelma niinkuin joku Sillä siisti ym vastaavat.

Vierailija
435/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se sosiaaliporno, mitä ihmiset kaipaavat. Jos lukee Aurin videoiden kommentteja, niin aika usein toistuu toive siitä, että Auri kuvaisi näiden kotien asukkaiden reaktiot, kun he tulevat siivottuun kotiin. Joka asian pitäisi olla jotain tosi-tv:tä joidenkin mielestä...

Sepä se. Myy sosiaalipornolla. Sairaiden ihmisten surullisilla elämillä käydään kauppaa.

Vierailija
436/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänestä on oikeasti apua. Se on kyllä tiedossa ilman mitään jatkotarkastuksiakin. Tämä ei ole tosi-tv ohjelma niinkuin joku Sillä siisti ym vastaavat.

Ei ole oikeasti apua kuin joillekkin. Moni on kritisoinut kuinka hirveältä se tuntuu kun tärkeitä tavaroita hävitetään.

Vierailija
437/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman ihmisen rakkautta siisteyttä ja järjestystä kohtaan ei syntyisi vahvoja tunteita sotkua kohtaan, eikä siis kiinnostusta sotkuvideoihin. Ihannetilan ihastelu ei ole pitkään kiinnostavaa.

Vierailija
438/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman ihmisen rakkautta siisteyttä ja järjestystä kohtaan ei syntyisi vahvoja tunteita sotkua kohtaan, eikä siis kiinnostusta sotkuvideoihin. Ihannetilan ihastelu ei ole pitkään kiinnostavaa.

Tuskin yksikään niistä tapauksista päätyisi ihannetilaan, joten tämä on täysin turha pelko.

Vierailija
439/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän näille tarvitse koko tuotantoa keskittää, vaan noukkia niistä joitakin. En usko, että yhtään tapausta päätyy ihannetilaan, vaan jokunen on vähäsen helpottunut ja loput luisuneet entiseen jamaan. Mutta sehän siitä tekeekin mielenkiintoisen. Auri voisi palkata avukseen psykologin, joka selvittää mitä voisi tehdä auttaakseen näitä onnettomia tapauksia.

Vierailija
440/620 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Myy sosiaalipornolla. Sairaiden ihmisten surullisilla elämillä käydään kauppaa.

No sitä sosiaalipornoa Aurin videoissa on kuitenkin hyvin vähän, jos vertaa siihen, mihin ihmiset tänä tosi-tv aikakautena ovat tottuneet. Toki jokainen saa olla sitä mieltä, että tällaisia videoita ei ylipäätään saisi tehdä, mutta toisaalta sitten jäisi moni vaille sitä apua, mitä Auri nyt antaa. Itse en jaksa pahastua siitä, jos hän käy siivoamassa sellaisten ihmisten koteja, jotka häneltä apua itse pyytävät. Mistä he sitä apua muuten saisivat? Monelle voi olla yksinkertaisesti mahdottomuus paljastaa asuntonsa ja oman tilansa karua todellisuutta sukulaisilleen tai kavereilleen. Usko tai älä, mutta kaikilla ei ole sellaisia läheisiä, jotka eivät kauhistelisi ja tuomitsisi.

Minä olen itse ollut masentunut ja päästänyt kämppäni tosi huonoon jamaan. Se oli ihan kamalaa aikaa enkä minä saanut mistään apua. En tiennyt mistä olisin sitä saanut. Silloin joku tuollainen Auri olisi ollut painonsa arvoinen kultaa ja enemmänkin.