Eronneena uuteen suhteeseen..?
Olen eronnut jokin aikaa sitten ja tavannut nyt upean, kaikinpuolin mahtavan miehen. Tunnemme vetovoimaa toisiimme, mutta olemme vain keskusteluiden merkeissä tavanneet. Mies haluaa tavata ja pitää tiiviisti yhteyttä, mutta sanoo samalla, että ei voi vielä tällä hetkellä ajatella tarjoavansa muuta kuin ystävyyttä. Tiedän miehen taustat ja ymmärrän tilanteen. Pelottaa vain itseä jotenkin, että nyt sidon itseni tähän ystävyyteen ja sitten loppupeleissä mies ei haluakaan muuta..
Kommentit (4)
Mies ei selvästikään halua sitoutua, mutta haluaa jolloin tavalla kuitenkin benchmarkata sinut. Pysy vain ihan aidosti ystävänä tuon miehen kanssa, koska hän ei ole halukas muuta tarjoamaan. Jos tilanne muuttuu, niin sitten on tietysti eri asia.
Olen pahoillani, elämänkokemus valitettavasti väittää minulle että kun mies haluaa jonkun naisen, hän ei juuri järkisyitä kuuntele vaan tekee kaikkensa että saa hänet. Sinun ystävsi ei kuulosta riittävän kiinnostuneelta, kun hän löytää sen joka vie jalat alta niin jäät kuin nalli kalliolle.
Keskity luomaan hyvä ystävyyssuhde niin aika näyttävoiko se johtaa myös rakkauteen.
Mies varattu tai kaipaa exäänsä.