Tammikuussa laihdutuksen aloittaneet: miten menee?
Ap on tiputtanut 7 kiloa rennolla otteella, ennen juhannusta tarkoituksena on saada toiset seitsemän kiloa pois vähän tiukemmalla ruokavaliolla. Olen paleodieetillä, mutta olen syönyt liikaa esim. raakasuklaata tai muita "sallittuja" herkkuja, niistä tulee nopeasti liikaa kaloreita. Ja nyt paino onkin lähtenyt tippumaan nopeammin ilman herkuttelua. Olen kilon päässä BMI 25:stä eli ns. normaalipainosta. Kesää kohden yritän myös lisätä liikuntaa, niin saan ryhtiä uuteen vartaloon :)
Miten muilla?
Kommentit (12)
Huonosti. Vaikka ruokavalio on kunnossa, ei se riitä. Jatkuvan sairastamisen vuoksi säännöllinen liikunta jäänyt pois. Masentaa. :(
Huonosti.
Plus miinus nolla.
Tai ehkä +2kg
Aloitin vasta viimekuun lopussa ja nyt -3kg ainakin 2vl jumittanut tässä kun on ollut repsahduksia
Huonosti. Sairastin pitkään ja aloin sen myötä syömään huonosti. Olen lähinnä vain lihonut, vaikka olen liikkunut aina, kun olen voinut.
Hyvin menee. Kiloja on tippunut vain muutama mutta peili kertoo isommasta muutoksesta. Ryhti on parantunut ja sarjapainot vaan nousee! Itseluottamus on katossa verrattuna muutaman kuukauden takaiseen tilanteeseen.
12kg tippunut :-) mut lähtöpainokin yli sadan. Nyt alkaa tuntua siltä että näytänkin ihan ihmiseltä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:34"]
12kg tippunut :-) mut lähtöpainokin yli sadan. Nyt alkaa tuntua siltä että näytänkin ihan ihmiseltä.
[/quote]
Upeeta!
ohis
Aloittajalla juuri hyvä tahti! Hienosti tehty, tsemppiä jatkoon! :)
Täällä on lähtenyt noin 3 kiloa. Ei ole paljoa, mutta aikaa on mennyt terveellisen syömisen opettelussa.
Aloitin viime viikolla maanantaina, vähäkalorisella dietillä. Lähtenyt painoa 3kg ja senttejä 3.
Into on kova jatkaa! Pudotettavaa nyt 12 kg normaalipainoon.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:39"]
Aloitin viime viikolla maanantaina, vähäkalorisella dietillä. Lähtenyt painoa 3kg ja senttejä 3.
Into on kova jatkaa! Pudotettavaa nyt 12 kg normaalipainoon.
[/quote]
Kerro esimerkkejä päivän syömisistäsi? Mä alan olemaan epätoivoinen, kun paino ei laske millään.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:34"]12kg tippunut :-) mut lähtöpainokin yli sadan. Nyt alkaa tuntua siltä että näytänkin ihan ihmiseltä.
[/quote]
Tsemppiä jatkoon sulle! Ja onnea pudotuksesta :)