Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laukeaako mies helpommin joidenkin kanssa?

Vierailija
16.12.2021 |

Kysymys miehille eri kumppaneiden kanssa seksistä. Oletko lauennut yleensä yhdynnässä yhtä nopeasti eri kumppanien kanssa vai riippuuko kumppanista, että miten nopeasti laukeaa?

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisille tai käteen

Vierailija
22/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin homomiehenä voin rehellisesti sanoa, että nopeimmin suuhuni ja peppuuni lauenneet miehet ovat olleet "heteroja".

Yksi heistä sanoikin, että jos vain miehet uskaltaisivat antaa mennä ja kokeilisivat, niin avioliittoja Suomessa särkyisi. Tiedä sitten, ehkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauniimpi, sitä vaikeampi pidättää. Toisaalta myös sitä helpompi saada stondis usean kerran samana yönä.

Vierailija
24/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukeaa tietysti.

jos historiaa ajattelee, niin esim charles ja diana.

c ei laukea ollenkaan dianan kanss

camilla saa taas c:n rentoutumaan ja c laukeaa monta montituista kertaa

camilla tietää miten eturauhasta stimuloidaan ja c laukeaa valtavilla syöksyillä

Vierailija
25/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen kanssa laukeaa nopeammin, tiukkaan tuheroon laukeaa nopeammin. Ruman pullukan kanssa on ihan tekemätön paikka kun on ensin pitänyt juoda se siedettävän näköiseksi ja se viivästyttää laukeamista. Olen feikannut lukuisia orgasmeja näin miehenä kun ei ole jaksanut enää jyystää.

Vierailija
26/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hemmetissä esim. pystyt kiinteät munkit ja pinkeä peppu, jos niistä pitää, aiheuttavat voimakkaan kiihotuksen ja nautinnollisen laukeamisen verrattuna naulapusseihin ja Australian mantereen kokoiseen laardiperään.

Samoin eihän pedaria saa kuumaksi mikään ikäneito tai setämies.

Vierailija
27/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rami kirjoitti:

Minä laukean nopeammin pimpan sisään mikä on tiukka. 

Tiukka = kiihottumaton ja kuiva.

T. Gynekologi

No, en minä vastaanotolla ole koskaan kiihottunut. Mutta tiukka se on kiihottuneenakin, et ole sellaista vaan kokenut vielä.

Vierailija
29/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pillu vaan se nainen. Mulla oli yhteen aikaa suhde naiseen, joka jotenkin sai mut aina herkäksi. Se oli jotenkin vaan niin kiihottava, että olin aina ihan ylivirittynyt. Riitti että astuin kynnyksen yli sen kotiin kun kulli vuosi jo kuin rikkinäinen hana. Tulin aina aika nopeasti, kerran jopa lakanoille esileikin aikana. Hävetti ihan perkeleesti. Nainen ei ollut superkaunis, vaan ihan kivan näköinen, peffa oli leveämpi ja tissit pienehköt, ja olin ihan liekeissä. Ilmeisesti hänkin tykkäsi koska oli aina märkänä. Ikää oli siihen aikaan päälle 40, joten en ollut myöskään enää ihan kokematon. Aiemmin vastaavia ongelmia ei ollut. Kaipaan kyllä häntä tai ainakin sitä värittynyttä tunnetta aina joskus.

Vierailija
30/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btmgay kirjoitti:

Näin homomiehenä voin rehellisesti sanoa, että nopeimmin suuhuni ja peppuuni lauenneet miehet ovat olleet "heteroja".

Yksi heistä sanoikin, että jos vain miehet uskaltaisivat antaa mennä ja kokeilisivat, niin avioliittoja Suomessa särkyisi. Tiedä sitten, ehkä...

Hyi, heitän virtuaaliset laatat.

- hetero 1000% pro-

Vierailija
31/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fellaatio on paljon nautinnollisempi jos sen antaa todella kaunis nainen. Niin se vain on.

Joskus tosin kiihotusta voi lisätä esim. se että kyseessä on pomon vaimo.

Vierailija
32/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen kanssa laukeaa nopeammin, tiukkaan tuheroon laukeaa nopeammin. Ruman pullukan kanssa on ihan tekemätön paikka kun on ensin pitänyt juoda se siedettävän näköiseksi ja se viivästyttää laukeamista. Olen feikannut lukuisia orgasmeja näin miehenä kun ei ole jaksanut enää jyystää.

Tämä on niin totta! Mikään ei ole niin kiusallista että kotiin tuotu nainen vaatteet riisuttuaan näyttää hylkeeltä ja pitää ratkaista miten ihmeessä saan penikseen pystyyn ja miten ikinä laukean.

Vierailija
33/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letkuvuotaa kirjoitti:

Ei se pillu vaan se nainen. Mulla oli yhteen aikaa suhde naiseen, joka jotenkin sai mut aina herkäksi. Se oli jotenkin vaan niin kiihottava, että olin aina ihan ylivirittynyt. Riitti että astuin kynnyksen yli sen kotiin kun kulli vuosi jo kuin rikkinäinen hana. Tulin aina aika nopeasti, kerran jopa lakanoille esileikin aikana. Hävetti ihan perkeleesti. Nainen ei ollut superkaunis, vaan ihan kivan näköinen, peffa oli leveämpi ja tissit pienehköt, ja olin ihan liekeissä. Ilmeisesti hänkin tykkäsi koska oli aina märkänä. Ikää oli siihen aikaan päälle 40, joten en ollut myöskään enää ihan kokematon. Aiemmin vastaavia ongelmia ei ollut. Kaipaan kyllä häntä tai ainakin sitä värittynyttä tunnetta aina joskus.

Charleskin kaipasi Gunillaansa stimuloimaan eturauhastaan ja laukeamaan kovaan ääneen.

Sitä on vaikea kauniin korvata

Vierailija
34/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laukean jos on sellainen nainen ketä haluan kiihkoisasti ja sit laukea nopeasti, mutta on ollut sellaisia joiden kanssa en edes laukea ilman käsipeliä

Vierailija
35/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letkuvuotaa kirjoitti:

Sama juttu on käynyt itsellänikin. Ihan mysteeri. Feromonit tjsp. selittävät.

Aamulla kun sen vierestä heräsi niin se oli menoa heti. Kanki heti kovana ihan kuin kivipaasi.

Vierailija
36/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btmgay kirjoitti:

Hyi, heitän virtuaaliset laatat.

- hetero 1000% pro-

Kuinka. hetero olisit, jos jäisit autiolle saarelle yksin toisen miehen kanssa? - 1000% ??

Vierailija
37/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ongelma mihin itse olen törmännyt useasti elämäni aikana on se että seksi on ollut aivan tavattoman nautinnollista joidenkin sellaisten naisten kanssa, jotka ovat persoonallisuudeltaan, tavoiltaan ja luonteeltaan aivan sietämättömiä ja täysin yhteensopimattomia pysyvään parisuhteeseen.

Ts. pelkkänä vakipanona toimii kuin unelma mutta mikään yhteiselo ei toimi hetkeäkään.

Vierailija
38/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeimmat miehet tulee omiin housuihinsa. Heitä ei yleensä pidetä hyvinä rakastajina.

Tämä. Vituttaa itseään hallitsemattomat minuuttimunat. Nopeasti laukeaminen ei ole hyve.

Vierailija
39/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laukeaa tietysti.

jos historiaa ajattelee, niin esim charles ja diana.

c ei laukea ollenkaan dianan kanss

camilla saa taas c:n rentoutumaan ja c laukeaa monta montituista kertaa

camilla tietää miten eturauhasta stimuloidaan ja c laukeaa valtavilla syöksyillä ja koko brittiläinen kansanyhteisö tietää hyvin sen. Siispä Diana ja Dodi Al-Fayed.

Vierailija
40/172 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuossa kohdistellut.... Hyvin on napakymppejä tullut.

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/aTgcaJvaDT0tSyc9jm0l8y43rMkcXMG…