Onko selvännäkijää/ ennustajaa paikalla?
Kommentit (35)
Hei! Mä voin koittaa katsoa korteista. Mä katson yleensä vain itselleni, mutta voin yrittää kurkata, mitä ne sulle sanoisi. Mä saatan erehtyä ja pahasti, koska en aina tulkitse kortteja ihan oikein. Mä olen usein huomannut, etten aina tajua, mitä ne koittaa sanoa. Sormia kuitenkin aina polttelee oikean kortin kohdalla ja jänniä asioita olen saanut selville. Hetki menee. :)
Olen selvännäkijä ja tulet raskaaksi, mutta et nykyisen miesystäväsi kanssa. Tulet somalien ja neekereiden raiskaamaksi. Et kehtaa mennä poliisille koska nauteit tapahtuneesta ja otit vielä poskeen kun pillureiässäsi oli 2 munaa samaan aikaan. Synnytät kaksoset joista kumpikin on mulatti
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:04"]
Hei! Mä voin koittaa katsoa korteista. Mä katson yleensä vain itselleni, mutta voin yrittää kurkata, mitä ne sulle sanoisi. Mä saatan erehtyä ja pahasti, koska en aina tulkitse kortteja ihan oikein. Mä olen usein huomannut, etten aina tajua, mitä ne koittaa sanoa. Sormia kuitenkin aina polttelee oikean kortin kohdalla ja jänniä asioita olen saanut selville. Hetki menee. :)
[/quote]
Sä olet ehkä jotenkin äärirajoilla jollain tavalla. Sulla on stressiä. Kortit näyttää menetyksiä tai pelkoa menettämisestä. Onko sulla sellaista ongelmaa, että olet liian ylpeä antamaan periksi? Tai että on vaikea antaa periksi, koska tuntuu, että sitä seuraisi katastrofi? En näe tässä juuri viittauksia raskauteen tai lapseen, mutta pelkoa asiaan liittyen, kauheaa jännittyneisyyttä. Tässä on selvä kehotus rentoutua, antautua ja hyväksyä asiat sellaisina kuin ne tulevat, päästää irti.
Ehkä teillä on nyt joku blokki siinä hommassa. Toivon, että tärppäisi. Älä luota muhun liikaa. Mä en tiedä, mistä se kertoo, mutta olen jotenkin todella liikuttunut katsellessani näitä kortteja ja sormia kihelmöi kovasti. Näissä näkyy juuri menetyksen pelko ja sellainen periksiantamattomuus, joka ei kuitenkaan ole aina hyvästä.
Kortit ei aina vastaa kysymyksiin suoraan. Kaikki asiat ei ole kiveen kirjoitettuja ja tulevaisuus on muuttuva.
en näe selvänä, mutta voisin ennustaa tuosta.
ei ollut hauskaa.?
Katsotko minulle miltä näyttää työasiat? Kiitos <3
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:19"]
[/quote]
Ei hän näe niistä yhtikäs mitään. Katso nyt millaista persaustaan varmistelevaa lööperiä hän kirjoitti edellisellekin.
[/quote]
En tiedä, onko mussa enää mehuja, mutta voin yrittää. :)
Hei! No mutta! Näyttää todella hyvältä! Oikeasti! En tiedä, liittyykö tämä työhön, mutta sä olet pääsemässä jonkinlaiseen rauhaan ja harmoniaan itsesi, maailman ja oman elämäsi kanssa. Sulla voi olla edessä jonkinlaisia valintoja tai mietit jotain parasta aikaa, mutta ehkä sä tiedätkin jo, mitä sä teet. :) Sä olet löytämässä oman paikkasi.
Näyttää oikeasti ihan mielettömän hyvältä. :) Tulee onnellinen olo kun katselen näitä kortteja, jotka sulle nostin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:19"]
[/quote]
En tiedä, onko mussa enää mehuja, mutta voin yrittää. :)
Hei! No mutta! Näyttää todella hyvältä! Oikeasti! En tiedä, liittyykö tämä työhön, mutta sä olet pääsemässä jonkinlaiseen rauhaan ja harmoniaan itsesi, maailman ja oman elämäsi kanssa. Sulla voi olla edessä jonkinlaisia valintoja tai mietit jotain parasta aikaa, mutta ehkä sä tiedätkin jo, mitä sä teet. :) Sä olet löytämässä oman paikkasi.
Näyttää oikeasti ihan mielettömän hyvältä. :) Tulee onnellinen olo kun katselen näitä kortteja, jotka sulle nostin.
[/quote]
Kiitos! Ihanalta,ihanalta kuulostaa!!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:22"]
[/quote]
Ei hän näe niistä yhtikäs mitään. Katso nyt millaista persaustaan varmistelevaa lööperiä hän kirjoitti edellisellekin.
[/quote]
No en mä voi olla varma mistään. En mä ole mikään näyttävä "show-ennustaja" tai velho. Mä vain kerron, mitä kortit mun mielestä sanoo. En usko, että tulevaisuutta edes voi varsinaisesti ennustaa. Se on aivan auki.
Tahtoisitko vielä katsoa, mitä ystävälleni on tapahtunut? Huolestuttaa, onko vaikeuksissa vai jopa kuollut:(
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:19"] Katsotko minulle miltä näyttää työasiat? Kiitos <3 [/quote] En tiedä, onko mussa enää mehuja, mutta voin yrittää. :) Hei! No mutta! Näyttää todella hyvältä! Oikeasti! En tiedä, liittyykö tämä työhön, mutta sä olet pääsemässä jonkinlaiseen rauhaan ja harmoniaan itsesi, maailman ja oman elämäsi kanssa. Sulla voi olla edessä jonkinlaisia valintoja tai mietit jotain parasta aikaa, mutta ehkä sä tiedätkin jo, mitä sä teet. :) Sä olet löytämässä oman paikkasi. Näyttää oikeasti ihan mielettömän hyvältä. :) Tulee onnellinen olo kun katselen näitä kortteja, jotka sulle nostin. [/quote] Kiitos! Ihanalta,ihanalta kuulostaa!!
[/quote]
Ole hyvä. :) Mulle tuli itsellenikin hyvä olo.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:27"]
Tahtoisitko vielä katsoa, mitä ystävälleni on tapahtunut? Huolestuttaa, onko vaikeuksissa vai jopa kuollut:(
[/quote]
Tuota mä en ehkä pysty sanomaan. Mutta voin katsoa. En ehkä osaa tulkita tätä oikein, joten olen hyvin varovainen. En myöskään yleensä katso kenellekään, joka ei ole sitä itse pyytänyt. Musta se ei tunnu eettiseltä. Voin kuitenkin katsoa sulle neuvoa.
No niin. Et voi tehdä oikein mitään muuta kuin pitää huolta itsestäsi. Olisin osannut sanoa näin katsomatta kortteja. Tämä on joskus niiden tapa ilmoittaa, ettei asia kuulu minulle. Ne sanoo täsmälleen sen, mikä on jo tiedossa.
Toivottavasti asia selviää. :( Jotenkin mulle tuli mieleen kuva tiestä. Luulen, että se on metafora, ei mikään oikea tie.
Ok, no kiitos vastauksesta vaikkei se minulle avaudukaan. t:32
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:37"]
Ok, no kiitos vastauksesta vaikkei se minulle avaudukaan. t:32
[/quote]
Mun oli hyvin vaikea sanoa mitään. Monet tarot-korttien tulkitsijat kieltäytyy katsomasta kolmansille osapuolille. Mä en tällaisissa tapauksissa saa useinkaan tarkkoja vastauksia ja on sellainen tunne, ettei se ole ihan oikein.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:36"]
Sinulle alkon myyjä, en käytä kuule edes sitä alkoholia mitä sinä päivisin myyt, en vaan ole oppinut. Ja kiitos asiallisista vastauksista. Ap
[/quote]
Et kai kuvittele saaneesi ketjussa jotain arvokasta ja oikeaa tietoa? Sinä tulet tai olet tulematta raskaaksi riippumatta siitä mitä täällä on kirjoitettu. Kukaan ei oikeasti tiennyt asioistasi mitään. Ensi kerralla malta pistää ennustaja edes jonkinlaiseen alkeelliseenkin kokeeseen, äläkä suoraa päätä kerro hänelle mistä hänen pitäisi jotain tietää. Jos hän todella on selvännäkijä tai ennustaja, pitäisi hän pystyä näkemään mistä kiikastaa ilman että häntä autat.