Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupailee edellisen liiton lapsilleen kaikenlaista

Vierailija
25.03.2015 |

Vaikkei hänellä ole varaa mihinkään ylimääräiseen! Minä maksan perheessämme lähes kaiken, enkä todellakaan rupea maksumieheksi miehen oikuille! Oli luvannut viedä lapset kesällä huvipuistoon, vaikka onkin työtön. Sanoin lapsille, etten aio laittaa lomarahojani huvipuistoon, koska minulla on jo muita suunnitelmia. Miten saisin miehen ymmärtämään, ettei tarvitse lupailla, mitä ei itde pysty toteuttamaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:30"]Eniten vituttaa olla se syntipukki, joka ei anna rahaa! Mies sanoi tänä aamuna, että minun pitäisi ajatella miltä hänen lapsistaan tuntuu!! Jaa pitäisi vai? Ehkä yritän ensin pitää omasta perheestäni huolta, eikö niin? Äiti uuden miehensä kanssa voisi viedä nuo lapset, mutta eivät varmaan pysty kun ulkomaanmatkat on jo tilattu, vittu!!!
[/quote]
Ai, ei se mies niin ihana olekkaan...

Vierailija
22/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on mies selittämässä lapsille ettei sinne huvipuistoon voidakaan mennä kun Ap on niin ilkeä ja pihi paha äitipuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:39"]Onko miehesi ilmoittanut, että reissu tehdään sinun rahoillasi? Ehtiihän tässä vielä ennen kesää säästää pienistäkin tuloista. Ihana mies sinulla, ei ole hylännyt lapsiaan erosta huolimatta. Minun eksäni ei ole vienyt lapsia yhdellekään reissulle eromme jälkeen. [/quote] Kaikki menee mikä tuleekin joten ei voi säästää. Vai olisiko reilua että sillä välin kun mies säästää johonkin joutavaan ja minä kiristän omaa ja lapseni vyötä?

[/quote]

Öö, joo on kyllä ainakin jos teillä on yhteistä rahaa. Eihän miehen ole kustannettava sinun äpärällesi mitään jos se et sinäkään miehen lapsille. Oletin, että sun lapsi ei ole yhteinen.

Vittu mitä haukkoja te ämmät olette. Miksi et kokkaa ruoaksi niitä miehen "exiä" lapsia? Lasten tappaminenhan käy naisilta muutenkin kuin leikki.
[/quote]
Eiköhän ap selittänyt jo tilanteen, oli jo rahan puutteen vuoksi luopunut omista harrastuksistaan, ei silloin voi isä lapsille lupailla mitään mihin ei ole varaa.

Vierailija
24/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:39"]Onko miehesi ilmoittanut, että reissu tehdään sinun rahoillasi? Ehtiihän tässä vielä ennen kesää säästää pienistäkin tuloista. Ihana mies sinulla, ei ole hylännyt lapsiaan erosta huolimatta. Minun eksäni ei ole vienyt lapsia yhdellekään reissulle eromme jälkeen.
[/quote]
Kaikki menee mikä tuleekin joten ei voi säästää. Vai olisiko reilua että sillä välin kun mies säästää johonkin joutavaan ja minä kiristän omaa ja lapseni vyötä?
[/quote]

On oikein

Vierailija
25/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ensin, tietenkin. Jos te olette perhe, sinä, mies, ja teidän lapset, niin eiköhän lasten parhaan kuulu mennäkin teidän omien juttujenne ohi. Kyllä niille miehenkin lapsille jotain kivaa kuuluu tässä elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan