Miksi nuoret yh-äidit ovat aina niin laihoja?
Oletteko huomanneet? Eikö heillä ole rahaa ruokaan vai eikö ole rahaa autoon niin liikkuvat paikasta toiseen kävellen?
Kommentit (86)
Pitävät itsensä kunnossa että saisivat hommattua jostakin varakkaasta lassukasta elättäjän jonkun tatuoidun jännämiehen/miesten kanssa tehdyille kakaroille.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:31"]Pitävät itsensä kunnossa että saisivat hommattua jostakin varakkaasta lassukasta elättäjän jonkun tatuoidun jännämiehen/miesten kanssa tehdyille kakaroille.
[/quote]
Itse olen yh, nuori ja hoikka. En etsi lapselleni isää, koska tällä sellainen on ja rikaskin vielä.
Lihottaako olisi pitänyt? Aina olen ollut hoikka enkä tee mitään erityistä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:31"]
Pitävät itsensä kunnossa että saisivat hommattua jostakin varakkaasta lassukasta elättäjän jonkun tatuoidun jännämiehen/miesten kanssa tehdyille kakaroille.
[/quote]Ensimmäinen rakkaudesta, toinen rahasta ja kolmas ystävyydestä. Tätäkö et tiennyt. Kannattaa seuraavan kerran syntyä naiseksi.
nuoret naiset ovat usein hoikkia... ei ole vielä elintaso vaikuttamassa
Itse tunnen varakkaan miehen joka n.30 v ja hänellä elintasovatsa :D Hänen tyttöystävänsä 22-24 v on tosi hoikka ja heillä on siis lapsi. Ja oli hoikka ennen kun tuli raskaaksi. Ei ole aina huoltajuudesta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:56"]
Tääl ois yks nuori ja myös hoikka yh-äiti, oon ihan nättikin :) Kiinnostaako mies +30vee kirjoitella mun kaa? T: Välillä niin yksinäinen
[/quote]
Moikka!
Jos haluat mulle kirjoitella, niin voin yrittää piristää välillä niin yksinäistäsi oloasi:)
Haluaisin ainakin sulle kirjoitella.
t: mies+30vee
No ei kaikki ole, mutta tunnistan ilmiön hyvin nuorissa (yh-)äideissä. Yksi syy on varmaan ihan nuorten parempi aineenvaihdunta, toinen syy taas niin niukat tulot, ettei ruokaan ole niin paljon rahaa eikä varsinkaan autoon. Ehkä nuorilla on myös vielä enemmän sitä nuorten epävarmuutta, pakko pysyä laihana, syömishäiriöitä. Lisäksi ihan nuoret äidit tilastollisesti tupakoivat enemmän. Sekin pitää hoikempana ja on vielä lisää pois ruokarahoista.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:00"]
Oletteko huomanneet? Eikö heillä ole rahaa ruokaan vai eikö ole rahaa autoon niin liikkuvat paikasta toiseen kävellen?
[/quote]
Koska ovat nuoria, ja nuoret usein on laihoja ja koska ovat köyhiä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:00"]
[/quote]Meinaatko, että jos ei ole lihava, ei voi olla terve.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:07"]
Nuoret naiset pitävät kunnostaan huolta. Vanhat plösöt ei viitsi.
[/quote]
No sen takia kun nuorilla naisilla on vielä sitä huoraamisviettiä.
no ne kaksi nuorta yh-äitiä jotka tunnen, elävät röökillä ja kahvilla. toinen mättää lisäksi hirveästi suklaata, kun vauva ei vielä ymmärrä vaatia osaansa.. toisella on auto, mutta toinen pyöräilee paljon.!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:25"]Mää niin haluisin löytää ittelleni semmosen ihanan suht. nuoren ja hoikan yh-äipän, semmosen joka pitää itsestään ja lapsestaan huolta.
Usein tulee vilkuiltua nuoria hoikkia äitejä lenkkeillessä sillä silmällä, mutta kun en ole varma heidän siviilisäädystään en ole viitsinyt mennä häiriköimään ja kertomaan kuinka hyvältä hän näyttääkään :)
Oon itte yli kolmekymppinen omilla hyvin toimeentuleva urheilullinen mies, mutta jotenkin se, että on hyvännäköinen yh-äippä saa mun pään niin sekaisin, en tiä mikä mussa on menny vinksalleen, mutta näin se vaan on mun kohdallani :)
[/quote]
Vaikka itse edustan nykyään näitä yh äitejä niin olen melko varma, että nainen, siviilisäädystä huolimatta olisi otettu kuullessaan kauniin kommentin ulkonäöstään. Toki poikkeuksiakin varmasti löytyy, joku menee hämilleen, toinen suuttuu... Harva pitkään samassa suhteessa oleva, niin mies kuin nainen, saa enään hyvää palautetta omasta ulkonäöstään tai mistään muustakaan omalta puolisoltaan.
Kannustankin siis kaikkia rohkeasti kehumaan ja antamaan hyvää palautetta myös tuntemattomille! Sillä saa toiselle hyvän mielen pitkäksi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:56"]
Tääl ois yks nuori ja myös hoikka yh-äiti, oon ihan nättikin :) Kiinnostaako mies +30vee kirjoitella mun kaa? T: Välillä niin yksinäinen
[/quote]
Moikka!
Jos haluat mulle kirjoitella, niin voin yrittää piristää välillä niin yksinäistäsi oloasi:)
Haluaisin ainakin sulle kirjoitella.
t: mies+30vee
[/quote]
Vinkiksi voin kyllä sanoa, että tuskin tämä nuori yh sulle kirjottelee, ovat sen verran ailahtelevaisia, että luultavasti jo uusi mies hälläkin kiikarissa...
Koska heillä on vielä tavoiteltavaa ja mies hakusessa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:00"]Oletteko huomanneet? Eikö heillä ole rahaa ruokaan vai eikö ole rahaa autoon niin liikkuvat paikasta toiseen kävellen?
[/quote] Koska kukaan ei pane läskejä paksuksi? Vanhempana läskitkin saavat sitten munaa, kun on pakko joku mies saada.
En ole huomannut eroa yksinhuoltajissa ja ei-yksinhuoltajissa. Molemmissa yhtä paljon laihoja ja lihavia ja siltä väliltä
Eikös kaikki eronneet naiset laihduta?
Minä en ole asiaa ennen ajatellut, mutta totta. Tiedän yhden ylipainoisen yh:n ja muut ovat todellakin hoikkia. Useimmat heistä tosiaan eivät omista autoa ja liikkuvat joka paikkaan kävellen tai pyörällä. Ehkä se on asuinalueestakin kiinni, täällä missä ei bussit viikonloppuna kulje ja pitää päästä kaupan kassalle töihin, on lapsi vietävä vuoropäiväkotiin usean kilometrin päähän.
Oletteko oikeasti noin tyhmiä? Tutkimusten mukaan liikunnalla on vain pieni merkitys. Syöt vähemmän kuin kulutat, sillä pysyy laihana. Eipä tule sitten liikaa lihaksiakaan kahvilla ja röökillä.
Montako tunnet? Vai tunnistaako sisäinen silmäsi kadulla yh:n ja lapsen isän kanssa seurustelevan?