mitä päälle baariin
En siis ole aikoihin/juurikaan käynyt baareissa. Viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä tyttöjen kanssa viettämään iltaa, mutta mitä päälle? Olen 20v rintava, aika lättänän, mutta kuitenkin pyöreän pyllyn omaava 158/53.
Kommentit (20)
Minkälainen on lättänä, mutta kuitenkin pyöreä pylly....? What?
Laita(mustat) pillifarkut ja lättänän pyöreän pepun peittävä paita/toppi jokavoi olla jonkun verran avonainen ja hienompi kuin joku arkivaate. Tai sitten jotain kivaa koruu kaulaan ja käsiin jos muuten on yksiväristä. Perussettiä siis.
No lättänä mutta pyöreä on sellainen, että ei ole mikään hyppyri, mutta kuitenkin pyöreät pakarat. Semmoinen perus urheilullinen peppu. :) ollaan menossa enimmäkseen tanssimaan. Mulla olisi tallainen mekko, voiko tämmöisen laittaahttp://2.bp.blogspot.com/-s7eSMRWX4V8/VDl3l3EI8vI/AAAAAAAALVs/wdhJpN_EcW8/s1600/haul08.jpg en ole siis itse kuvassa Ap
Oikeen kiva! Ja tohon joku nätti pikkulaukku, vähän näyttävämmät korvikset ja punatut huulet.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:50"]Oikeen kiva! Ja tohon joku nätti pikkulaukku, vähän näyttävämmät korvikset ja punatut huulet.
[/quote]
Huh, pelkäsin jo että mekko lytätään. Taidan laittaa tuon siis :)
Laita semmoinen jumpsuit, jossa on haarat auki (löytyy seksikaupoista) ja siihen päälle lyhyt hame. Sitten kun näet mukavan miehen, pyyhit silmäkulmaa hameenhelmalla.
Ihan todellisia neuvoja kaipaisin:( ja minnekkään miehen metsästysreissulle en ole menossa Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:18"]Ihan todellisia neuvoja kaipaisin:( ja minnekkään miehen metsästysreissulle en ole menossa Ap
[/quote]Saanko hieroa varpaitasi?
Tummat farkut, korkkarit ja joku vähän hienompi esim sillkinen pitkähihainen "kauluspaita"
Jos korostat rintojasi, vältä sikaminihameita. Jos korostat peppua ja sääriä tms, tissit häveliäästi piiloon. Jos siis et halua antaa liian halpaa kuvaa itsestäsi. :)
N25
Käykö kengiksi vielä ihan talvikengär joissa on korkoa. Kesäkorkkarit on mulla vaan avokkaita ap
Kysäseppä muulta seurueelta mitä he on kiskomassa niskaansa :) Et ainakaan näytä yli-/alipukeutuneelta.
Riippuu millaiseen baariin olette menossa. Onko kyseessä istuskelupaikka vai tanssipaikka? Onko tarkoitus siis ostaa jotain uutta vai löytää omasta vaatekaapista sopivaa päällepantavaa? 6:n ehdotus on hyvä. Korkkarit voi ottaa mukaan ja vaihtaa jalkaan narikassa. Jos sulla on mekkoja niin joku kiva mekko on aina hyvä valinta.
Vekkihame josta vittu vienosti vilkkuu kun humaltuneena hinkkaat itseäsi kiimaisiin kolleihin.