Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?
Kommentit (436)
Olen pienessä siivousfirmassa töissä ja saatiin kaikki työntekijät isot herkkukorit. Olin tosi otettu, muissa työpaikoissa missä olin ollut vuosia töissä ei muistettu mitenkään milloinkaan enkä osannut odottaa että esimies huomioisi alaisensa näin ruhtinaallisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Juu. kahvipyötä notkui näitä jouluherkkuja.
Harmi vaan ettei oltu sitten yhtään ajateltu että osalla meistä on keliakia ja onpa jollain kaneliallergiakin ja lähti nenä tukkoisena ulos hyvällä päänsäryllä varustettuna. Mutta jäi sitten kai toisille enemmän.
Voi vi*tu, onkin kyllä tosi yleistä kaneliallergia! Kai se tyyppi, jolla tämä maailman harvinaisin allergia on, tajuaa itsekin olla ottamatta piparia tai korvapuustia. Vai oliko muka joka ikisessä tarjottavassa kanelia?
Vierailija kirjoitti:
50 eurolla lisää liikuntaseteleitä.
Mun mielestä mitään joululahjoja ei pitäisi jakaa, kun ihan aina niistä joku pahoittaa mielensä ja katsoo vielä asialliseksi avautua asiasta vähintään työpaikalla, ja näköjään joskus myös julkisesti. Vai onko joku kuullut lahjasta, josta kaikki olisivat tykänneet?
Valtaosa piti viime vuoden lahjasta, jolla sai valita tietyltä nettisivulta jonkin tuotteen. Esimerkiksi Museokortin, savustetun lohen, kuntosalikäyntejä, hirvenpaistin, leffalippuja, viltin tms.
Oli mukavaa, kun sai itse valita lahjansa eikä tyrkätty jokavuotista viinipulloa, koska en pidä alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään muuta kuin sähköisen joulutervehdykseen.
😂😂😂
Siellä on satsattu henkilökunnan hyvinvointiin oikein isolla rahalla!
KymSote tarjosi 8 euron joululounaan muutamille hoitajille. Suurin osa jäi ilman. Hienoa.
Mielestäni pomot, jotka arvostelevat tätä ketjua ovat täysin missanneet sen tärkeimmän pointin, eli kiitollisuuden. Se kiitoksen sanominen ja osoittaminen ei oikeasti hirveästi vaatisi, mutta vaikuttaa niin paljon työilmapiirin.
Ei mitään. Korona vei firman rahat. Ei kyllä muutenkaan oo saatu mitään viimeiseen 10 vuoteen.
Vakituiset saivat joulutortun ja konvehdin. Sijaiset vain konvehdin. Hoitoala.
Kerran sain avainketjun kaulaan johon sai laittaa työpaikan kortin ja kerran suklaalevyn. Yleensä en mitään.
Ei näytä tarjoavan yhtään mitään. T. ope, hki.
Ps. On tässä vielä 3päivää antaa vaikka yks konvehti pussukassa.
Me saatiin Icebugin nastakengät. S-ryhmällä töissä. Tosi hyvin pitää näillä liukkailla, eilen ekan kerran kokeilin!
Vierailija kirjoitti:
Koronarotestaukseen työllistetty ( muualta sotealalta) siskoni sai lahjakortin alushousuihin.
No arvokkaampi kuin tuo leivos , mutta mitä hittoa silti.
Vähän myöhään herään tätä kommentoimaan, mutta tuli mieleen, että eikö jotkut koronatestipaikat ole ulkokonteissa? Jos siis pitkistä kalsareista kyse...
Saatiin/saadaan käydä joululounaalla ja kaupunki tarjosi myös ’joulupussukan’; glögiä, kylmäsavulohta ja -poroa, leipä, juusto. Oikein kiva, en ole ennen saanut tällaisia.