Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kiltti miehellesi? Miten?

Vierailija
26.03.2015 |

Mieheni toivoisi yli kaiken, että olisin hänelle kiltti. Se on vaikeaa, koska en ole luonnostani kovin lämmin, mutta haluaisin yrittää, jotta suhde voisi paremmin. Miehen äiti oli erittäin ankara usein ja mies itse on hyvin herkkä, mutta kovan kuoren alla.

Oletko sinä miehellesi kiltti? Miten ja missä tilanteissa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti nainen on kaunis, tiskaa, laittaa ruokaa, imuroi ja ottaa suihin. Äitini sanoi että jokainen löytää unelmiensa naisen jos odottaa tarpeaksi kauan. Pitää olla vaan kärsivällisyyttä. Uskon vielä jonain päivänä löytävän unelmieni kiltin naisen. <3 M30

Vierailija
22/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:25"]

Kiitos vinkeistä. En halua koskea mieheen ellei se pyydä, ettei se luule mun vonkaavan seksiä. Mies on dieetillä, joten ei nameja. Ei tod halua sänkyyn syötävää, kuten en minäkään :D Olen surkea kokki. Mutta mies saa aina päättää, mitä tv:stä katsotaan. Ap

[/quote]

Ahaa. Nyt se selvisi. Tuon takia meikäläisenkään vaimo ei siis juuri koskaan koske minuun oma-aloitteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halasin tänään miestä pitkästä aikaa niin se olikin se joka halusi seksiä :D Ehkä olen liioitellut ongelmiamme taas... ap

Vierailija
24/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan koko ajan toisillemme tosi kilttejä. Tuodaan kaupasta jotain pieniä kivoja yllätyksiä, hierotaan hartioita, laitetaan kahvi tai eväät töihin valmiiksi pyytämättä. Mies sujauttaa mulle villasukat jalkaan illalla sohvalla löhötessäni, rapsutetaan vähän ohikulkiessa. Ei isoja tai harkittuja juttuja, vaan jatkuvia pieniä tekoja, joilla tekee toisen elämästä hippusen mukavampaa. 

Vierailija
25/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiltti, jos minulle ollaan kilttejä ja sama toisinpäin. Tehdään molemmat toisillemme pieniä kivoja tekoja... Esim. Viime viikolla hieroin miehen hartioita ja tein lempiruokaa ja eilen taas mies vastavuoroisesti oli laittanut tiskit ja ostanut vielä suklaata... Ei sen tarvi muuta olla. Ap:n tekstistä tulee mieleen, että mies odottaa jotain paapojaa itselleen eikä hänen tarvi olla vastavuoroinen!? Sellainen ei toimi ja tiedän monia miehiä, jotka tekee tätä... Jotain äidin korviketta haetaan vaimosta?

Vierailija
26/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:16"]Kiltti nainen on kaunis, tiskaa, laittaa ruokaa, imuroi ja ottaa suihin. Äitini sanoi että jokainen löytää unelmiensa naisen jos odottaa tarpeaksi kauan. Pitää olla vaan kärsivällisyyttä. Uskon vielä jonain päivänä löytävän unelmieni kiltin naisen. <3 M30
[/quote]

Noin valitettavasti moni mies ajatteleekin :D itse ei tarvitse kuitenkaan tehdä muuta, kuin nauttia suihinotosta ja hyvästä ruuasta...

Vierailija
27/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:01"]

olette kivan kuuloisia naisia! hyvä että myös mies otetaan huomioon!

mies

[/quote]

Heh. Missäköhän suhteessa nainen otetaan huomioon... Eiköhän se vieläkin Suomessa ole niin, että nainen on palvelija miehen istuessa sohvalla. 

Vierailija
28/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:16"]

Kiltti nainen on kaunis, tiskaa, laittaa ruokaa, imuroi ja ottaa suihin. Äitini sanoi että jokainen löytää unelmiensa naisen jos odottaa tarpeaksi kauan. Pitää olla vaan kärsivällisyyttä. Uskon vielä jonain päivänä löytävän unelmieni kiltin naisen. <3 M30

[/quote]

Ja mitäköhän sinä annat naiselle vastineeksi kaikesta tuosta?

Vierailija
29/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, jos mieskin on kiltti minulle. Olen tosin erehtynyt naimaan perinteisen suomalaisen luuserin, joka ei koskaan tee kotitöitä, eikä koskaan hoida omia lapsiaan, eikä huomioi mitenkään minua sängyssä. Minä siis olen hänelle kohtelias, mutta mitään exstraa en hänen hyväkseen tee, annan kaiken huomioni lapsille.

Jättäisin hänet, mutta tiedän, että jos sen tekisin, lapset ei enää koskaan näkisi isäänsä, koska hän ei taatusti vaivautuisi ottamaan kolmea pientä lasta edes silloin tällöin. 

Sinun ap. tarvitsee olla kiltti miehellesi VAIN jos hänkin on kiltti sinulle. Ja siinä on sekin hyöty, ettei sinun tarvitse silloin kysellä täältä kiltteydestä, teet vain samoin kuin miehesi tekee sinulle. 

Vierailija
30/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minun pitäisi olla kiltti ensin? Kuinka moni suhde voi huonosti juuri siksi, ettei kumpikaan halua
olla enain kiltti? Vaan vasta sitten ja sillä ehdolla, että toinen on ensin? Eikä mies mua tylytä, jos olen kiltti. Ap

Vierailija
31/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:46"]

Miksei minun pitäisi olla kiltti ensin? Kuinka moni suhde voi huonosti juuri siksi, ettei kumpikaan halua olla enain kiltti? Vaan vasta sitten ja sillä ehdolla, että toinen on ensin? Eikä mies mua tylytä, jos olen kiltti. Ap

[/quote]

No mikset sitten ole? Tämä koko keskustelu on aivan absurdi, koska kuka nyt ei tiedä, miten olla kiltti...