Miksi nuoret yh-äidit ovat aina niin laihoja?
Oletteko huomanneet? Eikö heillä ole rahaa ruokaan vai eikö ole rahaa autoon niin liikkuvat paikasta toiseen kävellen?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:25"]Mää niin haluisin löytää ittelleni semmosen ihanan suht. nuoren ja hoikan yh-äipän, semmosen joka pitää itsestään ja lapsestaan huolta.
Usein tulee vilkuiltua nuoria hoikkia äitejä lenkkeillessä sillä silmällä, mutta kun en ole varma heidän siviilisäädystään en ole viitsinyt mennä häiriköimään ja kertomaan kuinka hyvältä hän näyttääkään :)
Oon itte yli kolmekymppinen omilla hyvin toimeentuleva urheilullinen mies, mutta jotenkin se, että on hyvännäköinen yh-äippä saa mun pään niin sekaisin, en tiä mikä mussa on menny vinksalleen, mutta näin se vaan on mun kohdallani :)
[/quote]
Voit tulla mut hakemaan! Musta tuntuu että nimenomaan kukaan ei halua yh-äitiä. En etsi lapsilleni isää vaan itselleni kumppania vaikka lapset nyt mukana tulevatkin :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:25"]Mää niin haluisin löytää ittelleni semmosen ihanan suht. nuoren ja hoikan yh-äipän, semmosen joka pitää itsestään ja lapsestaan huolta.
Usein tulee vilkuiltua nuoria hoikkia äitejä lenkkeillessä sillä silmällä, mutta kun en ole varma heidän siviilisäädystään en ole viitsinyt mennä häiriköimään ja kertomaan kuinka hyvältä hän näyttääkään :)
Oon itte yli kolmekymppinen omilla hyvin toimeentuleva urheilullinen mies, mutta jotenkin se, että on hyvännäköinen yh-äippä saa mun pään niin sekaisin, en tiä mikä mussa on menny vinksalleen, mutta näin se vaan on mun kohdallani :)
[/quote]
Voit tulla mut hakemaan! Musta tuntuu että nimenomaan kukaan ei halua yh-äitiä. En etsi lapsilleni isää vaan itselleni kumppania vaikka lapset nyt mukana tulevatkin :)
[/quote]
Sovittu :) Lapset ei haittaa, kunhan itse oot vaan hoikka ja mukava ;)
t: se mies+30vee
Vetävät kahvia ja tupakkaa ja huonoilla ravintoaineilla varustettuja ruokia. Monilla kuitenkin tyypillinen nuoren ihmisen aineenvaihdunta, jolloin se ei pakkaudu läskiksi vaan päinvastoin jalat näyttää semmoisilta laihan spugenaisen jaloilta. Tuskin jaksaisivat juosta kilometriäkään ja ryhtikin on joskun ihan järkyttävä. Fitnessbuumilaiset on sitten erikseen.
Tunnen kolme. Kahdella anoreksia tausta ja toinen kuntoili ja laihdutti alipainoon, toinen eli pelkällä karkilla ja oksenteli. Kolmas elelee liikkuen paljon vaunujen kanssa eikä syö juuri kunnon ruokaa, lähinnä herkkuja.
En kuitenkaan todellakaan väitä, että kaikilla tai suurimmalla osalla menee samalla tavalla, nämä on vaan ainoat jotka tiedän.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:17"]Vetävät kahvia ja tupakkaa ja huonoilla ravintoaineilla varustettuja ruokia. Monilla kuitenkin tyypillinen nuoren ihmisen aineenvaihdunta, jolloin se ei pakkaudu läskiksi vaan päinvastoin jalat näyttää semmoisilta laihan spugenaisen jaloilta. Tuskin jaksaisivat juosta kilometriäkään ja ryhtikin on joskun ihan järkyttävä. Fitnessbuumilaiset on sitten erikseen.
[/quote]
Ei muuten pidä paikkaansa, hyvältä näyttävät ja yleensä syövätkin terveellisesti, useimmiten myös kasvissyöjiä, aivan eri kastia kun nämä varatut pullanmussuttajamammat, jotka ovat kateellisia hoikkuudelle :)
t: mies+30vee
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:17"]
Vetävät kahvia ja tupakkaa ja huonoilla ravintoaineilla varustettuja ruokia. Monilla kuitenkin tyypillinen nuoren ihmisen aineenvaihdunta, jolloin se ei pakkaudu läskiksi vaan päinvastoin jalat näyttää semmoisilta laihan spugenaisen jaloilta. Tuskin jaksaisivat juosta kilometriäkään ja ryhtikin on joskun ihan järkyttävä. Fitnessbuumilaiset on sitten erikseen.
[/quote]
Tilastollisesti varmasti pitää paikkansa, mutta kyllä tuolla on paljon myös erilaisia laihoja yh-äitejä. Esim. Kokkolan lisääntyneet pissikset on varmaan erilaisia kun Kauniaisen.
Mitä nyt tarhan vanhempainilloissa on tullut käytyä, niin aika helposti on tunnistanu yh:n ja varatun.
