Voitat lotossa 8 miljonaa. Antaisitko tästä summasta sisaruksille tai vanhemmillesi?
Vai pitäisit koko summan itselläsi/puolison/lastesi kesken.
Kommentit (78)
Antaisin miltsin siskolle ja miltsin mutsille.
Molemmat vanhempani kuolleet, ei sisaruksia eikä lapsia joten rahan pitäisin itselläni.
En antaisi yhtään enempää kuin mitä verotta saa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli 300 000€ lahjaveroa valtiolle per lärvi.
Maksaisin äitini asuin- ja elämiskustannukset.
En kertoisi kenellekään. Voisin kyllä mainita erinäisiä pieniä pörssijoituksista saamiani voittoja joilla jelpata joitain henkilöitä.
Totta helvetissä. Samaan hengenvetoon en odota kuitenkaan muiden antavan minulle....
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin äitini asuin- ja elämiskustannukset.
Oletko Sinä minä?
Pitäisin itselläni ja vetäisin viinaa, huumeita ja luxushuoria yötäpäivää loppuun asti.
Aivan varmasti antaisin. Sekä veljeni aikuisille lapsille. Samoin hyvälle ystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 300 000€ lahjaveroa valtiolle per lärvi.
No sitten ostaisin 2 omakotitaloa, molemmille omat. Minun nimellä tietty omakotitalot, niin ei mene veroa.
Tätä olen miettinyt aika usein. Äiti ei ole juuri koskaan antanut mulle mitään. Isän perinnöllä maksoin nuoruudessa aivan kaiken. Nytkin ilmoitti ostavansa lempilapselleen eli veljelle joululahjan mut ei muille. Sisaruksissa on niitä, jotka tuskin antais muille penniäkään. Ehkä siis joku 25t/nokka voisin jakaa.
Perustaisin rahaston jonka tuotoista jakaisin. On typerää tappaa muniva hanhi koska ei jaksa odottaa, että munista kehittyy hanhia jotka munivat toisia hanhia.
En ole koskaan mitään niilta saanut niin antaisin köyhille eläkeläisille lahjakortteja kauppaan ja eläimille jonkun yhdistyksen kautta. Voisin miljoonan jakaa näille.
Ostaisin asunnot, jossa saisivat asua ilmaiseksi, ostaisin kaikkea mitä tarvitsevat, antaisin lahjakortteja ruokakauppoihin yms.
Tuon summan jakaisin niin, että antaisin siskoilleni ja puolison siskolle ja veljelle puoli miljoonaa kullekin. Meidän kahdelle lapselle miljoonat molemmille. Meille puolison kanssa jäisi vielä 4 miljoonaa. Sillä ostettaisiin vanhemmilleni kaikki mitä vain keksivät ja tarvitsevat. Heille ei kannata lahjoittaa rahaa, koska ovat jo yli 80v. ja omaisuus kohta tulee perintönä meille kuitenkin takaisin. Valtio veisi vain perintöveroa välistä. Puolison vanhemmat ovat jo kuolleet.
Vanhemmat kuolleet ja veli pärjää ihan hyvin omillaan. Oman ja miehen sisarusten lapsille varmaan laittaisin pikku potit, ikähaitari 28-16v. Varmaan tuosta miljoona tai pari joutaisi pelastusarmeijalle tms kotimaanapuun.
Lopuilla petaisin oman ja miehen jättäytymisen työelämästä kokonaan ja omalle lapselle itsenäisen elämän alun.
Lopettakaa hyvät ihmiset loton ja muiden vastaavien pelien pelaaminen. Voitonmahdollisuus on häviävän pieni, päävoitosta turha edes haaveilla.
Urheiluvedonlyönti on paljon kannattavampaa, vaikka nopalla heittäisit lopputulosta esim. jostain jalkapallo-ottelusta, niin voitonmahdollisuutesi on 1/3.
Täysin järjetöntä tuhlata rahojaan lottoon ym. peleihin, mistä todella harva saa isoja voittoja.
Antaisin vanhemmilleni, veljeni saisi nuolla näppejään, koska ei ole koskaan auttanut minua mitenkään. Ollut lähinnä v-mäinen. Loput lapselle ja itselle. Ei puolisoa.