Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?
Kommentit (436)
En mitään. Joululounas saattoi olla, mutta koska olen etänä, ei siitäkään ole mitään tietoa kuulunut. Yli 20 v samalla työnantajalla.
Vierailija kirjoitti:
Juu. kahvipyötä notkui näitä jouluherkkuja.
Harmi vaan ettei oltu sitten yhtään ajateltu että osalla meistä on keliakia ja onpa jollain kaneliallergiakin ja lähti nenä tukkoisena ulos hyvällä päänsäryllä varustettuna. Mutta jäi sitten kai toisille enemmän.
En pidä kahvista tai teestä, joita on saanut monilla työpaikoilla. Sokeriakin on saanut ottaa.
Olen hävinnyt miljoonia työssäolovuosieni aikana, kun en juo kyseisiä juomia.
Sain joulukinkun ja firman logolla olevan perseenalusen
Meillä voi valita; suklaata tai joulukinkku.
Kivan pikkujoulujuhlan, jonka yhteydessä pääsimme myös teatteriin. Terv. kirjastohiiri.
Sain 2000€ lapaseen, kun eräs kesäesasta vakituiseksi päässyt tumpelo oli tehnyt pilkkuvirheen tuotantopalkkioissa. Yritti saada mut korjaamaan virheen, mutta totesin, etten mä ole tehnyt mitään virhettä ja mahdatko olla kauan talossa, jos menet tunnustamaan oman mokasi toimarille. Oli myös onnea matkassa, kun juuri niinhin aikoihin oli yli kymmenen tyyppiä ottanut loparit, niin kukaan muu kuin mä ja tumpelo ei tiennyt mokasta. :)
Laatikollisen jouluherkkuja ja punkkupullon.
Sain itse valita muutaman sadan euron lahjan ja sen sitten sain.
Viimevuotisia konvehteja työpaikan kahvihuoneeseen. Ja pari purkkia halpisglögiä palan painikkeeksi...
Myös kaupungin työntekijät saivat sähköisen joulutervehdyksen, siinä se.
Lähetys fazerilta kotiin ja lahjakortti.
Vierailija kirjoitti:
Joulukortin isolta pomolta
Tämä siis julkisella sektorilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä joululahjat? Työnantajana HUS, eikä saada mitään, paitsi riisipuuro. Itse ostetaan kahvitkin taukotilaan.
Mikä julkinen sektori ostaa kahvit työntekijöille? Entäs niille, jotka ei juo kahvia? Teet? entäs kun ei juomteetä? Mehu?
Koulussa maksan kahvikassaan ja maitokassaan roposeni, että meillä on maidot ja kahvit. En koe, että työnantajan pitäisi maksaa minun mieltymykseni.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pomot, jotka arvostelevat tätä ketjua ovat täysin missanneet sen tärkeimmän pointin, eli kiitollisuuden. Se kiitoksen sanominen ja osoittaminen ei oikeasti hirveästi vaatisi, mutta vaikuttaa niin paljon työilmapiirin.
Nimenomaan! Jos annetaan joululahja, niin ei hirveästi vaadi sanoa kiitos!
Sen sijaan öyhätään joka paikassa miten huono lahja taas oli ja miten ei oltu huomioitu kaneliallergisia ja miten naapuri sai paremman lahjan.
Ei olla koskaan saatu mitään ja se on ihan ok.
Saan pomon viinit ja konjakit, jos hän saa niitä tänä vuonna (ei käytä itse lainkaan alkoholia missään muodossa). Voi olla että ei, vakiolahjoittajat on vähän kuka missäkin, yksi mm tehnyt konkurssin - ehkä osti liian kalliita konjakkeja lahjoiksi D Joskus palkallinen vapaapäivä, mutta kun töissä on nyt sen verran hommaa, niin ei taida tänä vuonna onnistua. Joskus takavuosina sain kolmekin palkallista vapaata.