Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!
Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:
Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."
Kommentit (284)
Tää on sitte tosi juttu.
Mää ja mun kaveri oltiin kerran menossa niille kotiin ja siinä lähellä oli hautausmaa. Me päätettiin että mennään siitä sen hautausmaan läpi. Huono idea!
Just kun me astuttiin portista sisään,niin semmonen mies tulee meitä vastaan ja sanoo "Kiertäkää!"
No ei me kierretty. Me oltiin ihan keskellä sitä hautausmaata, kun sama mies tulee ja huutaa meille "JUOSKAA" no me sitten juostiin. Kun me päästiin sen mun kaverin taloon (se oli kerrostalo) niin se sama mies tulee ovella vastaan ja sanoo "Miksi ette kiertäneet"?? Samana iltana olimme niiden parvekkeella ja se mies huusi taas " En puhunut teille siellä hautausmaalla"!! Siellä ei ollut ketään muuta kuin me kolme...
Olen Amanda ja asun yksin pienessä vuokra-asunnossa metsikössä. Minulla oli ennen pikkusisko,mutta hän kuoli kun olin 8-vuotias. Sytytän joka sunnuntai pienen tuikun siskoni muistolle illalla. Sinä iltana kun hänen kuolemastaan oli kulunut tasan 13 vuotta,tuikkuni loppuivat,vaikka olin viikko sitten ostanut niitä 40 kpl. Etsin jokaisesta laatikosta mutta en löytänyt. Jouduin lähtemään kauppaan vaikka kello oli jo yhdeksän. Ajattelin oikaista hautausmaan läpi. Ajattelin käydä pikaisesti siskoni haudalla. Haudalla paloi 33 tuikkua. Äitini on Italiassa ja isäni Monacossa. En ymmärrä kuka ne olisi sinne voinut viedä. Paitsi siskoni henki
Olipakerran maapallon ainoa ihminen,aamulla hän heräsi siihen että joku koputti hänen oveensa
Olipa kerran tyttö jonka vanhemmat oli lomalla oli pimeetä ja tyttö näki jotain valkoista tyttö luuli että se näkisi harhoja sitten tyttö laittoi valot eikä nähnyt ketään tyttö laittoi valot pois päältä sitten tyttö näki se lähenpänä mutta luuli että näki harhoja sitten tyttö laitto valot pois päältä ja näki sen ihan sen etenä ja tappo sen tytön
Oli yö, kun heräsin ihan yhtäkkiä ilman syytä. Katsoin huoneeni ikkunasta ulos ja täysikuu loisti verhojen takaa. Yhtäkkiä kuu meni kuitenkin suureen, mustaan pilveen ja kuulin takaaltani raskasta hengitystä. Asun yksin.
Mullapa on tämmöne ''kauhutarina''
Eräänä iltana äiti ja tytär istuivat ruokapöydällä. Äidin oli pakko mennä töihin, koska hänellä oli yövuoro. Kun äiti oli pukeutumassa, hän kehotti tytärtään olla menemättä ullakkoon. Kun äiti oli lähtenyt, tyttö istui sängyllään lukemassa kirjaansa. Hetken päästä kuului hiljaista ääntä: ''Yksi sinulle ja yksi minulle.'' Tyttö pelästyi ääntä ja meni katsomaan mitä keittiössä tapahtui. Kun hän käveli keittiöön, ääni kuului entistä kovempaa: ''Yksi sinulle, ja yksi minulle!'' Tyttö tajusi, että ääni kuului ullakosta. Hän ei voinut vastustaa kiusausta, joten hän meni katsomaan mitä ullakossa tapahtui. Kun hän oli ullakossa, hän näki kaksi luurankoa, jotka jakoivat suklaalevyä keskenään. Kun tyttö lähestyi luurankoja, luuranko sanoi: ''Yksi minulle, yksi sinulle ja yksi sinulle!'' :)
XD Toivottavasti ymmärsitte.
Olen Kyösti-setä ja asun Pihtiputaalla.
Vierailija kirjoitti:
"Puhelimessani oli kuva minusta nukkumassa. Asun yksin."
."Eräänä iltana en löytänyt puhelintani mistään. Yhtäkkiä se kuitenkin soi, joten löysin sen ja vastasin, jolloin kuulin kumean äänen: "Ole hyvä, enää sinun ei tarvitse etsiä."
."Tyttäreni piirtää jokaisen perhekuvaan aina ison ja tumman miehen, joka seisoo meidän kaikkien takana. Kukaan meistä ei tiedä, kuka hän on, eikä edes tyttäreni osaa asiaa selittää."
."Olin remontoinut asuntoni, ja maalannut kaikki seinät. Eräänä aamuna löysin vastamaalattuun seinään tuherretun lapsen tekemän piirrustuksen - ja minulla ei ole lapsia."
."Yleensä, kun koirani nuolee varpaitani, tuntuu se lämpimämmältä. Nostin katseeni ja näin; koira oli toisessa huoneessa ja tuijotti minua jähmettyneenä."
."Kasvoin koirien ja kissojen keskellä ja totuin raapimisen ääneen ovessani. Mikään ei kuitenkaan selitä ääntä enää nykyään, kun asun yksin."
."Minulla on kylmä, sanoi pieni tyttö unessani ja kiipesi viereeni nukkumaan. Aamulla heräsin puristaen mekkoa, joka unen tytöllä oli päällään."
."Lämpöeristimme talossamme yhden huoneen, jossa oli aina kylmä. Eristämisen jälkeen huone muuttui kuitenkin entistä kylmemmäksi, ja pienin lapsistamme alkaa itkeä aina kun kävelemme sen ohi."
."Eräänä iltana join viiniä olohuoneessa, kun kynttilä sammui yhtäkkiä varoittamatta ja huoneeseen tuli todella viileä. Sisäkissaksi kasvatettu kattini katsoi ohitseni, syöksyi keittiöön ja ikkunasta ulos, eikä ole vieläkään palannut kotiin, vaikka tuosta on jo monta päivää."
Selitykset:
-puhelimen kuvassa olit kuorsaamassa fuckbuddysi kotona
-fuckbuddysi oli seurannut touhujasi ja kilautti
-tyttösi on vahingossa nähnyt Sambialaisen fuckbuddysi "takanasi"
-olet kirjoittanut humalapäissäsi ostoslistaa olohuoneen seinään
-koirasi oli vahingossa istunut jalkasi päälle ja panikoinut
-kämpässäsi on vakava rottaongelma
-olit humalapäissäsi repinyt mekon tyttäresi päältä kun tämä oli yrittänyt mamman viereen lämpimään
-sambialainen fuckbuddysi ei ollutkaan remonttitaitoinen
-olit viinipöhnässä kaatanut kynttilän ja säikäyttänyt kissaparkasi karkuun
Okei nyt kuulin yhdeltä mun kaverilta että koulu ajat pitenevät😨😨😨😵😵😵
Okei vitsi😇 tai en tiiä😈
Astuin huoneeseen ja näin vaimoni tuudittamassa pientä lastamme. Heillä molemmilla oli päällään samat vaatteet, joissa heidät haudattiin.
Tää on mun uni, ku olin pieni, mut kuiteskii.
Unessa oli pimeä huone, jonka keskellä oli puinen penkki, jossa istui hoikks yksi silmäinen olento, joka tuijotti mua. Unessa ri tapahtunu mitään muuta. Heräsin js menin vanhempien välii nukkuu ja sanoin et näin painajaista. Nukahin. Uni jatku.
Sit tää kävi mein isälle.
Oli myöhä ja isä valitti mein kissalle, ku se ei lopettanu oven raapimista. No iskä sai sit kuiteski unen päästä kii. Meijän kissa oli kuollu vähä aika sit.
Donald Trump oli ehdokkaana Yhdysvaltain presidentin vaaleissa ja voitti.
Miten minuata aina tuntuu siltä että kun ajan yksin autoa joku kuiskaa takanani minä tulen yöllä
Kaverini kolmivuotias oli löytänyt askillinen niitä geeliä sisältäviä pesutabletteja ja syönyt kaksi. Hänet löydettiin puolen tunnin jälkeen tajuttomana.
Söin muumitikkaria ja se halkesi keskeltä siististi poikki, itsestään. Tikkarit ovat sydämen muotoisia...