Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!

Vierailija
26.03.2015 |

Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:

Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."

Kommentit (284)

Vierailija
261/284 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaiden vihaaja. kirjoitti:

Ylihuomenna on maanantai.

nii siis huomenna

Vierailija
262/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi. Sijoittuu Ouluun. Vuosi 1991

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiyöllä ovi narahtaa. Veitsi välähtää. Kurkku katkeaa -ja näin herkullinen kurkkuvoileipä on valmis!

Vierailija
264/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun suomessa.

Vierailija
265/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea johti viisikko.

Vierailija
266/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli synkkä ja myrskyinen yö. Raahasin mustan, kuivia koivunlehtiä täynnä olevan jätesäkin talon seinustalle. Kun käännyin pois päin, niin kuulin säkistä rapinaa. Jähmetyin paikalleni. Ja kun uskalsin katsoin taakseni, niin näin säkistä nousevan kammottavan hahmon. Sillä oli Lin silmät, Tytin kaula, Kristan hampaat, Antin tukka, Sannan kynnet ja Anna-Maijan jakkupuku. Ja päälaella oli tyhjä aukko, josta nousi punaista ja vihreää höyryä. Sitten hahmo hävisi savuna ilmaan. Sen pituinen se.

Vierailija
267/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mutta äärimmäisen järkyttävä stoori: Orpo otti persut mukaan hallitukseen, ja antoi jopa mielenvikaiselle nimimerkki "riikka" -sometrollille ministerin salkun!

Vierailija
268/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiyöllä ovi narahtaa. Veitsi välähtää. Kurkku katkeaa -ja näin herkullinen kurkkuvoileipä on valmis!

Budjettiriihessä Riikka naurahtaa. Sakset leikkaavat. Duunarin leipä katkeaa - ja näin herkullinen fiskaalisoppa on valmis!

-winner-

Vierailija
269/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri on yllättynyt.

-winner-

Vierailija
270/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko jo mainittu, mutta tämä voitti kerran kilpailun lyhyistä parhaista kauhutarinoista: myydään vauvan kengät, käyttämättömät.

Vierailija
271/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen tajusi kauhukseen, ettei 100 000 uutta työpaikkaa koskaan ollutkaan.

-winner-

Vierailija
272/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö meni Tinderiin ja toisteli: Rydman... Rydman... Rydman... Rydman...

-winner-

Vierailija
273/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midnight Meat Train osa 2: Turun tunnin juna.

-winner-

Vierailija
274/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keskiyö,kello 12 lyö,veitsi vilahtaa,kurkku katkeaa,leipäsi on valmis.

Vierailija
275/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli synkkä ja myrskyinen yö. Raahasin mustan, kuivia koivunlehtiä täynnä olevan jätesäkin talon seinustalle. Kun käännyin pois päin, niin kuulin säkistä rapinaa. Jähmetyin paikalleni. Ja kun uskalsin katsoin taakseni, niin näin säkistä nousevan kammottavan hahmon. Sillä oli Lin silmät, Tytin kaula, Kristan hampaat, Antin tukka, Sannan kynnet ja Anna-Maijan jakkupuku. Ja päälaella oli tyhjä aukko, josta nousi punaista ja vihreää höyryä. Sitten hahmo hävisi savuna ilmaan. Sen pituinen se.

Vai oliko Susanna Koski, joka ryömi säkistä hehkuttamaan, että "Suomessa on paljon tekemättömiä töitä..."

Vierailija
276/284 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on IT-alan kavereita, jotkut heistä myös ihan velhoja myös AI-jutuissa. Itse en ymmärrä noista jutuista paljoakaan, osaan tietty käyttää puhelinta, läppäriä ja telkkaria just niin paljon kuin mun tarvitsee. 

Näillä tietotekniikkaosaajilla on (yllätys yllätys) myös hyvin musta huumorintaju, ja siitähän mä yleensä tykkään. Kaikennäköisiä källejä ja screamereitä on vaihdettu, vaikken mä niin hirveän taitava niissä olekaan. Vähän outoja vitsejähän ne on, ainakin ulkopuolisen silmissä.

Mut tossa pari viikkoa sitten istuin kaikessa rauhassa läppärillä (ehkä AV, ehkä ei, en mä muista), ja näytön täytti vähän epäselvä tumma ihmishahmo ja teksti: "Olen matkalla". About parin sekunnin päästä se hävis, ja tuijotin taas AV:ta (kai). 

Tää sama ilmestyi mun puhelimeen ja telkkariin, taas vain pariks sekunniks kerrallaan, yllättäen ja pyytämättä. Ja tätä siis joka hlvetin päivä. Kiitos vaan, kaverit, ootte tosi taitavia.

Tuli sit mainittua muutamalle kaveriporukan tosiosaajalle, että joo, hauska juttu, mut alkaa olla tylsä. He esittivät tietämätöntä ja lupasivat kysyä muilta, ja pyytää lopettamaan.

Muutama päivä sitten se teksti vaihtui: "Olen lähellä". No just näin tietysti. Joka päivä tätä samaa puhelimessa, läppärillä ja telkkarissa parin sekunnin ajan. Aloin oikeasti kyllästyä näiden hemmojen pitkitettyyn läppään.

Ja nythän tässä riemu repeää: tasan tässä vauvapalstalla sama pska ihmishahmo ja teksti: "Olen tässä".

Ei hlvetti, nyt m

Vierailija
277/284 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu kuolla tänä yönä

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja Toma sota balcu

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Vierailija
278/284 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta 2029

Vierailija
279/284 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.8.2024

Vierailija
280/284 |