Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ihannepituus, jos valitsisit sillä perusteella?

Vierailija
16.12.2021 |

No?

Kommentit (220)

Vierailija
161/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää se kuinka moni vastaajista on maininnut että käytännön syistä olisi hyvä kun ei olisi suurta pituuseroa. Eli mies 10-20cm pidempi niin on hyvä.

Mutta sitten 1-2cm lyhyempi mies ei käykään, kun se pituusero tekee elämästä niin hankalaa.

Rikkovatko pituudet jotenkin fysiikan lakeja? Sentit ovat eri mittaisia riippuen kumpaa sukupuolta edustava on pidempi?

Minäkin olen ihmetellyt sitä kuinka 165cm nainen ja 170-175cm mies ovat suurin piirtein saman pituisia, mutta sitten taas 165cm mies on selkeästi lyhyempi.

165 cm pitkiä miehiä on paljon vähemmän kuin 170 cm tai 175 cm pitkiä.

Vierailija
162/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää se kuinka moni vastaajista on maininnut että käytännön syistä olisi hyvä kun ei olisi suurta pituuseroa. Eli mies 10-20cm pidempi niin on hyvä.

Mutta sitten 1-2cm lyhyempi mies ei käykään, kun se pituusero tekee elämästä niin hankalaa.

Rikkovatko pituudet jotenkin fysiikan lakeja? Sentit ovat eri mittaisia riippuen kumpaa sukupuolta edustava on pidempi?

Minäkin olen ihmetellyt sitä kuinka 165cm nainen ja 170-175cm mies ovat suurin piirtein saman pituisia, mutta sitten taas 165cm mies on selkeästi lyhyempi.

165 cm pitkiä miehiä on paljon vähemmän kuin 170 cm tai 175 cm pitkiä.

Mitä merkitystä sillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa. Ei ollakaan pii-t-kään aikaam vängätty tästä aiheesta. Itseäni vetää puoleensa enemmän ne asiat, joille ihminen voi itse jotain kuin ne, jotka nyt vain syystä tai toisesta ovat, mitä ovat. Ainoastaan tällä palstalla olen kohdannut heitä, jotka ovat valinneet oman pituutensa.

Ap rajaa keskustelun aika hyvin sanoilla "jos valitsisit sillä perusteella". Kitinäsi on ihan turhaa ja väärässä paikassa.

Totta, totta. Minua vain turhauttaa nämä keskutelut sikäli, että hyvin harvoin kohtaa kommenttia, jossa joku nainen oikeasti sanoisi, että hänen unelmiensa kumppani on muuten häntä sirompi ja tai lyhyempi. Miehen odotetaan tai vaaditaan olevan suhteessa joko kookkaampi tai vähintän samankokoien. Mutta en syytä tästä ketään. Voi olla, että yhtä lailla moni odottaa tai kenties myös vaatii, että heidän kumppaninsa tulisi olla heitä lyhyempi ja mahd. myös sirompi. Elämme 2020 lukua ja ihanne kumppanin ulkoisen olemuksen  suhteen odotukset eivät ole paljoa muuttuneet sitten ajanlaskumme alun.

No miehet on keskimäärin pidempiä ja lihaksikkaampia kuin naiset. Veikkaisin että tästä perusbiologisestä syystä naiset keskimäärin viehättyvät itseään hiukan kookkaamasta miehestä - niitä nyt keskimäärin vaan on enempi tarjolla.

Vierailija
164/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

183-186 Mieheni on 183, poika 185 ja vävy 186. Yli 190 ovat kummallisen näköisiä hujoppeja.

Vierailija
165/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestään vastaus on 180-195cm. Riippumatta naisen omasta pituudesta.

Tämä osoittaa sen kuinka typerä vinkki "katsele lyhyitä naisia" on. Lyhyet naiset haluavat isompaa pituuseroa, ja heille sopii sama pitkä mies kuin pitkillekin naisille, jotka puolestaan skitsoilevat korkkarivarasta.

Minä laskin tästä ketjusta tähän mennessä 36 vastausta joissa vastaaja mainitsee alle 180 cm ihannemiehekseen. Miksi sivuutat nämä vastaukset - ja siis valehtelet tässä viestissäsi?

Listaa puolet näistä.

Vastauksia tyyliin ihannepituus on 175-190cm ei lasketa. Vain vastaukset joissa ihannepituus on alle 180cm mutta ei yli 180cm.

Listaa itse, väärinymmärtävä jankkaaja. Eri

Eli myönnät ettei niitä ole.

Ensinnäkin, tässä ketjussa on useita viestejä joissa mainitaan vain alle 180cm. Ota silmä käteen ja katso.

Toisekseen tällä ei ole mitään väliä koska kuka tahansa saa haluta kumppaniltaan mitä tahansa ominaisuuksia ja sinä et siihen voi mitään sanoa.

Vierailija
166/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 cm.

Vierailija
167/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm tai pidempi

Vierailija
168/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vinkuu nyt jonkun hukkapätkän akka jota vituttaa kun mies on nysä.

Minä en näe alle 175 senttisiä edes miehisenä miehenä. Olen itse lyhyt nainen.

Vierailija
169/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa että naisilla on melkoinen pakkomielle vertailla.

Milloin verrataan omaan pituuteen, isän, äidin tai vävyn pituuteen.

Vierailija
170/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnostunut lähinnä miestyypistä "surfnturf".

Eli tanakka ja lyhyt. Vakavasti otettavan miehekäs.

Ei hontelo naismainen pitkäsääri.

Surfnturf miehet ovat myös vakaita. Pitkät ovat kömpelöitä olemukseltaan ja jokainenhan muistaa ettei pituus ja äly sovi samaan pakettiin.

Yleisimpiä yleistyksiä löytyy korkeakultuurista lähimenneisyydestä mm. Hessu Hopo, Daltonien veljesten pisin tapaus Lucky Lukesta. Näitähän löytyy kun hakee.

Eli jos miestä haetaan niin se löytyy hopeisilta aalloilta. Se on Surfn Törf-mies kihartuvilla laineilla.

Vierailija
171/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että vielä nykyaikana miehen pituudella on merkitystä. Milloin lanseerataan pituuspositiivisuuden käsite?!

Vierailija
172/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 185cm pituus miehillä viittaa yleensä johonkin kromosomi häiriöön.

Lievä kehitysvamma tai muu neurologinen ongelma.

Erityisesti pitkät jalat.

Olkaapa tarkkana ladyt.

Vierailija
173/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä miehillä on yleisempää alhainen älykkyysosamäärä ja yleinen kömpelyys.

Mutta kieltämättä ;) onhan ne suloisia ja hupsuja veikkoja. Sellaisia oukki doukki tyyppejä.

Vierailija
174/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vinkuu nyt jonkun hukkapätkän akka jota vituttaa kun mies on nysä.

Minä en näe alle 175 senttisiä edes miehisenä miehenä. Olen itse lyhyt nainen.

Samas katsoin, että jotakuta vituttaa kun kaikki ei huoli lyhyttä miestä. Miksi pitäisi kun ei tykkää?

Vierailija
175/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kieltämättä ;) onhan ne suloisia ja hupsuja veikkoja. Sellaisia oukki doukki tyyppejä.

Ja linkki tutkimukseen, josta tuloksesi on noin saatu? Kiitos!

Vierailija
176/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm elikkä 20 cm minua pitempi!

Vierailija
177/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

175-180. En pidä pitkistä miehistä.

Vierailija
178/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan mieluummin pitkän. Pekka Puupää tyylinen tai Ohukainen mieluummin kuin Paksukainen.

Sydän sulaa sellaisesta honkkelosta kömpelyksestä joka on suloisen goofy.

Vierailija
179/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pituus +5-15 cm. Eli minun tapauksessa 168-178cm. Yli 20cm pidemmän vieressä tuntisin itseni kääpiöksi tai lapseksi, en halua semmoista.

Vierailija
180/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja linkki tutkimukseen, josta tuloksesi on noin saatu? Kiitos!

Kaikkihan tuon tietää.

Yleinen tieto ihmiskunnan historian saatosta.

Jokainen hömelö karikatyyri on pitkä mies.