Yh on useimmiten ollu aika huoliteltu ja hoikka ja varattu semmonen tantta jolla rasvoittunut letti.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:17"]Vetävät kahvia ja tupakkaa ja huonoilla ravintoaineilla varustettuja ruokia. Monilla kuitenkin tyypillinen nuoren ihmisen aineenvaihdunta, jolloin se ei pakkaudu läskiksi vaan päinvastoin jalat näyttää semmoisilta laihan spugenaisen jaloilta. Tuskin jaksaisivat juosta kilometriäkään ja ryhtikin on joskun ihan järkyttävä. Fitnessbuumilaiset on sitten erikseen. [/quote] Ei muuten pidä paikkaansa, hyvältä näyttävät ja yleensä syövätkin terveellisesti, useimmiten myös kasvissyöjiä, aivan eri kastia kun nämä varatut pullanmussuttajamammat, jotka ovat kateellisia hoikkuudelle :) t: mies+30vee
[/quote]
HAha, meni uskottavuus viimeistään "useimmiten myös kasvissyöjiä"- kohdalla. Vaikka varmaan ruokavalio koostuukin vähemmän kokolihasta ja enemmän eineksistä, niin kyllä aika pihalla näytät olevan keskiverto nuoren yh:n elintavoista.
Mulla vaikutti tupakointi painoon tosi paljon. Kun lopetin, paino nousi 10kg. Varmaan vaikutti monet tekijät kuten ŕuokahalun kasvu, mutten pistäisi vaan sen piikkiin. Nopeuttaahaan tupakointi aineenvaihduntaa tutkitustikin.
Minä itse olen hoikka äiti ja suurinosa kavereistani myös hoikkia. Syytä tähän en tiedä. Minä ainakin haluan olla hoikka ja katson mitä syön. En ole yh.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:17"]Vetävät kahvia ja tupakkaa ja huonoilla ravintoaineilla varustettuja ruokia. Monilla kuitenkin tyypillinen nuoren ihmisen aineenvaihdunta, jolloin se ei pakkaudu läskiksi vaan päinvastoin jalat näyttää semmoisilta laihan spugenaisen jaloilta. Tuskin jaksaisivat juosta kilometriäkään ja ryhtikin on joskun ihan järkyttävä. Fitnessbuumilaiset on sitten erikseen. [/quote] Ei muuten pidä paikkaansa, hyvältä näyttävät ja yleensä syövätkin terveellisesti, useimmiten myös kasvissyöjiä, aivan eri kastia kun nämä varatut pullanmussuttajamammat, jotka ovat kateellisia hoikkuudelle :) t: mies+30vee
[/quote]
HAha, meni uskottavuus viimeistään "useimmiten myös kasvissyöjiä"- kohdalla. Vaikka varmaan ruokavalio koostuukin vähemmän kokolihasta ja enemmän eineksistä, niin kyllä aika pihalla näytät olevan keskiverto nuoren yh:n elintavoista.
[/quote]
Kyllä nuoret yh:t enemmän itsestään ja lapsestaan huoltapitää ku varatut mammat, yleensä kun nuoria ovat, niin jaksavatkin vielä.
Ei kaikki halua mussuttaa vaan pullaa ja roikkua somessa, samalla kun mies on töissä ja lapsi pelaa vieressä tabletilla.
t: mies+30vee
Yh-äidin lapsi on vuoroviiikot isällä, jolloin on aikaa jopa käydä suihkussa toisin kuin perinteisessä mallissa.
Laihat ja hyvännäköiset tytöt tiedostavat jo nuorena seksuaalisen vetovoimansa. Saavat miehistä sen kenet haluavat. Tämä johtaa usein teiniraskauksiin ja yksinhuoltajuuteen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:29"]
No minä olin hoikka ennen yksinhuoltajuuttakin, jopa ennen äitiyttä ylipäätään. Ruokaa syön ja laiskana kuljen paljon busseilla, joskus jopa parin kilsan matkat... Hoikkuus nyt vain on ominaisuuteni, innolla odotan aineenvaihdunnan hidastumista josko sitten jäisi edes pari kiloa roikkumaan ;)
[/quote]
Toivottavasti ei hidastu :)
t: Se +30vee mies...
[/quote]
Kyllä se vaan yleensä iän myötä menee niin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:52"]Töissä työkavereina on kolme nuorta yh-äitiä ja ovat kaikki erittäin hoikkia.
Kaikki tupakoivat paljon. Kahdella on auto, yhdellä ei.
Olen aina ajatellut, että nuorten hoikkuus perustuu paljolti vilkkaaseen aineenvaihduntaan, nuorena on helppo pysyä hoikkana. Näin lähempänä viittäkymppiä vaatii jo jonkinverrran töitä pysyä hoikkana, ainakin itselläni. Tosin en tupakoi.
[/quote]
Miksi sitten parisuhteessa elävien nuorten äitien aineenvaihdunta ei ole niin vilkas, siinäpä pulma :)
Koska niiden ruokarahat menee röökiin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:55"]
Lopettakaa se pullan js herkkujen syönti kaikki jotka painatte yli 55kg ja alkakaa liikkumaan säännöllisesti! Sillä siitä päästään :)
[/quote]
Yli 55 kg? Mene hoitoon. Paino on yksilöllinen asia, jossa esim. pituudella ja ruumiinrakenteella on paljon merkitystä, kuten myös harrastetulla urheilulajilla. Pitkänmatkan juoksijat esimerkiksi tuppaavat olemaan lihaksiltoltaan erilaisia kuin crossfittaajat.
No koska on käynyt nuorena jo vahinko, mies lähtenyt lipettiin ja nyt sitten eletään niillä pennosilla jotka sossusta tulee. Sit ollaankin jo porsaita kun eka miesehdokas rupee tyttöö elättää.
Lopettakaa se pullan js herkkujen syönti kaikki jotka painatte yli 55kg ja alkakaa liikkumaan säännöllisesti!
Sillä siitä päästään :)
Itse parisuhteessa elävä hoikka nainen ja kyllä minun kaksi yh-äitikaveriani ovat aikamoisen isoja. Että kyllä meitä on monenlaisia.