Syyttäjä: Germanwingsin lentäjä lensi tahallaan vuoreen
Uskomatonta, kuinka itsekäs voi itsemurhaa hautova ihminen olla! "Otanpa tästä koko koneellisen mukanani, pieniä lapsia ja koululaisia..."
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:18"]
Uteliaisuudesta: mistä sä näet noi, ap, kun ei niitä netissä vielä lukenut tuolloin...
[/quote]
On olemassa muutakin kuin suomalainen lehdistö. On myös olemassa ihmisiä, jotka ymmärtävät muitakin kieliä kuin suomea.
[/quote]
No joo, ei noita mistään netistä löytynyt vielä tuolloin. Olen toimittaja, ja laitoin teille uutistoimiston ekat, yhden rivin urgentit. Netistä ne löytyivät vasta myöhemmin.
Itse asiassa esim. Yle ja HS ovat paljon nopeampia julkistamaan tällaisia netissä kuin isot kv-talot. Esimerkiksi BBC ei edes kilpaile nopeudella, pyrkivät tarkistamaan ja taustoittamaan asiat ennen julkistamista huolellisemmin kuin suomalaiset valtakunnalliset mediat. Hitaudessa se kyllä kostautuu, tarkkuudessa se on etu.
ap
[/quote]
Hahahahhaahaa, vauvapalstalla on siis ihan oikea toimittaja :D Ei tarvitse olla edes juuuurnalisti, että noi samat löytyy Reutersin omilta sivuilta...
Surullinen tapaus.
Ainoa positiivinen asia on se että tämä ei jäänyt mysteeriksi vaan saatiin onnettomuudelle selkeä syy.
Finnairilla ollut jo käytäntö että ohjaamossa on AINA kaksi henkilöä ja tapahtuneen jälkeen ainakin Norwegian ottanut saman toimintatavan käyttöön.
Voimia omaisille.
Lähde siis Reuters:
MARSEILLE PROSECUTOR - CURRENT MOST PLAUSIBLE INTERPRETATION OF INVESTIGATORS IS THAT CO-PILOT DELIBERATELY REFUSED TO OPEN CABIN DOOR
Ja AP:
Prosecutor: Co-pilot, alone at helm of Germanwings, began descent manually, 'intentionally' .
ap
Säälittää kapteenin lähipiirin puolesta, ei ole heille mikään iloinen tieto.
Le Monden mukaan kapteeni oli ohjaamossa ja perämies koputtelemassa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:55"]
Le Monden mukaan kapteeni oli ohjaamossa ja perämies koputtelemassa.
[/quote]
Le Monden tieto oli virheellinen.
Ai että yksinkertainen, kerropa lisää itsestäsi, kolmonen... Minulla on sympatiaa vaikka kuinka masentuneita kohtaan, mutta tuossa ei kyllä riitä tippaakaan symppaa. Juu, tiedän, että masentunut velloo itsessään ja tuntemuksissaan, mutta joukkomurhahan tuo on, ei muuta.
ap
Ja joo, Le Monde on väärässä, kyse on 28-vuotiaasta saksalaisesta lentoperämiehestä, Andreas Lubitzista.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:53"]
Oletpa yksinkertainen.
[/quote]
Mene perseeseen. vedä ittes jojoon jos on niin kauheeta tässä valmiiksi maksetussa maassa.
Uteliaisuudesta: mistä sä näet noi, ap, kun ei niitä netissä vielä lukenut tuolloin...
Olihan ylen sivuillakin jo ennen kui ap. kirjoitti
[/quote]
On olemassa muutakin kuin suomalainen lehdistö. On myös olemassa ihmisiä, jotka ymmärtävät muitakin kieliä kuin suomea.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
No joo, ei noita mistään netistä löytynyt vielä tuolloin. Olen toimittaja, ja laitoin teille uutistoimiston ekat, yhden rivin urgentit. Netistä ne löytyivät vasta myöhemmin.
Itse asiassa esim. Yle ja HS ovat paljon nopeampia julkistamaan tällaisia netissä kuin isot kv-talot. Esimerkiksi BBC ei edes kilpaile nopeudella, pyrkivät tarkistamaan ja taustoittamaan asiat ennen julkistamista huolellisemmin kuin suomalaiset valtakunnalliset mediat. Hitaudessa se kyllä kostautuu, tarkkuudessa se on etu.
ap
olet kyllä yksinkertainen, tarvitset vissiin hoitoa itse??? Jos et sen vertaa älyä, että masennusta kokevat ja itsemurhaa haluavat ovat ihan normaaleja ihmisiä. Tässä tapauksessa on kyse joukkomurhaajasta, joka kenties koki masennusta ja itsemurhahalua tai sitten vain halusi tappaa. Luuletko tosiaan että joka kolmas suomalaisista on joukkomurhaajia, kun kerta joka kolmas potenut joskus masennusta?? Ja etkö ikinä ole kuullut, että itsemurhaajat tappavat ITSENSÄ koska heillä on vaikeaa, tässä kyse joukkomurhasta!!
en ymmärrä kenellä riittää sympatiaa tälle murhaajalla!! tai että kuka rinnastaa hänet masentujiin, joka eri asia. Yleensä näillä on vielä jokin hyvin turha syy asialle, esim. naishuolet. Monet ihmiset joutuvat kamppailemaan oikeiden ongelmien kanssa, eikä heillä kävisi mielessään tappaa ketään mukanaan!!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:04"]
Ai että yksinkertainen, kerropa lisää itsestäsi, kolmonen... Minulla on sympatiaa vaikka kuinka masentuneita kohtaan, mutta tuossa ei kyllä riitä tippaakaan symppaa. Juu, tiedän, että masentunut velloo itsessään ja tuntemuksissaan, mutta joukkomurhahan tuo on, ei muuta.
ap
[/quote]