Miksi naiset haluavat aina pariutua ylöspäin eli miehen tulee olla aina naistaan tasokkaampi?
Mistä tämä mahtaa johtua? Miehen pitää olla naista parempituloisempi, miehen tulee olla voimakkaampi kuin naisen ja miehen tulee olla pidempi kuin nainen. Miksi naiset haluaa että mies on aina naistaan tasokkaampi? Nainen haluaa katsoa miestä ylöspäin!
Jos mies on naista alempitasoisempi niin nainen ei siitä kiinnostu missään mielessä.
Kommentit (117)
Se on evoluutiota, miehet ovat ennen vanhaa ottaneet naiset väkisin ja mies on se joka suojelee sekä johtaa. Tämä johtaa siihen että nainen etsii miestä jolle voi alistua.
No jos olet lyhyt, heikko ja työtön mies. Laitat sinne tinderiin, että etsit pitkää varakasta ja voimakasta naista. Ei sen ihmeempää.
Kuinka monta vuotta jaksatte vielä jauhaa tätä samaa paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Se on evoluutiota, miehet ovat ennen vanhaa ottaneet naiset väkisin ja mies on se joka suojelee sekä johtaa. Tämä johtaa siihen että nainen etsii miestä jolle voi alistua.
Trumpin mielestä evoluutio on roskaa ja kristinuskon vastaista potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet lyhyt, heikko ja työtön mies. Laitat sinne tinderiin, että etsit pitkää varakasta ja voimakasta naista. Ei sen ihmeempää.
Nainen ei pariudu miehen kanssa joka on lyhyempi ja heikompi tuloisempi mitä nainen itse on. Voimakas nainen ei huoli heikkoa miestä vaan voimakas nainen haluaa miehen joka voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta jaksatte vielä jauhaa tätä samaa paskaa?
Kyse on siitä että halutaan tietää mistä tämä johtuu. Osaatko sinä kertoa?
Koska nainen haluaa lapselleen parhaat mahdolliset geenit ja isän, joka kykenee pitämään hänestä huolta parhaalla mahdollisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin mielestä evoluutio on roskaa ja kristinuskon vastaista potaskaa.
Ja trump liittyy aiheeseen miten?
Parisuhteen pitäisi parantaa elämänlaatua, ei huonontaa sitä.
Minäpäs miehenä olen mielestäni pariutunut ylöspäin. Vaimoni on taatusti paremman näköinen, koulutetumpi ja varakkaampi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen haluaa lapselleen parhaat mahdolliset geenit ja isän, joka kykenee pitämään hänestä huolta parhaalla mahdollisella tavalla.
Naiset ei osaa valita oikein koska syntyvyys laskee ja avioeroja tulee ennätysmäärä. Se että valitsette joko jännämiehen tai sen statusmiehen tarkoittaa sen että te olette pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei pariudu miehen kanssa joka on lyhyempi ja heikompi tuloisempi mitä nainen itse on. Voimakas nainen ei huoli heikkoa miestä vaan voimakas nainen haluaa miehen joka voimakas.
Mihin se sitä tarvitsee jos on voimakas?
Eikö heikko ja köyhä kelpaa, kun on jo kaikkea itsellä?
Disneyn tarinoissa vähän yksinkertainenkin mutta kiltti ja suloinen mies saa prinsessan tarinan lopussa.
Ei hele vetti kun taas joku mies ei tajua että taso tarkottaa että on henkiseltä kypsyydeltään tasokas. Siksi mies jätetään, kun henkinen taso on surkea, ei sillä rahalla tai ulkonäöllä ole niin väliä jos joku on kuspää.
Yksinkertaista. Ihminen on eläin. Naaras haluaa lauman vahvimman uroksen. Ihmiseläinten kohalla se tarkoittaa ulkonäköä ja rahaa.
Nainen haluaa katsoa miestä ylöspäin!
Joo, tuohon tiivistyy paljon. Noinhan jotkut naiset ainakin netissä sanoo. Kyllä minullekin on tärkeää, että mies on kunnioitettava ja kunnioittaa minua, mutta en kaipaa tuollaista, että katsoisin miestä ylöspäin. Joskus nuorena olin 20cm pidemmän pojan kanssa, niin en tykännyt yhtään siitä, kun piti katsella halatessa ylöspäin ja pussatessakin pää kenossa ja huono olokin siinä tuli. Ei ollut minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Ei hele vetti kun taas joku mies ei tajua että taso tarkottaa että on henkiseltä kypsyydeltään tasokas. Siksi mies jätetään, kun henkinen taso on surkea, ei sillä rahalla tai ulkonäöllä ole niin väliä jos joku on kuspää.
Miehen tasoon eli viehättävyyteen vaikuttaa todella paljon se mitä työtä mies tekee ja mikä koulutustaso miehellä on. Miehen rahat vaikuttaa siihen pitääkö nainen miestä komeana vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tulotaso tai pituus kerro siitä, onko mies heikko tai voimakas vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sitten jättää henkisesti kypsät miehet kaverivyöhykkeelle ja yrittävät pariutua jännien kuspäiden kanssa?
Älä jaksa