Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta, että harrastin seksiä naisen kanssa

Vierailija
16.12.2021 |

Olen siis itse nainen. Tuo nainen oli entinen ystäväni.. Mitäköhän tää meinaa. Harvemmin näen seksi unia muutenkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut minun jonkinlainen päiväuni tai fantasia. Haluaisin joskus kokea sellaisen herkän ja kauniin rakasteluhetken naisen kanssa. Tietää mille toisen naisen halun hunaja maistuu ja roikuttaa naista orgasmin partaalla kieli tai sormipelein

Vierailija
2/3 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut minun jonkinlainen päiväuni tai fantasia. Haluaisin joskus kokea sellaisen herkän ja kauniin rakasteluhetken naisen kanssa. Tietää mille toisen naisen halun hunaja maistuu ja roikuttaa naista orgasmin partaalla kieli tai sormipelein

Kieltämättä uni oli aika kiihottava. Naisen suutelu tuntui siinä hyvältä ja koskettelu tuntui joka paikassa.. Kaulan, solisluiden, jne. Sain myös puristella unessa ystäväni isoja rintoja, näykkiä niitä, nuolla ja hinkata itseäni ystävääni vasten. Lopuksi ystävä sai minulle orgasmin hyväilemällä klitoristani. Jännä, kun meidän ystävyys loppui hieman huonoihin merkkeihin, kun en kestänyt ystävän dominointia ja määräilyä niin sitten näen hänestä 15 vuoden päästä tällaista unta.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kanssa unta, että nainen nai mua straponilla perseeseen sitten heräsin ja olikin hirveä paskahätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi