Vinkkejä pukeutumiseen (MIES)
Moi arvon palstalaiset :)
Nyt olisi teidän hyvät vinkit tarpeen. Tilasin linkissä näkyvät housut ja halausin kuulla mielipiteenne minkälaisen yläosan noiden housujen kanssa voisi yhdistää.
http://images.asos-media.com/inv/media/9/2/3/9/4059329/black/image1xl.jpg
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:29"]
Latella taisi viimeksi eilen olla vahapintaiset housut jalassa. On se vaan niin namu.
[/quote]
*oksennus*
No sanopa 91 mikä on näyttää hyvältä?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:29"]
Latella taisi viimeksi eilen olla vahapintaiset housut jalassa. On se vaan niin namu.
[/quote]
*oksennus*
[/quote]
Kyllähän se pieruverkkareissa viihtyvää helposti alkaa oksettaa. Pysy vaan jatkossakin kotona :)
Vahapintaiset ja yleensäkin nahkavaatteet olivat in pari vuotta sitten, ei niitä enää kannata hankkia.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:24"]
Laita tämmönen.
http://www.highsnobiety.com/2010/03/29/folk-handknit-cardigan-springsummer-2010/
[/quote]
Toi on varmaan epämiehekkäintä mitä oon nähnyt :0 tulee mieleen elämälle vieras neitimäinen piipertäjä, yök
Villatakki näyttää minustakin karmealta, mutta coated pinta sopii hyvin noihin housuihin.
Tiukka valkoinen t-paita ja nahkahousut, siitä pidän! N33
Ei miehet yleensä ole kiinnostunut pukeutumisesta noin. Oletko ap bi?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:05"]
Ei miehet yleensä ole kiinnostunut pukeutumisesta noin. Oletko ap bi?
[/quote]
Aika vanhanaikainen käsitys sinulla miehistä! Ihan hetero olen ja naisten peppujen perään katselen. :)
Tämä Bossin simppeli paita noiden housujen kanssa näyttäis hyvältä mun mielestä.
terv. N36
Joku v-aukkoinen istuva t-paita vois näyttää hyvälle. Harmaa tai valkonen. :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:18"]Klassiset housut joten klassinen yläosakin. http://jamaissansmacravate.fr/wp-content/uploads/2013/03/Suits-Harvey-Specter-6.png
[/quote]
Ah, Gabriel Macht, sooo sexy;-)
Kyllähän noihin käy sekä kauluspaita että t-paita. Jos olet hoikka niin mun silmää miellyttäisi eniten harmaasävyinen, hyvin istuva kauluspaita tai pitkähihainen, myös suht istuva t-paita. (Pelkän valkoisen kauluspaidan kanssa näytät tarjoilijalta!) - Hyvä ostos, käytä yleisesti näiden kanssa hillittyjä luonnonvärejä (musta ja muut värit - ei toimi vaikka monet niin luulevat..,)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:26"]
Tämä Bossin simppeli paita noiden housujen kanssa näyttäis hyvältä mun mielestä.
terv. N36
[/quote]
Onko pakko olla Bossia? Mitä jos ostaa ihan samanlaisen jostain Jack&Jonesista tai Brothersista 20 €:lla?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:26"]Tämä Bossin simppeli paita noiden housujen kanssa näyttäis hyvältä mun mielestä.
terv. N36
[/quote]
No just tätä minäkin ajattelin! (Eikä tietenkään tarvi olla Boss!)
/22
Oletko koskaan ostanut Bossin trikoopaitaa? Kyllähän ne näyttää ihan erilaisilta kuin Jack&Jones tai Brothers lumput. Mun mielipide vaan, että laadukas trikoopaita toimisi noiden housujen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:26"]
Kiitos, tämä olikin hyvä vinkki! Pidän kyllä merkkivaatteista, mutta ostan niitä säästeliäästi. Yleensä jostain -70% alennuksesta, kuten esim. viimeisin Guessin harmaa t-paita. Bossin tuotteet on olleet ihan laadukkaita, siis ne harvat joita omistan :)
terv. N36
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:14"]
Rento kauluspaita
[/quote]
Voisiko paidan jättää housujen päälle? Nämä ovat aika kapeat housut, niin olisiko parempi jättää paita housujen päälle?
[/quote]
Jätä vaan jos paita ei kauhean pitkä ole. Kivan näköistä jos on kiva ja hyvin istuva paita!
(Näihin käy muuten mitkä kengät vaan tilaisuudesta ja lookista riippuen!)
JC:ssä oli ainakin vielä keväällä vahapintaisia housuja myös miehille. Kannattaa käydä sieltä tsekkaamassa.