Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat antavat laihdutusvinkkejä itseään hoikemmille?

Vierailija
26.03.2015 |

Mua on alkanut himpun verran ärsyttää lähipiirissäni nämä hyvää hyvyyttään annetut ruokavalio ja liikuntavinkit. Tilanne siis se, että olen normaalipainoinen, mutta lihonnut sairastumiseni vuoksi n. 10 kg. Tähän vaikuttaa mm. lääkitykseni. Juu, totta, sen huomaavat muutkin, mutta jotenkin ärsyttää saada "lenkille vaan" ja katso mitä syöt vinkkejä itseäni isommilta ihmisiltä. Eri asia jos niitä pyytäisin. Eräs tarjoutui tekemään kuntosaliohjelman minulle(en voi tällä hetkellä sinne mennä). Taidan olla liian herkkis, mutta minkä sitä luonnolleen mahtaa :) Ps. En syö mitenkään älyttömästi, eli teoriassa kyllä tiedän mitä saa ja mitä ei saa syödä. Lääkitys vain ilmeisesti hankaloittaa tätäkin asiaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:31"]

Mua on alkanut himpun verran ärsyttää lähipiirissäni nämä hyvää hyvyyttään annetut ruokavalio ja liikuntavinkit. Tilanne siis se, että olen normaalipainoinen, mutta lihonnut sairastumiseni vuoksi n. 10 kg. Tähän vaikuttaa mm. lääkitykseni. Juu, totta, sen huomaavat muutkin, mutta jotenkin ärsyttää saada "lenkille vaan" ja katso mitä syöt vinkkejä itseäni isommilta ihmisiltä. Eri asia jos niitä pyytäisin. Eräs tarjoutui tekemään kuntosaliohjelman minulle(en voi tällä hetkellä sinne mennä). Taidan olla liian herkkis, mutta minkä sitä luonnolleen mahtaa :) Ps. En syö mitenkään älyttömästi, eli teoriassa kyllä tiedän mitä saa ja mitä ei saa syödä. Lääkitys vain ilmeisesti hankaloittaa tätäkin asiaa.

[/quote]

No mutta susta on tullut klassinen läski, jopa siinä määrin, että selittelet lihavuuttasi ulkoisilla syillä. totta kai syy on lääkitys tai aineenvahidunta, näin läski voi ylläpitää itsekunnioitustaan ajattelemalla, ettei ole "oikea" läski kun hänen läskeihinsä on "syy".

jatka vaan selittelyä, niin ne muutkin läskit tekevät.

Onnea, olet virallinen läski ajatusmaailmaasi myöden :D

[/quote]

Komppaan! Lääkkeissä ei ole kaloreita!

Vierailija
22/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:31"]

[/quote]

No mutta susta on tullut klassinen läski, jopa siinä määrin, että selittelet lihavuuttasi ulkoisilla syillä. totta kai syy on lääkitys tai aineenvahidunta, näin läski voi ylläpitää itsekunnioitustaan ajattelemalla, ettei ole "oikea" läski kun hänen läskeihinsä on "syy".

jatka vaan selittelyä, niin ne muutkin läskit tekevät.

Onnea, olet virallinen läski ajatusmaailmaasi myöden :D

[/quote]

Hahaa, se voi olla :D Kortisonia saan mega annoksia, ja vähän vahvempaakin nappia kyllä, mutta ei niissä tosiaan ole kaloreita tuoteselosteissa. Pitää varmaan ensi hoitokerralla kysäistä onko sairaalan lääkkeissä kaloreita :D

-Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen painosta tai ulkonäöstä ei sanota mitään, ellei asianomainen ota aihetta itse esille ja kaipaa mielipiteitä/neuvoja. Muu on aika järkyttävän huonoa käytöstä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä