Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella masentunut. Laihdutin mutta iho ei palautunutkaan, nyt minulla on sitten kalkkunanheltta ja siivet käsivarsissa

Vierailija
16.12.2021 |

Sekä reisissä roikkuva tyhjä nahkapussi. Olen vasta 44vuotias, tämän näköisenäkö sitten pitää kulkea loppuelämä?!
Laihdutin siis mitoista 166/80 mittoihin 166/60.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako tosiaan hitaampi laihduttaminen? Vaikea uskoa.

Voi auttaa. Varsinkin jos pudotettava määrä on noin pieni, eikä mitään 50-100kg.

Vanhana iho palautuu hitaammin.

Vierailija
22/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kannattaa olla lihava alkujaankaan?

Ei tulisi noita ogelmia.

No minun läskeiheni syy on vanhemmissa, ei ikinä mitään kontrollia sen suhteen paljonko söin sokeria ja rasvaa. Joka viikonloppu makkaraperunoita ruuaksi ja 3-4,5l sokerilimsaa jääkaapissa. Tähän lisäksi jatkuva varasto suklaata ja keksejä ja jäätelöä mitä sai vapaasti syödä. Lisäksi sain karkkipussin joka kerta kun pyysin. Kasviksia ei pakotettu syömään ja normaali arkiruokakin oli todella kaloripitoista. Paisuin kuin pullataikina. Nyt yritän parikymppisenä korjata tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkkaria 😲

Pitäsköhän mun sittenkin olla laihduttamatta. Just oon aatellut, että pitäis laihduttaa, samat mitat kuin sulla aloittaessasi. Oon pari vuotta nuorempi sua.

Terveysongelmia mulla ei ole, ulkonäkösyistä aattelin pudottaa painoa. Mutta kannattaakohan, jos lopputuloksena löysää ihoa.. Eikä varaa tai hinkua kauneuskirurgiaan...

On täysin totta, ettei keski-ikäisen iho enää palaudu. Lisäksi se painuu tosi herkästi rypyille, kun alla oleva rasvakerros laihdutetaan pois. Tätä ei monikaan muista mainita laihdutuksen terveyttä edistävistä vaikutuksista saarnatessaan.

Vierailija
24/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä?? Laihdutitko tyyliin yhdessä yössä? Itse pudotin 20kg ja iho tuli kokoajan mukana. Olen 47v. Olen 170cm ja lähtöpaino oli 86kg

Vierailija
25/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupsahti naama, tuli suunnilleen  yhdessä yössä hamsterinposket ja kalkkunanheltta ja uurteinen löysä kaula. Onneksi olen naimisissa ja miehen silmissä yhä kaunis, sinkkuna hyppäsin varmaan kaivoon!  Niin ja mä olen 41.

Vierailija
26/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta nythän voit opetella lentämistä omin siivin.

Vierailija
27/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iho palautuu. Olen 40-vuotias ja laihduttanut 63-48 kg. Pitää vaan harrastaa monipuolista liikuntaa. Etenkin jooga auttoi kiinteytymään. Ei ole helttoja eikä kaulapussia. Lisäksi sokeri on myrkkyä ihon kollageenituotannolle joten jätä se pois, jos haluat oikeasti tehdä jotain ulkonäöllesi.

Iän kertyessä nahka alkaa roikkumaan ilman liikuntaa ja fiksua syömistä joka tapauksessa.

Vierailija
28/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Mullakin on sellainen kumma iholerpukka leuan alla, eikä tarvinnut laihtua kuin muutama kilo. Alan ymmärtää, miksei laihduttaminen ole fiksua neljänkympin jälkeen, kun iho ei välttämättä palaudu.

Mä ajattelin kokeilla silti kollageenia suun kautta kapseleina, ja lihaskuntoliikuntaa.

Ei se kollageeni auta ainakaan tähän :( Tai ei se ihmeisiin näytä pystyvän. Varmaan on jotenkin geeneistäkin kiinni, koska itse olen huolehtinut muutenkin ihan extrahyvin hyvistä rasvoista jo kauan ennen painonpudotustakin sekä pudotin extrat maltilla ja liikunnalla, mutta niin vaan on just tuota velttoa nahkaa niin mahassa, reisissä, käsivarsissa kuin leuankin alla ihan hitokseen paljon.

Osassa kohtaa se on vielä just samannäköistä kuin jos olisi kaulinnut pulla/pizzataikinan leivinpaperille sellaiseksi sentin paksuiseksi levyksi ja sitten se papru jotenkin kiristää sitä eli se meneekin rypyille.. Jep. Aivan ihastuttavaa.

Ja siis itseä ei harmita laihtuminen pätkääkään, koska olo on muuten niin paljon parempi eli suosittelen siksi kaikille. Se harmittaa kyllä ihan kunnolla että ei tässä nyt vieläkään miksikään slimmiksi ja virtaviivaiseksi muuttunut vaan kroppa on eritavalla muhkurainen ja kamala.

Vierailija
29/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin nopeasti nelikymppisenä. Iho ei ihan pysynyt vauhdissa mukana, mutta kyllä se ajan kanssa kiinteytyi hoikan mittoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi