Miksi nuoret yh-äidit ovat aina niin laihoja?
Oletteko huomanneet? Eikö heillä ole rahaa ruokaan vai eikö ole rahaa autoon niin liikkuvat paikasta toiseen kävellen?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:06"]
En ole kyllä huomannut moista. Minun tuntemani yh- äidit ovat ylipainoisia, tai ainakin niin että vararengas on vyötäröllä. Eivät liiku ja syövät herkkuja....
[/quote]
Varmaankin kuulut matalasti koulutettuun, pienituloiseen väestönosaan. Omissa tuttavissani eronneet perheelliset naiset pitävät huolta ulkonäöstään ja harrastavat säännöllisesti liikuntaa. Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään lihavaa yksinhuoltajaäitiä. Toisaalta ystäväpiirissäni jokainen on akateemisesti koulutettu ja urallaan hyvin edennyt, sillä on enemmän merkitystä, kuin sillä onko eronnut vai naimisissa...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:21"]Laihat ja hyvännäköiset tytöt tiedostavat jo nuorena seksuaalisen vetovoimansa. Saavat miehistä sen kenet haluavat. Tämä johtaa usein teiniraskauksiin ja yksinhuoltajuuteen. [/quote] Ja syy aina siis lapsen äitissä?
[/quote]
tietenkin, koska av:n totuuksien mukaan kaikki vika aina naisessa.
Erittäin hyvin sanottu pullanmussuttajille :)
Töissä työkavereina on kolme nuorta yh-äitiä ja ovat kaikki erittäin hoikkia.
Kaikki tupakoivat paljon. Kahdella on auto, yhdellä ei.
Olen aina ajatellut, että nuorten hoikkuus perustuu paljolti vilkkaaseen aineenvaihduntaan, nuorena on helppo pysyä hoikkana. Näin lähempänä viittäkymppiä vaatii jo jonkinverrran töitä pysyä hoikkana, ainakin itselläni. Tosin en tupakoi.
Näin äsken puistossa tosi ihanan seksyn ja nätin yh-äipän, olin ihan myyty...
Aivan mahtava oli, nyt jälkeenpäin harmittaa kun, en huomannut kysyä mitään semmoista miten voisin tietää kuka oli hän...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:42"]
Mä taas olen aina luullut, että se johtuu siitä, kun osa rahoista menee tupakkaan, ja silloinhan ei ole oikein ruokahalua ;).
[/quote]
Olet oikeassa. Eivät syö, tupakoivat vaan ja juovat olutta. Oletteko nähneet lihavaa juoppoa? Niinpä.
[/quote] No minä laihduin 11 kg kun lopetin juomisen että.
T. lapseton.