Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin että mun viimeisiä hehkeitä vuosia viedään (ov)

Vierailija
25.03.2015 |

Olen kolmivitonen. Lapsia kolme. Olen ollut 10 vuotta lihavahko, tekosyynä pienet lapset ja raskauskilot. Kaunis olen ollut aina kasvoiltani mutta paino vei itsetuntoa, samoin kuin raskauksissa tulleet "sota-arvet". Nyt oon onnistunut laihduttamaan 25 kiloa ja alan olla normaalipainoinen ja liikunnasta kiinteä. Mutta johinkin ei voi vaan vaikuttaa: tyhjät tissit ja löysä vatsanahka, sekä juonteita. Lihavana tissit oli ihan hyvät. Mulla ei ole enää kauaa aikaa olla hehkeä, joten onko mieletön synti jos panen nyt kaiken kuntoon niin että voin katsoa itseäni iloisin mielin peilistä? Vatsanahka siis kireäksi, rintojen korjaus (silikoni?) ja botoxia naamaan. Joudun ottamaan lainaa, mutta olisi kiva olla taas hetki tosi hot, ennen todellista rupsahtamista...

Onko kukaan tehnyt tällaista? Kokemuksia? Kannattiko?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:14"]

Olen kohta 50 ja olen riittävän hehkeä että saan miestä. Ei tuo mikään parasta ennen -päivä vielä ole :)

[/quote]

Just näin!

t. yli 50 v

Vierailija
22/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsetkin alkaa olla murrosikäisiä, joten olisi kiva välillä panostaa itseenkin, niin monen lihavan vuoden jälkeen. En nyt mitään uutta suhdetta ole heti hakemassa, mutta seksiseuraa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:51"]

eikö ketään kiinnosta?

[/quote]

Ajattelin poistua aloituksesta vastaamatta, mutta nyt kun kysyit, niin ei kyllä kiinnosta yhtään. :)

Vierailija
24/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minulla on juuri päinvastainen olo. Täytän 34 ja nyt tuntuu olo upeammalta kuin koskaan. Olin kyllä nätti parikymppisenä mutta minusta tämä parempi itsetunto ja tietynlainen elämänkokemus on vaan hienompaa. Laihdutin myös ne häiritsevät 5kg pois ja satsasin vähän kalliimpaan meikkivoiteeseen, siinäpä se. En tosin hirveästi kaipaa miesten himoitsevia katseita, oma mies riittää mutta on se kiva kun huomataan. Juuri työpaikan illanistujaisissa kehui eräs nuori mies kaunista hymyäni ja sanoi miten kiva se on kun olen aina niin iloinen. Kyllä se tuntui hyvältä! :)

Vierailija
25/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:56"]Miten niin ei ole enää kauan aikaa olla hehkeä? Onko sulla joku sairaus jossa kuolema uhkaa lähiaikoina. Kyllä naiset voi olla hehkeitä ihan vanhoina mummoinakin, se on itsestä kiinni eikä ikävuosista.
[/quote]

Komppaan tätä täysin. Mammani on nyt 83 ja aivan uskomattoman upea. Näyttää ikäistään ehkä vähän nuoremmalta mutta kuiten yli 75 vuotiaalta, ryppyjä löytyy ja hiukset ovat valkoisen harmaat mutta vau.

Hän on esikuvani ja en vain osaa selittää mitä tarkoitan kun sanon että hän on upea. Mammani on niin onnellinen, iloinen, elämänmyönteinen ja nauraa aina.

Älä huoli ap, todellinen kauneus on muuta kuin täydellisyyttä tai nuoruutta. :)

Vierailija
26/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:29"]

Just meinasin liittyä keskusteluun, mutta sitten iski toi Martti. Ei hemmetti. En voi käsittää, että ihmiset pitää häntä hottina. Marttihan on tosiaan 32v., hänellä on kierrossa ties kuinka monennet silikonit, huulissa on niin paljon täytettä, että näyttää apinalta ylähuuli (alkaa siitä huulen ja nenän puolivälistä se paksunnos). Kasvoja on kiristetty langoilla, hampaissa on laminaatit ja botoksiakin käyttää jo. Vartalo on toki muuten hyvässä kunnossa ja se on minusta hyvä, että pitää kunnosta huolta. Mutta muuten..

Iljettää naisena, että tuollaista ihannoidaan. Nainen on tehnyt kirurgisesti kaikkensa saadakseen itsensä jonkin näköiseksi. Mitä ihailtavaa siinä on?

Olen itse kuten ap:kin kasvoiltani aina ollut kaunis ja juuri myös pudottanut 10 kg. En todella halua lähteä täyttämään sitä ja tätä. Uskon myös, että mukava ja fiksuja mies löytyy parhaiten naiselle, joka hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. En sinällään paheksu vaikka nyt silikonirintoja ja ymmärrän ap:n pointin. Silti Martinan kaltaisille naisille ihailtavan ulkonäön tavoittelu on lähes kokopäivätyötä, sen tajuaa lapsikin (vrt. ikä ja jo tehdyt toimenpiteet). Miten tämä teidän mielestänne tavoiteltava ulkonäkö on häntä miesrintamalla hyödyttänyt? Minun silmiini aika onnetonta on ollut enkä ikipäivänä huolisi kumpaakaan hänen miehistään.

[/quote]

Miten sä olet hyväksynyt itsesi kun olet laihduttanut kuitenkin sen 10kg? Etkö hyväksynyt itseäsi lihavampana? Onko elämä nyt parempaa kun joutuu tarkkailemaan syömisiä?

[/quote]

Oletko ihan tyhmä? Itse ainakin laihduin terveyden ylläpidon takia. Ja harva oikeasti hyväksyy itsensä lihavampana, kenestäpä se kivaa olis elellä terveysriskien kera?

Parempi tarkkailla syömisiä vaan sunkin, ettei kuolo korjaa etuajassa. Ei se pulla nyt niin hyvää ole.

[/quote]

Kymmenellä kilolla ei kyllä kovin suuria terveysvaikutuksia vielä ole.

Vierailija
27/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:37"]

Just meinasin liittyä keskusteluun, mutta sitten iski toi Martti. Ei hemmetti. En voi käsittää, että ihmiset pitää häntä hottina. Marttihan on tosiaan 32v., hänellä on kierrossa ties kuinka monennet silikonit, huulissa on niin paljon täytettä, että näyttää apinalta ylähuuli (alkaa siitä huulen ja nenän puolivälistä se paksunnos). Kasvoja on kiristetty langoilla, hampaissa on laminaatit ja botoksiakin käyttää jo. Vartalo on toki muuten hyvässä kunnossa ja se on minusta hyvä, että pitää kunnosta huolta. Mutta muuten..

Iljettää naisena, että tuollaista ihannoidaan. Nainen on tehnyt kirurgisesti kaikkensa saadakseen itsensä jonkin näköiseksi. Mitä ihailtavaa siinä on?

Olen itse kuten ap:kin kasvoiltani aina ollut kaunis ja juuri myös pudottanut 10 kg. En todella halua lähteä täyttämään sitä ja tätä. Uskon myös, että mukava ja fiksuja mies löytyy parhaiten naiselle, joka hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. En sinällään paheksu vaikka nyt silikonirintoja ja ymmärrän ap:n pointin. Silti Martinan kaltaisille naisille ihailtavan ulkonäön tavoittelu on lähes kokopäivätyötä, sen tajuaa lapsikin (vrt. ikä ja jo tehdyt toimenpiteet). Miten tämä teidän mielestänne tavoiteltava ulkonäkö on häntä miesrintamalla hyödyttänyt? Minun silmiini aika onnetonta on ollut enkä ikipäivänä huolisi kumpaakaan hänen miehistään.

[/quote]

Miten sä olet hyväksynyt itsesi kun olet laihduttanut kuitenkin sen 10kg? Etkö hyväksynyt itseäsi lihavampana? Onko elämä nyt parempaa kun joutuu tarkkailemaan syömisiä?

[/quote]

Oletko ihan tyhmä? Itse ainakin laihduin terveyden ylläpidon takia. Ja harva oikeasti hyväksyy itsensä lihavampana, kenestäpä se kivaa olis elellä terveysriskien kera?

Parempi tarkkailla syömisiä vaan sunkin, ettei kuolo korjaa etuajassa. Ei se pulla nyt niin hyvää ole.

[/quote]

Kymmenellä kilolla ei kyllä kovin suuria terveysvaikutuksia vielä ole.

[/quote]

Kuule kyllä pienemmälläkin painonpudotuksella voi olla suuriakin terveysvaikutuksia.

Vierailija
28/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun on se pulla hyvää. :(

Vierailija
29/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit 35vuotiaana? Oletko ihan pösilö? Nehän pitää uusia jonkun ajan kuluttua. Ja entä jos puhkeaa esim, kun kaadut mahallesi tai esim turvatyyny posahtaa liian läheltä liian kovaa? Entä, jos joudut sairastumisen takia ne poistattamaan, niin sitten ne rinnat vasta järkyttävät ovat!

Älä hyvä nainen edes ajattele sellaisia tyhmien ja pinnallisten MIESTEN HUOMION takia!!! On miehiä, jotka INHOAVAT silikonitissejä, eivätkä halua kouria mitään muovimöhnää, vaan aidot lurppanatissitkin ovat heille paremmat. Mun mies on sellainen. Sanoo, ettei voi sietää edes puhuttavan koko silikoneista, ja että "onneks sinä et sellaisia edes haaveile". Niin en, koska kelpaan ilmankin varsin hyvin!

Ole ylpeä tisseistäsi ja kropastasi. Ne ovat osa sinua, osa persoonallisuuttasi,,osa sinun omaa historiaasi (raskausarvet esim). Sinun ei tarvitse hävetä itseäsi. Jos jollekulle miehelle ei käy katsella LUONNOLLISTA naista, niin etsiköön hän sen silikonitissisen pinnallisen bimbon, joka saattaa olla myös jakorasia ... Etsi sinä oikea mies, jolla on muutakin kuin pinnallinen naiskäsitys. Heitäkin on vielä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
30/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:38"]En tiedä, kun on vasta eronnut niin on se kiva että nuoretkin miehet katsoo... (tai katsoo ne, mutta kehtaanko säikäyttää niitä esittelemällä nykyistä maharöllöä...)

ap
[/quote]

Älä hanki kohotuksia tai kiristyksiä miesten takia. Älä ole niin typerä. Huomaat kuitenkin jossain vaiheessa että se oli elämäsi virhe.

Vierailija
31/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet laihtunut niin odota rauhassa, kyllä se iho vielä voi kiinteytyä ja sopeutua paremmin nykyisiin muotoihisi. Vanhemmiten ihon kimmoisuus tietenkin vähenee, mutta 35-40-vuotiaana on vielä ihan ok. Jos jotain parannusta kaipaat niin ehdit hyvin vielä yli 40-vuotiaanakin.

Enemmän se hehkeys on muusta kiinni kuin tissien roikkumisesta. Kokeile pushupeja niin tiedät tuntuuko hehkeämmältä niiden kanssa :) 

Vierailija
32/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suht tyytyväinen ulkonäkööni, ainoastaan roikkumaan alkaneet allit ärsyttää niin paljon, että haluaisin ne käydä korjauttamassa. Ikää 38, ylipainon olen saanut karistettua ja koen ja tiedänkin olevani hehkeä. Kunhan pidän pitkähihaisia paitoja... Eli ne haluan jossain vaiheessa käydä leikkauttamassa. Enkä kyllä ajatellut sitä minään muuna kuin kauneudenhoitona.

Vierailija
34/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
35/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
36/36 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laitata butoksia. Toi on vielä liian uutta kauneushoitoa, että usein menee pieleen, eikä ole selvyyttä että olisi ongelmaton/vaaraton.

Jos tissisi ovat mielestäsi rumat ja koet silikonien laittamisen tärkeäksi, niin ehkä on sinulle oikea ratkaisu.

Vatsanahan kiristys voi olla tarpeen, mutta kannattaa kysyä ihan oikealta lääkäriltä ensin.

Raskausarpia on ollut useammallakin naisella, eikä ole haitanneet minua.

Naisystäväni on mielestäni oikein viehättävä, pienine rintoineen ja erilaisine arpineen. Hän on loukkaantunut joskus nuorena vakavasti: toisen jalan iho palanut (jalkapöydässä ja sääressä on selkeä palovamman arpi) ja peukalovarvas amputoitu. Ei ole koskaan kertonut minulle mitä on tapahtunut. Pienenä tyttönä koira on myös purrut päähän ja hänellä on usean sentin arpi toisella ohimolla, lähellä hiusrajaa. Hän on synyttänyt sektiolla 2 lasta, ja hänellä on alavatsan päällä risti, koska leikkuuhaavoista toinen on pystyyn ja toinen vaakaan. Hän on ihastuttava pieni nainen 150 cm 38 kg, todella siro thai nainen.

41v m