Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ihannepituus, jos valitsisit sillä perusteella?

Vierailija
16.12.2021 |

No?

Kommentit (220)

Vierailija
141/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestään vastaus on 180-195cm. Riippumatta naisen omasta pituudesta.

Tämä osoittaa sen kuinka typerä vinkki "katsele lyhyitä naisia" on. Lyhyet naiset haluavat isompaa pituuseroa, ja heille sopii sama pitkä mies kuin pitkillekin naisille, jotka puolestaan skitsoilevat korkkarivarasta.

Minä laskin tästä ketjusta tähän mennessä 36 vastausta joissa vastaaja mainitsee alle 180 cm ihannemiehekseen. Miksi sivuutat nämä vastaukset - ja siis valehtelet tässä viestissäsi?

Listaa puolet näistä.

Vastauksia tyyliin ihannepituus on 175-190cm ei lasketa. Vain vastaukset joissa ihannepituus on alle 180cm mutta ei yli 180cm.

Miksi ei lasketa? Käytännössähän tuo tarkoittaa, että ihannepituus on 175+ (koska aika harva on yli 190cm). Ei kaikilla ole mitään tarkkaa ihannetta, jollain voi pointtina olla vain se, että on esim. samanmittainen tai pitempi, mutta muusta viis. Miksi tällainen vastaus ei kelpaa?

Vierailija
142/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä osoittaa sen kuinka typerä vinkki "katsele lyhyitä naisia" on. Lyhyet naiset haluavat isompaa pituuseroa, ja heille sopii sama pitkä mies kuin pitkillekin naisille, jotka puolestaan skitsoilevat korkkarivarasta.

Minä laskin tästä ketjusta tähän mennessä 36 vastausta joissa vastaaja mainitsee alle 180 cm ihannemiehekseen. Miksi sivuutat nämä vastaukset - ja siis valehtelet tässä viestissäsi?

Listaa puolet näistä.

Vastauksia tyyliin ihannepituus on 175-190cm ei lasketa. Vain vastaukset joissa ihannepituus on alle 180cm mutta ei yli 180cm.

Listaa itse, väärinymmärtävä jankkaaja. Eri

Eli myönnät ettei niitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa puolet näistä.

Miksi ei lasketa? Käytännössähän tuo tarkoittaa, että ihannepituus on 175+ (koska aika harva on yli 190cm). Ei kaikilla ole mitään tarkkaa ihannetta, jollain voi pointtina olla vain se, että on esim. samanmittainen tai pitempi, mutta muusta viis. Miksi tällainen vastaus ei kelpaa?

Siksi koska tuossa ei sanota että alle 180cm olisi ihanne. Ketjussa on paljon vastauksia joissa sanotaan että pitkä on ihanne ja lyhyt on turn-off. Missä ovat niiden vastineet, eli sama määrä naisia jotka suosivat alle keskipituisia miehiä?

175cm ja 190cm keskiarvo on 182,5cm.

Vierailija
144/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt kertoo vähän faktoja kirjoitti:

Eipä ole yksikään nainen pituuden takia sanonut ei. Olen 170cm mies ja olen deitaillut itseäni pidempiä naisia. Minulla on niin hyvä naamataulu että kukaan ei osaa sanoa ei. Älykkyyttä on myös annettu yli kauhallisen. Olen kuitenkin jalat maassa tasapainoisesti pysyttelevä realisti.

Aika paljon saa anteeksi pelkällä naamataululla jos näyttää huippumallilta tai leffatähdeltä naamalta.

Pituus ei merkitse oikein mitään.

Kun on tullut keskustelua pituudesta, niin ovat väittäneet ottä ovat olettaneet minun olevan 180cm.

Hyvä naama ja älykkyys antaa valesenttejä. Naiset ovat alkaneet kiusallisesti inttämään pituudestani.

Minulle se on ihan sama, mutta totuus on että olen 170cm.

Yksikään teistä ei sanoisi minulle ei.

Minä tosin voisin sanoa teille ei, mutta näin se menee.

Valitettavasti kaikki lyhyet miehet eivät ole niin suurella onnella ladattuja paketteja kuin minä olen.

Napoleon-syndroomainen leivänleipojamies avautuu! Miten olet saanut ne hoitosi mitä olet kerskunut? Ainakaan älykkyytesi ei ole niin korkea mitä luulet, kun noinkin paljon paljastat itsestäsi julkisella palstalla, ja tietysti samalla morkkaat vaimoasi.

Sun pitää vain parantua tuosta luterilaisuudesta. Vaatimattomuus ei kaunista sua yhtään.

Se että muilla on itsetunto kohdillaan ja pitkät naiset haluaa meikäläistä, ei ole sulta mitenkään pois. Sun arvomaailma on vain sellainen että ahdistut, koska olet saanut luterilaisen kasvatuksen vanhemmiltasi.

Aloita kunnioittamaan itseäsi ja muita. Älä anna väärää todistusta muista mielessäsi.

Se on sellainen juttu minkä voit pitää tuosta uskonnollisesta filosofiastasi.

Elät aika pitkälti harhoissa.

Minkä minä voin perimälleni. Olen mitä olen ja te haluatte minua.

Ihan sivustalta tulen kysymään: mistä konkreettisista seikoista päättelet, että naiset ja erityisesti pitkät naiset haluavat sinua ja että yksikään nainen ei sanoisi sinulle ei?

Sivusta myös, mutta en epäile yhtään etteikö voisi olla totta, ja täällä anonyymisti voi tuollaisen viestin rehellisesti kirjoittaa eikä se liity mihinkään ”Napoleon komplekseihin”.

Minä olin joskus 173 senttisen, solakan ja äärimmäisen komeanaamaisen miehen kanssa, ja valehtelematta kaikki kaverini miesmakuun katsomatta pitivät häntä todella komeana.

Kun etsittiin kaveripiiristäni naista kimppaan, niin olisi ollut jono oven takana kun niin moni olisi ollut halukas tuohon.

Julkisilla paikoilla huomasin myös, että naiset jäivät usein tuijottamaan häntä ja oli aluksi outoa kun minä olin tottunut olemaan se joka kääntää ihmisten päät, että yhtäkkiä se vierellä seisova mies käänsikin niitä ihmisten päitä vähintään yhtälailla kuin minäkin.

Jos mies on todella geenikomea ja karismaattinen (hyvä, voimakas energia), niin kyllä siinä naiset lakoaa eikä pituus tai lyhyys paina silloin yhtään.

Minä en ole geenikomea ja pituutta löytyy 172cm.

Koko elämäni aikana kaikki kiinnostuneet naiset, joita ei tosin ole mitenkään valtavasti, ovat olleet joko max 155cm tai vähintään 180cm.

Yksikään 160-175cm nainen ei ole koskaan kiinnostunut, vaikka suurin osa naisita on tuossa pituusluokassa. Jo noin tusinan naisen otannalla sattuman todennäköisyydet alkavat olla lottovoiton luokkaa.

Eli selkeästi pitää olla kunnon pituusero, ja sitten on joitain harvoja naisia joille miehen pituus on yksi ja sama. Jostain syystä nämä naiset ovat olleet niitä jotka eivät voi keskivertomiestä pidempänä edes kuvitella olevansa pienikokoisia.

En nykyisin katsele alle 180cm naisia ollenkaan. Se jos nainen syttyy miehen ylöspäin katselemisesta on minulle lyhyenä miehenä turn-off, ja pakkomielteinen pituusvertailu on ehdoton dealbreaker.

Osuipa hermoon, niin sinulle kuin lukuisille lyhyille ja äärimmäisen komeakasvoisille kavereillesi. Miksi uliset av-palstalla pituudestasi ja vaimostasi päivät pitkät? Soita niille entisille pitkille hoidoillesi, kun ne kerran jonona on ovella ja lakoavat kadulle kun kävelet heitä vastaan :D

Vierailija
145/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kommenttikentässä voi haistaa pinnallisuuden...

T. Mies

Vierailija
146/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutakuinkin 185-195. Olen itse 180 cm pitkä ja tykkään pitää viiden sentin korkoja.

Juu, pakko myöntää että itsekin korkojen takia haluan, että on ainakin sen 10 cm pidempi! Käytän arkisin 5-7cm korkoja, mutta juhlissa sitten tulee käytettyä 10cm korkoja, joten siksi 10cm pidempi on hyvä.

Minä taas nimenomaan haluan, että gaaloissa tms. iltapukutilaisuuksissa naiseni on korkkareissaan minua pitempi.

Vierailija
147/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole yksikään nainen pituuden takia sanonut ei. Olen 170cm mies ja olen deitaillut itseäni pidempiä naisia. Minulla on niin hyvä naamataulu että kukaan ei osaa sanoa ei. Älykkyyttä on myös annettu yli kauhallisen. Olen kuitenkin jalat maassa tasapainoisesti pysyttelevä realisti.

Aika paljon saa anteeksi pelkällä naamataululla jos näyttää huippumallilta tai leffatähdeltä naamalta.

Kun on tullut keskustelua pituudesta, niin ovat väittäneet ottä ovat olettaneet minun olevan 180cm.

Hyvä naama ja älykkyys antaa valesenttejä. Naiset ovat alkaneet kiusallisesti inttämään pituudestani.

Valitettavasti kaikki lyhyet miehet eivät ole niin suurella onnella ladattuja paketteja kuin minä olen.

Napoleon-syndroomainen leivänleipojamies avautuu! Miten olet saanut ne hoitosi mitä olet kerskunut? Ainakaan älykkyytesi ei ole niin korkea mitä luulet, kun noinkin paljon paljastat itsestäsi julkisella palstalla, ja tietysti samalla morkkaat vaimoasi.

Sun pitää vain parantua tuosta luterilaisuudesta. Vaatimattomuus ei kaunista sua yhtään.

Se että muilla on itsetunto kohdillaan ja pitkät naiset haluaa meikäläistä, ei ole sulta mitenkään pois. Sun arvomaailma on vain sellainen että ahdistut, koska olet saanut luterilaisen kasvatuksen vanhemmiltasi.

Aloita kunnioittamaan itseäsi ja muita. Älä anna väärää todistusta muista mielessäsi.

Hei Napoleon, ihan tiedoksesi että kaikki naiset eivät halua lyhyttä vinkujaa, joka päivät pitkät leipoo leipää ja täyttelee hoitoreppuja. Eikä kukaan usko että sinulla on naisia jonossa asti. Manleteillä ei vaan ole sellaista vientiä.

Vierailija
148/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se kuinka moni vastaajista on maininnut että käytännön syistä olisi hyvä kun ei olisi suurta pituuseroa. Eli mies 10-20cm pidempi niin on hyvä.

Mutta sitten 1-2cm lyhyempi mies ei käykään, kun se pituusero tekee elämästä niin hankalaa.

Rikkovatko pituudet jotenkin fysiikan lakeja? Sentit ovat eri mittaisia riippuen kumpaa sukupuolta edustava on pidempi?

Vierailija
149/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa puolet näistä.

Minä kirjoitin tänne aiemmin, että suunnilleen itseni pituinen on paras. Olen itse 175 cm pitkä. Mitä päättelet siitä?

Vierailija
150/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivustalta tulen kysymään: mistä konkreettisista seikoista päättelet, että naiset ja erityisesti pitkät naiset haluavat sinua ja että yksikään nainen ei sanoisi sinulle ei?

Sivusta myös, mutta en epäile yhtään etteikö voisi olla totta, ja täällä anonyymisti voi tuollaisen viestin rehellisesti kirjoittaa eikä se liity mihinkään ”Napoleon komplekseihin”.

Minä olin joskus 173 senttisen, solakan ja äärimmäisen komeanaamaisen miehen kanssa, ja valehtelematta kaikki kaverini miesmakuun katsomatta pitivät häntä todella komeana.

Kun etsittiin kaveripiiristäni naista kimppaan, niin olisi ollut jono oven takana kun niin moni olisi ollut halukas tuohon.

Julkisilla paikoilla huomasin myös, että naiset jäivät usein tuijottamaan häntä ja oli aluksi outoa kun minä olin tottunut olemaan se joka kääntää ihmisten päät, että yhtäkkiä se vierellä seisova mies käänsikin niitä ihmisten päitä vähintään yhtälailla kuin minäkin.

Jos mies on todella geenikomea ja karismaattinen (hyvä, voimakas energia), niin kyllä siinä naiset lakoaa eikä pituus tai lyhyys paina silloin yhtään.

Minä en ole geenikomea ja pituutta löytyy 172cm.

Koko elämäni aikana kaikki kiinnostuneet naiset, joita ei tosin ole mitenkään valtavasti, ovat olleet joko max 155cm tai vähintään 180cm.

Yksikään 160-175cm nainen ei ole koskaan kiinnostunut, vaikka suurin osa naisita on tuossa pituusluokassa. Jo noin tusinan naisen otannalla sattuman todennäköisyydet alkavat olla lottovoiton luokkaa.

Eli selkeästi pitää olla kunnon pituusero, ja sitten on joitain harvoja naisia joille miehen pituus on yksi ja sama. Jostain syystä nämä naiset ovat olleet niitä jotka eivät voi keskivertomiestä pidempänä edes kuvitella olevansa pienikokoisia.

En nykyisin katsele alle 180cm naisia ollenkaan. Se jos nainen syttyy miehen ylöspäin katselemisesta on minulle lyhyenä miehenä turn-off, ja pakkomielteinen pituusvertailu on ehdoton dealbreaker.

Siis sinä itsehän tunnut olevan pakkomielteinen pituusvertailija.

Vierailija
151/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää se kuinka moni vastaajista on maininnut että käytännön syistä olisi hyvä kun ei olisi suurta pituuseroa. Eli mies 10-20cm pidempi niin on hyvä.

Mutta sitten 1-2cm lyhyempi mies ei käykään, kun se pituusero tekee elämästä niin hankalaa.

Rikkovatko pituudet jotenkin fysiikan lakeja? Sentit ovat eri mittaisia riippuen kumpaa sukupuolta edustava on pidempi?

Minäkin olen ihmetellyt sitä kuinka 165cm nainen ja 170-175cm mies ovat suurin piirtein saman pituisia, mutta sitten taas 165cm mies on selkeästi lyhyempi.

Vierailija
152/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa puolet näistä.

Minä kirjoitin tänne aiemmin, että suunnilleen itseni pituinen on paras. Olen itse 175 cm pitkä. Mitä päättelet siitä?

Todennäköisimmin pidät 180cm miestä suurin piirtein saman pituisena, ja 170cm miestä lyhyempänä.

Vierailija
153/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taulukko:

Mies 40cm pidempi = suuri pituusero

Mies 30cm pidempi = mies selkeästi pidempi

Mies 20cm pidempi = normaali pituusero

Mies 13cm pidempi = just ja just korkkarivara

Mies 10cm pidempi = suurin piirtein saman pituisia

Mies 5cm pidempi = saman pituisia

Mies 5 cm lyhyempi = mies selkeästi lyhyempi

Mies 10cm lyhyempi = ihan koominen pituusero

Vierailija
154/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taulukko:

13cm pituusero = keskiarvo Suomessa.

Vierailija
155/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm

Vierailija
156/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa puolet näistä.

Miten kummassa sinunkaltaisesi rimpula jaksaa siirrellä maalitolppia noin ahkerasti?

Vierailija
157/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taulukko:

Sinulla on iso ongelma, tee sille jotain. Tuo listaus on naurettava.

Vierailija
158/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa puolet näistä.

Todennäköisimmin pidät 180cm miestä suurin piirtein saman pituisena, ja 170cm miestä lyhyempänä.

Voi luoja sun kanssasi. Et taida olla normaali?

Vierailija
159/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin absurdia ajatella että miehen pituus vaikuttaisi parin valintaani. Lyhyt voi olla miehekäs ja pitkä naismainen. Eli kokonaisuus ratkaisee.  

Vierailija
160/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa puolet näistä.

Voi luoja sun kanssasi. Et taida olla normaali?

Tuo muuten on miten enemmistö naisista ajattelee.

Suurin osa ei koe että 5cm pidempi mies olisi olennaisesti pidempi. Mutta aika harvalle käy 5cm lyhyempi mies.