Nainen, kannattaako miehen edes yrittää tehä kotitöitä?
En tiedä pitäisikö taas itkeä vai nauraa, ainakin hymyilyttää vähän... Tulin töistä pari tuntia ennen vaimoa ja hyvänä miehenä siinä latasin pyykkikoneen täyteen ja pesemään, muistin vaimon eilen taas valittaneet ruoan teosta joten teinpä siinä ruoan ja salaatin että kun vaimo tulee lasten kanssa kotiin niin on ruoka valmista. No lopulta se pyykkikone sai ne pyykit pestyä tuossa puoli 8 aikoihin ja vaimo ehti ne ennen mua lappamaan kuivausrumpuun. No Johan oli liikaa pyykkiä, näiden kuivaaminen kestää liian kauan, olis pitänyt olla vähemmän ja nopeampi ohjelma, no nurimpäin käännetyt housut olis pitänyt olla oikeinpäin ja pesupussissa, lasten likaisiin vaatteisiin tahranpoistoainetta. Ei ollut kaukana etten ääneen alkanut nauraa sille selostukselle minkä kuulin🤣 just ja just sain hillittyä... Kannattaako sitä miehen edes yrittää tehä mitään? M36v
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkiä ja sain samansuuntaisia neuvoja avovaimolta. Mielestäni ne kuulosti järkevältä, ei mulla ole mitään fetissiä rikkoa omaisuutta huvikseni. Eikä mun itsetunto ole kiinni pyykinpesuneuvoista ylipäätään.
Hienosti yhdet ”väärin päin” pestyt leggingsit eskaloituu, nyt on päästy jo tahalliseen vaatteiden pilaamiseen fetissin takia.
Voi kiesus.Ootko kenties perheesi ainut lapsi/poika?
En, olen nainen. Sisaruksiakin on. Ja aviomies.
Ehdoton perussääntö on, on aina ollut, ja tulee aina olemaankin, että miehen EI KOSKAAN tule tehdä naisten töitä, kuten tiskaus, siivous, tai lastenhoitaminen, jos asuu saman katon alla naisen kanssa! Nainen hoitakkon naisten työt. Mies joka alentuu tekemään naisten töitä, alkaa näyttämään naiselta myös naisensa silmissä. Kunnon miestään arvostava nainen ei koskaan pyydä, saati vaadi miestä alentumaan naisten hommiin!
Jos nainen ei osaa antaa miehen olla mies, ja se joka määrää tahdin, niin kannattaa laittaa moinen nainen samantien vaihtoon, ja ottaa tilalle kunnon naisellinen nainen. Samalla toki kannattaa päivittää tuoreempaan vuosikertaan!
Ei mies, eikä nainen ole koskaan ollut sellaisessa suhteessa onnellinen, missä mies ei ole se joka sanoo sen viimeisen sanan!0ö Mies on suhteen ja perheen pää, on aina ollut ja tulee aina olemaan!
Riippuu tyylistä millä ne tekee. Jos pitää miettiä lopputulosta katsoessa onko jotain tehty on parempi olla tekemättä.
Ootko kenties perheesi ainut lapsi/poika?