Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kannattaako miehen edes yrittää tehä kotitöitä?

Vierailija
16.12.2021 |

En tiedä pitäisikö taas itkeä vai nauraa, ainakin hymyilyttää vähän... Tulin töistä pari tuntia ennen vaimoa ja hyvänä miehenä siinä latasin pyykkikoneen täyteen ja pesemään, muistin vaimon eilen taas valittaneet ruoan teosta joten teinpä siinä ruoan ja salaatin että kun vaimo tulee lasten kanssa kotiin niin on ruoka valmista. No lopulta se pyykkikone sai ne pyykit pestyä tuossa puoli 8 aikoihin ja vaimo ehti ne ennen mua lappamaan kuivausrumpuun. No Johan oli liikaa pyykkiä, näiden kuivaaminen kestää liian kauan, olis pitänyt olla vähemmän ja nopeampi ohjelma, no nurimpäin käännetyt housut olis pitänyt olla oikeinpäin ja pesupussissa, lasten likaisiin vaatteisiin tahranpoistoainetta. Ei ollut kaukana etten ääneen alkanut nauraa sille selostukselle minkä kuulin🤣 just ja just sain hillittyä... Kannattaako sitä miehen edes yrittää tehä mitään? M36v

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehtävä jos meinaa suhteessa olla, ja se on oikeus ja kohtuus. Vapaamatkustaja ei kelpaa. Mutta ei huonosti, vaan ihan kunnolla. Kun näin tapahtuu, nainen pitäköön päänsä kiinni ja olkoon tyytyväinen.

Vierailija
2/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele sitä vaimoas, se tietää mistä puhuu. Sitten rupeat hoitamaan säännöllisesti noita ettei aina tarvi sanoa eikä aina ole uutta asiaa. Seuraavalla kerralla muistat miten päin ne housut pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaimosi on kohtuuton rutkuttaja. Se joka tekee, päättää miten tehdään.

Vierailija
4/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tehtävä jos meinaa suhteessa olla, ja se on oikeus ja kohtuus. Vapaamatkustaja ei kelpaa. Mutta ei huonosti, vaan ihan kunnolla. Kun näin tapahtuu, nainen pitäköön päänsä kiinni ja olkoon tyytyväinen.

Toki mä ne tahallani huonosti tein. Ajattelin että oikeasti vähennän sitä pyykin määrää, mutta ei kannata sekään...

Vierailija
5/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se pyykinpesu kuitenkaan ole mitään "ryysyt sisään ja paina napista". Sama kuin vaimo ajattelisi autoa tankatessa että se on se ja sama mistä pistoolista sitä litkua laittaa. Omalle miehelle olen painottanut kotitöitä tehdessä että jos teet jotain, tee se kerralla oikein

Vierailija
6/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että vaimosi vaihtaisi renkaat autoon päin persettä ja sitten seisoisi siinä suu auki nauraen kun yrittäisit neuvoa mitä tehdä.

Vierailija
7/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietysti tehdä. Mutta ei että se olisi joku suoritus josta pitäisi jälkikäteen jakaa mitaleita vaan ihan osana jokapäiväistä arkea.

Vierailija
8/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aikuisen tehdä, ja kannattaakin, jos aikoo vaimon pitää. Puolisoa pitää pystyä kunnioittamaan, ja vapaamatkustajan kanssa se ei vaan onnistu. Jos ei osaa, opettelee, tai tekee mitä osaa.

Vierailija
9/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että vaimosi vaihtaisi renkaat autoon päin persettä ja sitten seisoisi siinä suu auki nauraen kun yrittäisit neuvoa mitä tehdä.

Väärin päin pestyt housut eivät ole turvallisuusriski.

Vierailija
10/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki mä ne tahallani huonosti tein. Ajattelin että oikeasti vähennän sitä pyykin määrää, mutta ei kannata sekään...

No jos pyykkiä on liikaa se ei ehdi kuivia siihen mennessä kuin tarvitaan tai homehtuu rumpuun tai kuivaa niin ryppyiseksi että pitää silittää. Tai mistä minä tiedän kun ei ole kuivausrumpua, mutta joku syy siihen on. Viisas mies kuuntelee vaimoaan ja kysyy miksi jokin pitää tehdä tietyllä tavalla. Typerys on ihan että minä en tee mitään enää ikinä. Älä sitten ihmettele kun tulee ero.

Vierailija
11/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne voi mennä huonoksi, ja sitten kuluu rahaa ja aikaa kun pitää ostaa uudet. Jonka säästäisi jos kuluttaisi viisi sekuntia niiden kääntämiseen.

Vierailija
12/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pyykkiä on liikaa se ei ehdi kuivia siihen mennessä kuin tarvitaan tai homehtuu rumpuun tai kuivaa niin ryppyiseksi että pitää silittää. Tai mistä minä tiedän kun ei ole kuivausrumpua, mutta joku syy siihen on. Viisas mies kuuntelee vaimoaan ja kysyy miksi jokin pitää tehdä tietyllä tavalla. Typerys on ihan että minä en tee mitään enää ikinä. Älä sitten ihmettele kun tulee ero.

Kyllä meidän rumpu ne ihan hyvin kuivaa, kestää vain sitä kauemmin mitä enemmän pyykkiä on.

Vierailija
13/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne voi mennä huonoksi, ja sitten kuluu rahaa ja aikaa kun pitää ostaa uudet. Jonka säästäisi jos kuluttaisi viisi sekuntia niiden kääntämiseen.

Yleensä kulumisen välttämiseksi vaatteet neuvotaan pesemään nurin päin, juuri niin kuin Ap teki.

Vierailija
14/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin kannattaa, mutta sinun ei kannata kun vaimo on tuollainen valittaja.

Vierailija
15/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja pesen aina täysiä koneita. En käytä pesupusseja. Vaatteet menee just niin päin koneeseen, kun ne on pyykkikorissa. Useimmiten nurinpäin. Maailma pyörii edelleen, vaikka vaatteet pestään nurinpäin.

Osaan muuten vaihtaa autoon renkaat. VT merkinnällä oleva menee VE jne, jotta renkaat kuluu tasaisesti. Pyörimissuuntaa ei ole ja rengasliikekin on osannut ottaa huomioon outside-merkinnät.

Vierailija
16/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen ymmärsin että tytön leggingseissä on sellainen vuori sisäpuolella joka kuluu kun niitä pesee nurinpäin, mutta vahinko se oli. Silti mua vähän naurattaa se kuinka aina pitää valittaa vähän.

Vierailija
17/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ruoasta ei valitettu, se kelpasi kaikille...

Vierailija
18/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen ymmärsin että tytön leggingseissä on sellainen vuori sisäpuolella joka kuluu kun niitä pesee nurinpäin, mutta vahinko se oli. Silti mua vähän naurattaa se kuinka aina pitää valittaa vähän.

Siis sä pilaat lapsesi legginssejä ja sitten vedät en tee mitään enää ikinä -itkupotkuraivarit kun vaimos neuvoo miten ne pysyy hyvänä? Myönnä että etsit vaan syytä pudottaa rukkaset. Kun tarpeeksi huonosti tekee, voi hyvällä omatunnolla jättää koko 💩 vaimon hoidettavaksi 👍. Mitäs neuvoi = nalkutti.

Vierailija
19/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano tuosta sille vaimolle. Toisilla sellainen tyhjännarina on ihan opittu tapa, eikä mitään havaintoa siitä, kuinka rasittavaa ja vuosien jälkeen vittumaista kuunneltavaa se on, kun mistään ei ole mitään hyvää sanottavaa (terveisiä vaan isälle, ukko on vuosi vuodelta negatiivisempi). Kiitos ja anteeksi ovat huipputärkeät sanat, myös parisuhteessa. Hyvää kannattaa ruokkia.

Vierailija
20/44 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mutta kyllä sitä rahaa menee hukkaan jos vaatteet menee pilalle pesussa. Olen itse onnistunut tuhoamaan elastaania sisältävät vaatteet laittamalla pyykkiin huuhteluainetta, kyllä se harmitti.