paljonko olet kuluttanut rahaa tänään ja mihin?
siinäpä se =) itsellä taas mennyt rahaa turhuuteen...
Kommentit (86)
Ostin kotimatkalla Siwasta litran maitoa, maksoi vähän yli euron (ehkä 1,20€). Olen yksin kotona loppuviikon, joten maitoakaan ei tuon enempää kulu. :D
8 egee neljän hengen ruokaan, n0,20C kahviin ja 20egee moottori-saha bansaan että saa ens talaven lämmitys puut.
Noin 50e. Palkkapäivä. Ostin herkkuja ja käytin taksia.
30 e, matkaan kotoa opiskelupaikkakunnalle, 1.8 e kahvitteluun koulun ruokalassa, 2,5 e syömiseen mainitussa paikassa. Kauan tälllaiseen ei ole enää varaa, vaan pitää vähentää matkoja kotiin (vaimo ja lapsia) ja kahvinjuontia.
Mulla meni 190e stockalle. Ostin käsilaukun.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:32"]
Tasan 0 euroa. Niinkuin monena muunakin päivänä, viimeksi olen tainnut kuluttaa yli viikko sitten :D
[/quote]
Käytkö aina hakemassa kaupasta isomman satsin, tyyliin 2 vk.n ruuat kerralla, vai asutko maalla, omavarainen, oma kasvimaa yms vai miten mahdollistat tuon? Itse käyn ruokakaupassa noin 3 krt vk
25 euroa hiustenhoitotuotteisiin ja 30 euroa ruokakauppaan.
7,60 lounasseen. Tänään pitikin olla lähes nollan euron päivä.
3,80 lounaaseen, 9euroa postiin ja 5,40 uimahalliin.
59e meni rautakauppaan: 1 iso triplex-levy, 1 iso kulmarauta, 3 keskikokoista, 10 ihan pientä, puutappeja sekä koukkuja...
Käytiin aamulla ensin Stockalla; itse kulutin n.150 vaatteisiin, mies osit herkusta hevosta, ankankoipia, ravunpyrstöjä, kuhaa ja suklaata n.80 euroa. Sitten mentiin Fazerille aamiaiselle n.26 euroa. Oli muuten Fazer taas ihan tupaten täynnä kello 8.00. Aamiainen on tosi suosittu ja lähes joka pöytä oli ennakkovarattu.
Sitten töihin yhdeksäksi ja illalla mies kävi vielä ostamassa kaksi pulloa viiniä n.30 euroa.
Nettipankissa maksoin yhtiövastikkeen 360€, Saunalahden laskun 56€ ja siirsin pojan tilille 50 euroa.
7,50 apteekkiin, 3,25 lounaaseen, 10,25 illallistarpeisiin eli ruokakauppaan
Apteekkiin 8,70 ja ruokakauppaan 1,50.
Siwaan 1.65e, Matkahuoltoon 5e ja postiin 2.65e.
2,6 euroa koululounas, 1,15 euroa kahviin ja kauppareissuun 9,5 euroa (paketti kanaa, maitoa ja vähän salaattiaineita)
Alkoon 3,5e (yhden oluen hain), kirpputorille 4e, sokoksen sisustuspuolelle n 15e, apteekkiin 97e ja ruokakauppaan n 16-17e.
0€ kulut tänään, mutta taaloja meni n.1300d. Ostin kanadalaisen öljy-yhtiön osakkeita. Ostoni jälkeen kurssi nousi, joten olen kulujen jälkeen 11dollaria voitolla. Omistan öljy-yhtiöitä nyt noin 7500€, taaloina vähän enempi. Öljy-yhtiöitä kannattaa ostaa nyt, kun öljy on halpaa. -Hiljainen Sijoittaja
koruihin 2039,-
kirjakauppaan 12,90
Opiskelijalounas 2,60 € ja ruokakauppaan 7,00 €(juustoa ja tiskitabletteja)
127 euroa hulluille päiville, vaatteita ja kengät tuli ostettua.
kauppaan noin 6 euroa, ostin töihin eväitä.