Tajusin että mun viimeisiä hehkeitä vuosia viedään (ov)
Olen kolmivitonen. Lapsia kolme. Olen ollut 10 vuotta lihavahko, tekosyynä pienet lapset ja raskauskilot. Kaunis olen ollut aina kasvoiltani mutta paino vei itsetuntoa, samoin kuin raskauksissa tulleet "sota-arvet". Nyt oon onnistunut laihduttamaan 25 kiloa ja alan olla normaalipainoinen ja liikunnasta kiinteä. Mutta johinkin ei voi vaan vaikuttaa: tyhjät tissit ja löysä vatsanahka, sekä juonteita. Lihavana tissit oli ihan hyvät. Mulla ei ole enää kauaa aikaa olla hehkeä, joten onko mieletön synti jos panen nyt kaiken kuntoon niin että voin katsoa itseäni iloisin mielin peilistä? Vatsanahka siis kireäksi, rintojen korjaus (silikoni?) ja botoxia naamaan. Joudun ottamaan lainaa, mutta olisi kiva olla taas hetki tosi hot, ennen todellista rupsahtamista...
Onko kukaan tehnyt tällaista? Kokemuksia? Kannattiko?
Kommentit (36)
No onhan ihmisellä toki oikeus tuollaista tehdä, mutta useimmat ei varmaan viitsisi, koska tosiaan, se ikääntyminen etenee nopeasti, ja rupsahdat kumminkin aika pian. Itse olen katsonut vaan paremmaksi hyväksyä ikääntymismuutokset ja sopeutua siihen että ulkonäkö ei enää ole elämässäni keskeinen asia. t. nelikymppinen nainen
Miten niin ei ole enää kauan aikaa olla hehkeä? Onko sulla joku sairaus jossa kuolema uhkaa lähiaikoina. Kyllä naiset voi olla hehkeitä ihan vanhoina mummoinakin, se on itsestä kiinni eikä ikävuosista.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:56"]
Miten niin ei ole enää kauan aikaa olla hehkeä? Onko sulla joku sairaus jossa kuolema uhkaa lähiaikoina. Kyllä naiset voi olla hehkeitä ihan vanhoina mummoinakin, se on itsestä kiinni eikä ikävuosista.
[/quote]
No se vähän riippuu mitä hehkeällä tarkoittaa. Jos sillä tarkoittaa seksikkyyttä ja sellaista että miehet katsoo perään, niin kyllä se alkaa neljänkympin paikkeilla vaikeaksi käydä sellainen enää olla. Jos silikoneista ja botoxeista haaveilee, niin tuskin sitten tarkoittaa hehkeydellä jotain jota vanhuksellakin voi olla.
Siis ei enää hehkeä...? Apua, mikäköhän minä sitten viisikymppisenä olen? ; )
Ehkä kannattaisi laittaa rahat terapeutin vastaanotolle.
Minä olen myös 35 ja vastikään saanut laihdutetuksi ylimääräiset kilot samankaltaisin lopputuloksin ja koen kyllä, että on jo ihan liian myöhäistä ja olen jo vanha kurppa. Aika harva mies on kiinnostunut 35-vuotiaasta naisesta, joten kyllä minusta vain tuhlaisit rahojasi. Et voi tuossa iässä enää olla "tosi hot", joskin ihan viehättävä voit olla. Jos olisit 25, niin sitten kannattaisi, mutta nyt käytä rahat johonkin muuhun!
Olen kohta 50 ja olen riittävän hehkeä että saan miestä. Ei tuo mikään parasta ennen -päivä vielä ole :)
Itku, itkujen itku...tähänkö se elämä päättyy, 35 vuoteen : (
Panosta nekin rahat vaikkapa laadukkaaseen ja tyylikkääseen asukokonaisuuteen, tuossa iässä botoxnaama ei kuulosta kovinkaan freshiltä tai kauniilta vaihtoehdolta..
Olin nuorena lihava finninaama, rillit ja kaksoisleuka, ei kukaan katsonut perään. Nyt liki viisikymppisenä treenattu kroppa ja hyvä itsetunto, enemmän saan nyt miehiltä huomiota kuin nuorena :) Koskaan ei kannata luovuttaa!
Minusta kolmevitoset on kyllä hotteja, esim. Martina. Onhan hälläkin sitä ja tätä pantuna kroppaansa.
Hanki mielummin itsetunto. Mitä väliä, katsooko joku hikinen äijä sua, vai ei? Keskittyisit vaikka kehittämään itseäsi!
Jos sulla on itsetuntoa niin siitä vaan. Paljon muuten menee rahaa? Laita huuletkin samalla ja ehkä jatkot hiuksiin. Sellainen bombshell lookki voisi purra miehiin. Itse tekisin jos olisi itsetuntoa. Nytkin meikkaan vaan vapaapäivinä tai kun olen kotona. Töissä aika naturellina. Naiset tuppaa olemaan kateellisia.
Pääasia että kuuntele itseäsi ja omia untemuksiasi, iksipä ei ehostaa itseään jos sitä haluaa. :) Aika kovan hinnan siihen saa kyllä pistää mutta saa kai sellasen järjestettyä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:15"]
Itku, itkujen itku...tähänkö se elämä päättyy, 35 vuoteen : (
[/quote]
Ei pääty, täällä palstalla nyt käy paljon trolleja joiden mukaan miehet haluavat VAIN JA AINOASTAAN parikymppisiä naisia ja muu on jo huonoa. Voi hyvinkin olla vielä hehkeä ja haluttava vaikkapa viisikymppisenäkin miesten mielestä! Sinä olet vielä kaukana jopa siitä joten todellakin on myös sulla toivoa :D Catcatin keikoilla vanhemmalle siskoksista heitellään edelleenkin kalsareita ja niin pyörii miehet ympärillä eli ei todellakaan ole ikäsidonnainen asia :P ei muutakun toimenpiteisiin vain jos haluttaa!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:00"]
Siis ei enää hehkeä...? Apua, mikäköhän minä sitten viisikymppisenä olen? ; )
[/quote]
Nuorekas =)
t. toinen viiskymppinen
En halua mitään megabeibe-lookia vaan siis lähinnä sileän vatsanahan ja terhakat rinnat, sekä rypyt pois otsasta. Ei mitään sellaista joka huutaisi 5m päähän että täältä tulevat silikonit. Lähinnä palauttaisin sen minkä raskaudet ja imetykset vei. Minustakin Martina on aika hot nykyään :)
Olen googlaillut hintoja, halvimmillaan pääsisin noin 5000 eurolla, mutta Tallinnassa. Suomessa taas menee se väh. 8000e.
ap
Onko ap eronnut miehestään vai miksi niin kauhea tarve olla "hot"? Sanoisin kyllä että 3 lasta vie miehiltä mielenkiinnon tehokkaammin kuin mitkään rupsahtumat...
En tiedä, kun on vasta eronnut niin on se kiva että nuoretkin miehet katsoo... (tai katsoo ne, mutta kehtaanko säikäyttää niitä esittelemällä nykyistä maharöllöä...)
ap
eikö ketään kiinnosta?