Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä pukeutumiseen (MIES)

Vierailija
25.03.2015 |

Moi arvon palstalaiset :)

Nyt olisi teidän hyvät vinkit tarpeen. Tilasin linkissä näkyvät housut ja halausin kuulla mielipiteenne minkälaisen yläosan noiden housujen kanssa voisi yhdistää.

http://images.asos-media.com/inv/media/9/2/3/9/4059329/black/image1xl.jpg

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot housut. Mun mielestä voit hyödyntää housuja monella tavalla. Sopisi tyylikäskin, ehkä värillinen kauluspaita, toisaalta rennompikin paita voisi olla "magee". :) Ei mikään lörppö kulahtanut T-paita, vaan sinun kokoasi oleva laadukasta materiaalia, jossa olisi joku kuva. Riippuu toki iästäsi ja muusta tyylistäsi.

Vierailija
42/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, sähläsin tuon viestin 26, lainaukset meni väärin päin. No asia tuli varmasti ymmärretyksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noitten housujen kanssa voi yhdistää monenlaista yläosaa. Esim tiukka printti t-paita ja sen päälle joku rento irtotakki mahdollisesti huivikin, jos olet rohkea! Asun kanssa rennot varrelliset kengät.
Tiukka valkoinen t-paita rentoon menoon tennareitten kanssa.

Se, mitä en laittais niin jotain ruutupaitaa-tulee junttimainen fiilis.

Vierailija
44/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:37"]

Oletko koskaan ostanut Bossin trikoopaitaa? Kyllähän ne näyttää ihan erilaisilta kuin Jack&Jones tai Brothers lumput. Mun mielipide vaan, että laadukas trikoopaita toimisi noiden housujen kanssa. 

[/quote]

Tämä pitää kyllä paikkansa. Monet noista J&J, ZARA yms vaatteista näyttävät hyviltä, mutta ensimmäisen pesun jälkeen vaatteen ryhti on mennyt. En tiedä sitten johtuuko iästäni (39v) vai mistä, mutta olen alkanut ostaa vähemmän ja laadukkaampaa.

Vierailija
45/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:43"]

Kyllähän noitten housujen kanssa voi yhdistää monenlaista yläosaa. Esim tiukka printti t-paita ja sen päälle joku rento irtotakki mahdollisesti huivikin, jos olet rohkea! Asun kanssa rennot varrelliset kengät. Tiukka valkoinen t-paita rentoon menoon tennareitten kanssa. Se, mitä en laittais niin jotain ruutupaitaa-tulee junttimainen fiilis.

[/quote]

Kiitos tästä! Ajattelin noita housuja, joko mustien varrellisten kenkien (maihari tyyliset), tai sitten niiden tennareiden joista täällä aiemmin kyselinkin :) Ruutupaidasta olen harvinaisen samaa mieltä, ei kuulu minun vaatekaapin sisältöön :)

Vierailija
46/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä ostit? Hienot byysat.

Vierailija
47/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:49"]

Ap, mistä ostit? Hienot byysat.

[/quote]

Kiitos! :)

Asokselta, hakusanalla "leatherlook jeans" löytyy samanlaisia. Etsin pitkään tuollaisia vastaavia Suomen kaupoista, mutta en löytänyt. Tuolta löytyi sopivan kokoisetkin helpon mittataulukon avulla. Minun on yleensä hankala löytää sopivia housuja, kun tuota pituutta on kertynyt 191cm.

Vierailija
49/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:54"]

Neuletakki tulee mieleen

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6a/12/41/6a1241d86ebd4b8bc42a648a95df58ca.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/aa/93/e1/aa93e1ea807bbc574d3ffd27bc621f8f.jpg

[/quote]

Ja alle vaikka kauluspaita tai valkoinen t-paita tms. 

Vierailija
50/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:47"]

Kyllähän noitten housujen kanssa voi yhdistää monenlaista yläosaa. Esim tiukka printti t-paita ja sen päälle joku rento irtotakki mahdollisesti huivikin, jos olet rohkea! Asun kanssa rennot varrelliset kengät. Tiukka valkoinen t-paita rentoon menoon tennareitten kanssa. Se, mitä en laittais niin jotain ruutupaitaa-tulee junttimainen fiilis.

[/quote]

Kiitos tästä! Ajattelin noita housuja, joko mustien varrellisten kenkien (maihari tyyliset), tai sitten niiden tennareiden joista täällä aiemmin kyselinkin :) Ruutupaidasta olen harvinaisen samaa mieltä, ei kuulu minun vaatekaapin sisältöön :)

[/quote]

Tarkoitetaanko ruutupaidalla mitä tahansa kuviota, jossa on sekä pysty-, että vaakaraitaa, eli ruutukuvion koosta riippumatta? Minusta vaan jotenkin outo väite, että kaikki ruutukuvio olisi jotenkin junttia, onhan kauluspaidoista valtaosa varmaan ruutukuvioisia.

Onko kauluspaidoista siis vain yksiväriset, pystyraitaiset tai jollain kuvioinnilla varustetut niin sanotusti sallittuja? Kertokaa, haluan oikeasti tietää mitä tästä ajatellaan.

Vierailija
51/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitetaanko ruutupaidalla mitä tahansa kuviota, jossa on sekä pysty-, että vaakaraitaa, eli ruutukuvion koosta riippumatta? Minusta vaan jotenkin outo väite, että kaikki ruutukuvio olisi jotenkin junttia, onhan kauluspaidoista valtaosa varmaan ruutukuvioisia.

Onko kauluspaidoista siis vain yksiväriset, pystyraitaiset tai jollain kuvioinnilla varustetut niin sanotusti sallittuja? Kertokaa, haluan oikeasti tietää mitä tästä ajatellaan.
[/quote]

Joo mun mielestä ihan sama minkälainen ruutupaita ei mee ton kanssa. Harmaa/valkoinen/tummansininen (tai joku muu neutraalin värinen) t-paita tai sitten vaaleansininen tai harmaa kauluspaita.

N18

Vierailija
52/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ruutupaidat on hienoja, mutta toimii parhaiten chinojen kanssa. 

-N36

Vierailija
54/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:07"]

siis tähän tyyliin:

http://www.asos.com/Abercrombie-Fitch/Abercrombie-Fitch-Chinos-in-Skinny-Fit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4455587&r=2

-N36

[/quote]

Hyvältähän tuo kyllä näyttää, en vain jotenkin ole osannut ruutupaitaa yhdistää mihinkään. Mutta ehkäpä rentona kevät ja kesälookina se menisi sinisten farkkujen ja tennareiden kanssa.

Vitsi täältä saa hyviä vinkkejä, kiitos näistä :)

Ap

Onko täällä muuten käytössä rekisteröintiä tms miten voisi oman nimimerkin "suojata"? Vai onko se vain kirjoitustyyli mistä tunnistaa?

Vierailija
55/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita.

Vierailija
56/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento kauluspaita

Vierailija
57/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä mitä tahansa paitsi ei verkkopaitaa.

Vierailija
59/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta t-paita sekä hyvin istuva nahkatakki. Nuorekas kokonaisuus : )

Vierailija
60/110 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:18"]

Klassiset housut joten klassinen yläosakin. http://jamaissansmacravate.fr/wp-content/uploads/2013/03/Suits-Harvey-Specter-6.png

[/quote]

Kiitos, jotain tämän suuntaista olin ajatellut itsekin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän