Mies lupailee edellisen liiton lapsilleen kaikenlaista
Vaikkei hänellä ole varaa mihinkään ylimääräiseen! Minä maksan perheessämme lähes kaiken, enkä todellakaan rupea maksumieheksi miehen oikuille! Oli luvannut viedä lapset kesällä huvipuistoon, vaikka onkin työtön. Sanoin lapsille, etten aio laittaa lomarahojani huvipuistoon, koska minulla on jo muita suunnitelmia. Miten saisin miehen ymmärtämään, ettei tarvitse lupailla, mitä ei itde pysty toteuttamaan?
Kommentit (25)
Ehkä se saa säästettyä rahaa huvipuistoon?
Toi on just ärsyttävää. Tämä nykyinen suhde on nr1. Älä elä menneessä!
No teillä ei varmaan työttöminä ole omaisuutta johon sen rahan saa kulumaan? Lisäksi lähimpään huvipuistoon on pitkä matka, joten yöpyminen paikanpäällä olisi ehdoton. En ymmärrä miten mies voi olla noin huoleton raha-asioissa:(
Kuule nuo asiat olisi pitäny sopia jo ajat sitten. Totta kai isällä on huono-omatunto onhan hän jättäny lapset ehkä juuri sinun vuoksesi. Teidän on aika selvittää nuo asiat sillä myöhemmin ne vain muuttuu yhä rumemmaksi. Mutta nyt ainakin näät mihin olet kauhasi sotkenu. Taitaa olla soppa jo vähän pilaantunu.
Pistäisi mäelle moisen pummin. Jokainen elättäköön omat kakaransa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:27"]Kuule nuo asiat olisi pitäny sopia jo ajat sitten. Totta kai isällä on huono-omatunto onhan hän jättäny lapset ehkä juuri sinun vuoksesi. Teidän on aika selvittää nuo asiat sillä myöhemmin ne vain muuttuu yhä rumemmaksi. Mutta nyt ainakin näät mihin olet kauhasi sotkenu. Taitaa olla soppa jo vähän pilaantunu.
[/quote] Siis että rahalla korvataan, mitä?!! Mies oli kuule ihan vapaa tavatessamme, ja vaikkei olisi ollutkaan niin silloinko on oikeus lupailla kaikkea? Voi itku miten typerä edes ajatuksena!! Mies oli töissä, muttei ole näköjään sisäistänyt mihin kaikkeen meillä voi olla varaa.
En tiedä tajuaako lapset ja eksä, että työttömyys vaikuttaa ihan kaikkeen myös meidän elämässä? Ja mitä sillä rahalla voi muka paikata? Nyt on miehellä aikaa lapsilleen, mutta ei voi olla niin ettei se omilla kotinurkilla ole mukamas minkään arvoista!! Näinkö ihmiset oikeasti ajattelee? Aivan hullua!
Onko miehesi ilmoittanut, että reissu tehdään sinun rahoillasi? Ehtiihän tässä vielä ennen kesää säästää pienistäkin tuloista. Ihana mies sinulla, ei ole hylännyt lapsiaan erosta huolimatta. Minun eksäni ei ole vienyt lapsia yhdellekään reissulle eromme jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:39"]Onko miehesi ilmoittanut, että reissu tehdään sinun rahoillasi? Ehtiihän tässä vielä ennen kesää säästää pienistäkin tuloista. Ihana mies sinulla, ei ole hylännyt lapsiaan erosta huolimatta. Minun eksäni ei ole vienyt lapsia yhdellekään reissulle eromme jälkeen.
[/quote]
Kaikki menee mikä tuleekin joten ei voi säästää. Vai olisiko reilua että sillä välin kun mies säästää johonkin joutavaan ja minä kiristän omaa ja lapseni vyötä?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:39"]Onko miehesi ilmoittanut, että reissu tehdään sinun rahoillasi? Ehtiihän tässä vielä ennen kesää säästää pienistäkin tuloista. Ihana mies sinulla, ei ole hylännyt lapsiaan erosta huolimatta. Minun eksäni ei ole vienyt lapsia yhdellekään reissulle eromme jälkeen.
[/quote]
Kaikki menee mikä tuleekin joten ei voi säästää. Vai olisiko reilua että sillä välin kun mies säästää johonkin joutavaan ja minä kiristän omaa ja lapseni vyötä?
[/quote]
Jos miehesi luopuu jostakin omasta? Vai meneekö kaikki tuleva raha teidän yhteisiin menoihin? Se, että pidät reissua joutavana, kertoo paljon asenteestasi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:39"]Onko miehesi ilmoittanut, että reissu tehdään sinun rahoillasi? Ehtiihän tässä vielä ennen kesää säästää pienistäkin tuloista. Ihana mies sinulla, ei ole hylännyt lapsiaan erosta huolimatta. Minun eksäni ei ole vienyt lapsia yhdellekään reissulle eromme jälkeen.
[/quote]
[/quote]
Jos miehesi luopuu jostakin omasta? Vai meneekö kaikki tuleva raha teidän yhteisiin menoihin? Se, että pidät reissua joutavana, kertoo paljon asenteestasi.
[/quote] Ei sillä ole juuri mitään mistä luopua. Pidän joutavana tässä tilanteessa, ja sama koskee myös omaa lastani huom! Ollaan mitotettu menoja tuloihin sopivaksi, itse olen luopunut harrastuksistani ym.
Tarvitsisin uusia vaatteita samoin mies ja lapsi. Niidenkin hankkimista olen siirtänyt jo liiankin pitkään. Joo, olen ehkä ihan helvetin kyllästynyt.
Jos ei ole varaa, niin ei ole. Isä on tehnyt väärin, kun on lupaillut sellaista, mitä ei välttämättä pysty toteuttamaan. Hyvipuistossa käyminen on ihan sikakallista, siihen vielä ruuat päälle, niin ei riitä satanen eikä kaksi YHTEEN PÄIVÄÄN.
Itsekkin olen sen verran tarkka raha-asioissani, ettei minulla olisi varaa heittää satasia yhden päivän huvitukseen, josta ei välttämättä edes muista mitään. Parempi keksiä jotain muuta yhteistä tekemistä lasten kanssa.
Kannattaisi oikeasti keskustella asiasta ja häipyä maisemista, jos mies ei sisäistä sitä, että sinulla ei ole velvollisuutta kustantaa hänen lasten huvipuistoilua.
Eniten vituttaa olla se syntipukki, joka ei anna rahaa! Mies sanoi tänä aamuna, että minun pitäisi ajatella miltä hänen lapsistaan tuntuu!! Jaa pitäisi vai? Ehkä yritän ensin pitää omasta perheestäni huolta, eikö niin? Äiti uuden miehensä kanssa voisi viedä nuo lapset, mutta eivät varmaan pysty kun ulkomaanmatkat on jo tilattu, vittu!!!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:30"]
Eniten vituttaa olla se syntipukki, joka ei anna rahaa! Mies sanoi tänä aamuna, että minun pitäisi ajatella miltä hänen lapsistaan tuntuu!! Jaa pitäisi vai? Ehkä yritän ensin pitää omasta perheestäni huolta, eikö niin? Äiti uuden miehensä kanssa voisi viedä nuo lapset, mutta eivät varmaan pysty kun ulkomaanmatkat on jo tilattu, vittu!!!
[/quote]
musta tuntuu että sun mies on todella pihalla raha-asioista ja sä olet hänellekin äiti.
laittaisin kävelemään. mulle osui kohdalle kaksi kertaa tämmöinen haahuilija ja onneksi tajusin pistää poikki. haluan tasavertaisen puolison, en haahuilijaa tai mahdollistettavaa
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:30"]Eniten vituttaa olla se syntipukki, joka ei anna rahaa! Mies sanoi tänä aamuna, että minun pitäisi ajatella miltä hänen lapsistaan tuntuu!! Jaa pitäisi vai? Ehkä yritän ensin pitää omasta perheestäni huolta, eikö niin? Äiti uuden miehensä kanssa voisi viedä nuo lapset, mutta eivät varmaan pysty kun ulkomaanmatkat on jo tilattu, vittu!!!
[/quote]
Ei sinun tuollaisessa tilanteessa niitä lapsia tarvitse ajatella. Jos mies on niin saamaton, ettei ole edes mitään omaisuutta ja hänen varansa ei riitä edes hänen omiin menoihinsa vaan sinä elätät jo häntä niin kyllä mies nyt on tässä se kuppaava ajattelematon sika. Että uuden naisen pitäisi elättää mies, että kustantaa tämän edellisen pesän lapset?
20,
Siis kustantaa tämän edellisen pesän lasten huvitukset...
Kyllä meillä vaan on aina viety muksut huvipuistoon 3-4 kertaa kesässä vaikka työttömiä ollaan.