Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella masentunut. Laihdutin mutta iho ei palautunutkaan, nyt minulla on sitten kalkkunanheltta ja siivet käsivarsissa

Vierailija
16.12.2021 |

Sekä reisissä roikkuva tyhjä nahkapussi. Olen vasta 44vuotias, tämän näköisenäkö sitten pitää kulkea loppuelämä?!
Laihdutin siis mitoista 166/80 mittoihin 166/60.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy sitten kalkkunaksi. Se on ilmoitusasia. Sossu maksaa jyvätkin!

Vierailija
2/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskirurgia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana iho ei palaudu. Tätini sairastui 50vuotiaana anoreksiaan ja hän oli aika hurjan näköinen, luuranko jolla roikkuvaa ihoa yllä. Nuoremmilla anorektikoillahan on kireä leuanalus, mutta tädillä roikkui siinä kivespussin näköinen uloke.

Vierailija
4/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö auttaa treenata lihaksia? Tai sitten lihottaa, ja laihtua hitaammin, että iho pysyy mukana.

Vierailija
5/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, hieno suoritus :) Suosittelen myös lihastreeniä (pelkkä lenkki ei enää riitä) / uiminen hyvä myös niin kyllä tapahtuu kiinteytystäkin

Vierailija
6/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria 😲

Pitäsköhän mun sittenkin olla laihduttamatta. Just oon aatellut, että pitäis laihduttaa, samat mitat kuin sulla aloittaessasi. Oon pari vuotta nuorempi sua.

Terveysongelmia mulla ei ole, ulkonäkösyistä aattelin pudottaa painoa. Mutta kannattaakohan, jos lopputuloksena löysää ihoa.. Eikä varaa tai hinkua kauneuskirurgiaan...

Vierailija
7/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaharjaamista, lisää likuntaa ja aikaa.

Kokeile myös kollageenia, en tiedä auttaako.

Myös ihon rasvaaminen ja verenkierron parantaminen auttaa.

Vierailija
8/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka v i t t u sanoo, että laihdutin mitoista x/pituus mittoihin x/pituus?! 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla selluliittia myös.

Vierailija
10/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mullakin on sellainen kumma iholerpukka leuan alla, eikä tarvinnut laihtua kuin muutama kilo. Alan ymmärtää, miksei laihduttaminen ole fiksua neljänkympin jälkeen, kun iho ei välttämättä palaudu.

Mä ajattelin kokeilla silti kollageenia suun kautta kapseleina, ja lihaskuntoliikuntaa.

Vierailija
11/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka v i t t u sanoo, että laihdutin mitoista x/pituus mittoihin x/pituus?! 🤣🤣🤣🤣🤣

Noinko paljon sinua harmittaa?

Vierailija
12/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, johtuuko tämä iästä?! Laihdutin itse aikoinaan 84>52 ja tästä paino hivuttautunut 60 kilon pintaan, missä pysynyt vuosia. Ihossa ei raskausarpia pahempia taistelujälkiä. Nyt jos laihduttaisin vanhempana niin iho ei pysyisi enää matkassa mukana??

Vierailija
13/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutitko nopeasti? 44-vuotias ei kuitenkaan ole niin vanha etteikö iho palautuisi eikä toisaalta 20 kilon painonpudotus ole niin iso, että se välttämättä aiheuttaisi roikkuvaa ihoa. Lisäisin lihasharjoittelua ja huolehtisin kunnolla ihon kosteuttamisesta. Kaulaheltta tosin tulee jos on tullakseen ilman laihdutustakin.

Vierailija
14/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vanhemmiten iho palautuu hitaasti. Jos laihduttaa todella maltilla, niin iho kerkee mukaan ja vetäytyy niin ettei jää roikkumaan. Liikunta voi auttaa. Ihon hierominen myös. Yksi keino voisi olla lihottaa takas ja laihduttaa hyvin hitaasti. Mutta ei sellaista jojottelua kannata tehdä jos ei ole täysin varma, että pystyy siihen.

Vierailija
15/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannattaa olla lihava alkujaankaan?

Ei tulisi noita ogelmia.

Vierailija
16/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tosiaan hitaampi laihduttaminen? Vaikea uskoa.

Vierailija
17/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, johtuuko tämä iästä?! Laihdutin itse aikoinaan 84>52 ja tästä paino hivuttautunut 60 kilon pintaan, missä pysynyt vuosia. Ihossa ei raskausarpia pahempia taistelujälkiä. Nyt jos laihduttaisin vanhempana niin iho ei pysyisi enää matkassa mukana??

Pysyy jos laihduttaa hitaasti. Äkilliset "laihdu kesäkuntoon kahdessa kuukaudessa" kannattaa unohtaa. Ne on ihan tuho ja turmio. Jos haluat laihduttaa 10 kiloa, niin varaa siihen aikaa vuosi ainakin.

Vierailija
18/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kannattaa olla lihava alkujaankaan?

Ei tulisi noita ogelmia.

Tekeekö ihminen aina vain niitä asioita mitä kannattaa tehdä? Syö vain hyvin, liikkuu aina riittävästi, ei katso telkkua, ei koskaan juo alkoholia, nukkuu aina vähintään 8 h? Kannattaako olla tyhmä ihminen? Minkä sinäkään sille voit, että olet tuollainen?

Vierailija
19/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just niin. Multa tippui paino 16 kiloo ja varmaan ne kilot lähti päästä vaan, koska nyt roikkuu posket ja leukahetulat ja suun ympärillä on oikein sellaset urat. Kaula on ihan kuin 90-vuotiaalla.

Vierailija
20/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy konsultaatiossa kysymässä voisiko leualle tehdä jotain ei-kirurgisesti. Esim. laserhoito kiinteyttää.

Toki kallistahan sekin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme