Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritimme kylään sukulaiselle, mutta ei päästänyt sisälle? Onko teille käynyt koskaan niin?

Vierailija
16.12.2021 |

Ja jos on, niin minkä takia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan avaa ovea jos en ole aiemmin sopinut kyläilystä. Vihaan yllätysvieraita. Haluan olla valmistautunut tapaamiseen, haluan että kotini on siisti ja vieraille jotain tarjottavaa. Muuten saatan olla kotona vaikka virttyneessä yöpaidassa ja tukka sekaisin, en halua nähdä silloin ketään. 

Vierailija
2/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N y t ei o l e a I k a k y l ä I l l ä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvieraat ovat saatanasta. En tykkää, varsinkin, jos aletaan arvostella vaikka tiskejä, tai muuta sotkua. En ole himosiivooja, ja huomautteleva yllätysvieras löytää itsensä ulkoa hyvin pikaiseen.

Vierailija
4/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy poissa, mulkku!

Vierailija
5/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvierailut on todella ärsyttäviä, varsinkin nyt korona aikaan ei ole hyvä ängetä kenenkään luo yllätysvierailulle. En käy kenenkään luona yllätysvierailulla, aina on hyvä sopia asiasta etukäteen.

Vierailija
6/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veljen perhe sellainen, että ne saattaa pyytää johonkin synttäreille yms. että "tule vaikka kello 14". Kun menet kello 14 painamaan ovikelloa niin eivät päästä sisään vaan soittavat kännykään tyyliiin "odota vartti, meidän pitää käydä vielä suihkussa ja imuroida."

Vi*utti aiemmin toi toiminta mutta nykyään menen sitten puolituntia tai tunnin "myöhässä" paikalle niin välttyy tältä p e r s e i l y l t ä.

Vierailija
7/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy poissa, mulkku!

Kaikki pysyy mulkun luota pois. Etkö huomaa mulkku sitä.

Vierailija
8/8 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on veljen perhe sellainen, että ne saattaa pyytää johonkin synttäreille yms. että "tule vaikka kello 14". Kun menet kello 14 painamaan ovikelloa niin eivät päästä sisään vaan soittavat kännykään tyyliiin "odota vartti, meidän pitää käydä vielä suihkussa ja imuroida."

Vi*utti aiemmin toi toiminta mutta nykyään menen sitten puolituntia tai tunnin "myöhässä" paikalle niin välttyy tältä p e r s e i l y l t ä.

Siis oikeesti! Jos mulle tekis noin, jos olisin jo ovella. Lähtisin mutta en tulisi enää takaisin. Kyllä on juntteja ihmisiä maailmassa.

Mä inhoon niitä, jotka tuleekin tyyliin tuntia aikaisemmin, kun kutsuttu. Silloin voi olla vielä hommat kesken. Näitäkin ihmisiä on.