Laukeaako mies helpommin joidenkin kanssa?
Kysymys miehille eri kumppaneiden kanssa seksistä. Oletko lauennut yleensä yhdynnässä yhtä nopeasti eri kumppanien kanssa vai riippuuko kumppanista, että miten nopeasti laukeaa?
Kommentit (172)
Näin homomiehenä voin rehellisesti sanoa, että nopeimmin suuhuni ja peppuuni lauenneet miehet ovat olleet "heteroja".
Yksi heistä sanoikin, että jos vain miehet uskaltaisivat antaa mennä ja kokeilisivat, niin avioliittoja Suomessa särkyisi. Tiedä sitten, ehkä...
Mitä kauniimpi, sitä vaikeampi pidättää. Toisaalta myös sitä helpompi saada stondis usean kerran samana yönä.
laukeaa tietysti.
jos historiaa ajattelee, niin esim charles ja diana.
c ei laukea ollenkaan dianan kanss
camilla saa taas c:n rentoutumaan ja c laukeaa monta montituista kertaa
camilla tietää miten eturauhasta stimuloidaan ja c laukeaa valtavilla syöksyillä
Kauniin naisen kanssa laukeaa nopeammin, tiukkaan tuheroon laukeaa nopeammin. Ruman pullukan kanssa on ihan tekemätön paikka kun on ensin pitänyt juoda se siedettävän näköiseksi ja se viivästyttää laukeamista. Olen feikannut lukuisia orgasmeja näin miehenä kun ei ole jaksanut enää jyystää.
Totta hemmetissä esim. pystyt kiinteät munkit ja pinkeä peppu, jos niistä pitää, aiheuttavat voimakkaan kiihotuksen ja nautinnollisen laukeamisen verrattuna naulapusseihin ja Australian mantereen kokoiseen laardiperään.
Samoin eihän pedaria saa kuumaksi mikään ikäneito tai setämies.
Miehet tykkää miehistä..
Vierailija kirjoitti:
Rami kirjoitti:
Minä laukean nopeammin pimpan sisään mikä on tiukka.
Tiukka = kiihottumaton ja kuiva.
T. Gynekologi
No, en minä vastaanotolla ole koskaan kiihottunut. Mutta tiukka se on kiihottuneenakin, et ole sellaista vaan kokenut vielä.
Ei se pillu vaan se nainen. Mulla oli yhteen aikaa suhde naiseen, joka jotenkin sai mut aina herkäksi. Se oli jotenkin vaan niin kiihottava, että olin aina ihan ylivirittynyt. Riitti että astuin kynnyksen yli sen kotiin kun kulli vuosi jo kuin rikkinäinen hana. Tulin aina aika nopeasti, kerran jopa lakanoille esileikin aikana. Hävetti ihan perkeleesti. Nainen ei ollut superkaunis, vaan ihan kivan näköinen, peffa oli leveämpi ja tissit pienehköt, ja olin ihan liekeissä. Ilmeisesti hänkin tykkäsi koska oli aina märkänä. Ikää oli siihen aikaan päälle 40, joten en ollut myöskään enää ihan kokematon. Aiemmin vastaavia ongelmia ei ollut. Kaipaan kyllä häntä tai ainakin sitä värittynyttä tunnetta aina joskus.
Btmgay kirjoitti:
Näin homomiehenä voin rehellisesti sanoa, että nopeimmin suuhuni ja peppuuni lauenneet miehet ovat olleet "heteroja".
Yksi heistä sanoikin, että jos vain miehet uskaltaisivat antaa mennä ja kokeilisivat, niin avioliittoja Suomessa särkyisi. Tiedä sitten, ehkä...
Hyi, heitän virtuaaliset laatat.
- hetero 1000% pro-
Fellaatio on paljon nautinnollisempi jos sen antaa todella kaunis nainen. Niin se vain on.
Joskus tosin kiihotusta voi lisätä esim. se että kyseessä on pomon vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen kanssa laukeaa nopeammin, tiukkaan tuheroon laukeaa nopeammin. Ruman pullukan kanssa on ihan tekemätön paikka kun on ensin pitänyt juoda se siedettävän näköiseksi ja se viivästyttää laukeamista. Olen feikannut lukuisia orgasmeja näin miehenä kun ei ole jaksanut enää jyystää.
Tämä on niin totta! Mikään ei ole niin kiusallista että kotiin tuotu nainen vaatteet riisuttuaan näyttää hylkeeltä ja pitää ratkaista miten ihmeessä saan penikseen pystyyn ja miten ikinä laukean.
Letkuvuotaa kirjoitti:
Ei se pillu vaan se nainen. Mulla oli yhteen aikaa suhde naiseen, joka jotenkin sai mut aina herkäksi. Se oli jotenkin vaan niin kiihottava, että olin aina ihan ylivirittynyt. Riitti että astuin kynnyksen yli sen kotiin kun kulli vuosi jo kuin rikkinäinen hana. Tulin aina aika nopeasti, kerran jopa lakanoille esileikin aikana. Hävetti ihan perkeleesti. Nainen ei ollut superkaunis, vaan ihan kivan näköinen, peffa oli leveämpi ja tissit pienehköt, ja olin ihan liekeissä. Ilmeisesti hänkin tykkäsi koska oli aina märkänä. Ikää oli siihen aikaan päälle 40, joten en ollut myöskään enää ihan kokematon. Aiemmin vastaavia ongelmia ei ollut. Kaipaan kyllä häntä tai ainakin sitä värittynyttä tunnetta aina joskus.
Charleskin kaipasi Gunillaansa stimuloimaan eturauhastaan ja laukeamaan kovaan ääneen.
Sitä on vaikea kauniin korvata
Itse laukean jos on sellainen nainen ketä haluan kiihkoisasti ja sit laukea nopeasti, mutta on ollut sellaisia joiden kanssa en edes laukea ilman käsipeliä
Letkuvuotaa kirjoitti:
Sama juttu on käynyt itsellänikin. Ihan mysteeri. Feromonit tjsp. selittävät.
Aamulla kun sen vierestä heräsi niin se oli menoa heti. Kanki heti kovana ihan kuin kivipaasi.
Vierailija kirjoitti:
Btmgay kirjoitti:
Yksi heistä sanoikin, että jos vain miehet uskaltaisivat antaa mennä ja kokeilisivat, niin avioliittoja Suomessa särkyisi. Tiedä sitten, ehkä...Hyi, heitän virtuaaliset laatat.
- hetero 1000% pro-
Kuinka. hetero olisit, jos jäisit autiolle saarelle yksin toisen miehen kanssa? - 1000% ??
Yksi ongelma mihin itse olen törmännyt useasti elämäni aikana on se että seksi on ollut aivan tavattoman nautinnollista joidenkin sellaisten naisten kanssa, jotka ovat persoonallisuudeltaan, tavoiltaan ja luonteeltaan aivan sietämättömiä ja täysin yhteensopimattomia pysyvään parisuhteeseen.
Ts. pelkkänä vakipanona toimii kuin unelma mutta mikään yhteiselo ei toimi hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Nopeimmat miehet tulee omiin housuihinsa. Heitä ei yleensä pidetä hyvinä rakastajina.
Tämä. Vituttaa itseään hallitsemattomat minuuttimunat. Nopeasti laukeaminen ei ole hyve.
Vierailija kirjoitti:
laukeaa tietysti.
jos historiaa ajattelee, niin esim charles ja diana.
c ei laukea ollenkaan dianan kanss
camilla saa taas c:n rentoutumaan ja c laukeaa monta montituista kertaa
camilla tietää miten eturauhasta stimuloidaan ja c laukeaa valtavilla syöksyillä ja koko brittiläinen kansanyhteisö tietää hyvin sen. Siispä Diana ja Dodi Al-Fayed.
Oon tuossa kohdistellut.... Hyvin on napakymppejä tullut.
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/aTgcaJvaDT0tSyc9jm0l8y43rMkcXMG…
Reisille tai käteen