Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin hammaslääkärikokemuksesi? Lue omalla vastuulla =D

Vierailija
25.03.2015 |

Omat kamalat kokemukset:
1) Menen hamaslääkäriin, joka ryhtyy puuduttamaan vasemmalta puolelta. en voi sanoa mitään, koska on suu täynnä niitä vanutuppoja. Puudutettuaan hän huomaa että toimenpidettä vaativa hammas onkin toisella puolella, pahoittelee ja puuduttaa sitten oikealta puolelta.

2) Sama lääkäri, sama hammas. Päätti että koska oli jo kolmas käynti juurihoidon takia, niin hammas on varmasti jo kuollut eikä puudutetta tarvita. Oli lättynyt kun yhdessä juuressa olikin tuntoa kun lähti sinne ronkkimaan, voi kiesus sitä vihlontaa!

3) Eri lääkäri, oli laittamassa puudutetta kitalakeen kun yhtäkkiä aivasti ja repi minulle haavan kitalakeen ruiskulla.

4) Eri lääkäri, porasi hammasta ja ote lipesi, porasi minua sitten kielen alle.

5) Eri lääkäri, puudutti niin paljon että koko naama roikkui ja nieleminen oli hyvin hankalaa, ääneni kuulosti kamalata mutta hamas ei silti puutunut, järjetön vihlonta jo siit että puhalsi pinnan kuivaksi. Jäi toimenpide tekemättä, laitettiin vain tilapäinen paikka... Kahden viikon päästä katsomaan jos toinen lääkäri onnistuisi paremmin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kolmessa kauhukokemuksessa kyse samasta hammaslääkäristä. 

1) Hammaslääkäri paikkasi 3 kertaa epäonnistuneesti yhden hampaani. Kahdesti paikka irtosi, kerran paikka oli jotenkin väärin laitettu (?). Jatkuva paikkausrumba johti lopulta siihen, että hammas tulehtui pahasti ja se täytyi poistaa kokonaan :(

2) Hammaslääkäri porasi mua vahingossa kieleen

3) Lekuri ei saanut sitten millään mun hammasta puutumaan, vaikka kuinka pisti piikkiä toisen perään. Lopulta piti tehdä paikkaus ilman puudutusaineen tehoa ja itkin koko toimenpiteen, kun vihloi niin v*tusti

Vierailija
42/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi