Varusmiehet juoksevat cooperin testissä enää 2 376 metriä. Mikä on sinun ennätyksesi cooperin testissä ja minkä ikäisenä juoksit sen?
Mä juoksin ala-asteen kuudennella luokalla eli noin 12 vuotiaana 2590 metriä.
Kommentit (146)
16 vuotiaana amiksessa 2820m.
Kuntoilupohjan taustana mopoilu ja kaljan juonti, ei liikuntataustaa.
3600 LJK:n pääsykokeissa. lopetin siihen, kun piti säästellä hiihtoon.
3200 ysillä, mutta olin kyllä ihan finaalissa sen jälkeen ja jouduin vetämään astmapiipusta huikat.
Uin myös cooperissa yli 630m. Se oli sitä aikaa.
Juoksin väärinpäin 12 minuutin cooperin testissä 2600m olin 17 vuotias. Kengät olin laittanut myös väärinpäin jalkaan jotta juoksu olisi sujuvampaa.
Juoksu väärinpäin kirjoitti:
Juoksin väärinpäin 12 minuutin cooperin testissä 2600m olin 17 vuotias. Kengät olin laittanut myös väärinpäin jalkaan jotta juoksu olisi sujuvampaa.
Juoksin armeijassa täyspakkaus selässä ja kaasunaamari naamalla 50 asteen pakkasessa vyötärön korkuisessa hangessa takaperin 3000m. Matkan aikana sai hengittää vain kerran.
En muista tarkkaan koska noista ajoista on jo vuosikymmeniä, mutta sekä koulussa että armeijassa juoksin cooperissa aina yli 3000 metriä.
Armeijaan mennessä 3200, poislähtiessä 2800. Taphtui se mitä pelkäsinkin, koulutus oli velttoilua, painon nousu ensimmäisen kahden kuukauden aikana 12kg.
16v meni 2900 ja armeijassa vielä 2800.
Jotakin 2800-2900m luokkaa joskus nuorena kasarin lopussa.
Löntystin armeijassa 2100 metriä ja meinasin tukehtua.
Olen siis mies.
Ja rehellinen, toisin kuin muut täällä.
Tämä vuonna 1996
Olen hyväkuntoinen, mutta polvien nivelrikon takia en pysty juoksemaan lainkaan.
Raakataanko tällaiset kokonaan palveluksesta/reservistä?
Intissä 3000+180m, viimeiset 180m kävelin kun kiitettävön raja oli ylitetty eikä mitään järkeä repiä lisää. Minulle oli aivan sama mitä mieltä muut oli tuosta tempusta, kapiukot uhkas laittaa uusiksi juoksemaan "pelleilystä".
3000m. armeijassa vuonna 1991
muistaakseni kukaan juossu alle 2500.
Yksi oksensi ja silti juoksi 2600, tuo jäi mieleen.
Ekassa cooperissa pitää olla keskitasoa tai vähän alle, toisessa sitten vähän parempi. Kyse ei ole kunnon mittaamisesta vaan siitä, että jos on liian hyvä, saa vuoden tuomion. Sellainen huomaamaton ja vähän alle keskitason on ehdottomasti paras suoritus ihan kaikessa.
Mistä muuten tutkijat luulevat, että varusmiehet juoksevat siellä täysillä?
Ennätykseni 3100m ja tämä 29-vuotiaana. Nyt ikää 50 ja hyvä jos 1000m menisi.
Juoksin armeijassa 2700m. Viimeksi juoksin 35-vuotiaana ja silloin 2800m.
Varusmiehenä juoksin 3680 metriä ja se on ennätykseni. Viime kesänä meni enää 2690 metriä, ikä alkaa jo painaa.
M57
8- vuotiaana meni 2800m 12 minuutin cooperin testissä. Kenkä tippui jalasta kesken juoksin ja pysähdyin vielä laittamaan kengän jalkaan jonka jälkeen jatkoin matkaa.