Menkat pari päivää myöhässä
Ja etova olo koko ajan varsinkin aamuisin sekä huimausta. Mielialan muutoksia ja kuiva suu ja kurkku. Koko ajan janottaa ja pissattaa. Voiko olla raskausoireita?
Kommentit (14)
Voi olla tai olla olematta. Tee uusi testi
Oletko harrastanut seksiä paljaalta? Onko sulla poikaystävä tai aviomies vai oletko antanut raakana jollekkin panomiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut seksiä paljaalta? Onko sulla poikaystävä tai aviomies vai oletko antanut raakana jollekkin panomiehelle?
Tuskin on Jeesuksen toinen tuleminen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen poikaystäväni kanssa. T. Ap
Kyllä voi olla. Jos olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä on raskaus aina mahdollinen. Tee uusi testi parin päivän päästä. Viimeistään viikon päästä siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja testi on negatiivinen. Mutta silti, jos testasin liian ajoissa. T. Ap
Teitkö aamu virtsasta? Mikä testi kyseessä?
Ehkä olet vain tulossa kipeäksi. Mulla voi mennä sairastuessa kuukautiskierto sekaisin. Omalla kohdalla myös tyypillistä tulla kipeäksi juuri silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on Jeesuksen toinen tuleminen kyseessä.
Älä puhu tuolla tavalla blasfemiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein ja testi oli pregcheck t.ap
Mulla oli menkat pari päivää myöhässä rokotuksen jälkeen. Muidenkin muuttuvien tekijöiden vuoksi menkat voi silloin tällöin olla parikin päivää myöhässä, ilman että on raskaana.
Jos sun ovis on jääny jostain syystä välistä niin sit on menkat myöhässä viikonki ja kaiken maailman oireita. Mut voit sä olla raskaanaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein ja testi oli pregcheck t.ap
Mä en luottas pc testeihin. Osta rfsu
Odota että kuukautiset ovat viikon myöhässä ja tee kahden tai kolmen eri valmistajan testit. Jos kaikki ovat negatiivisia eikä kuukautisia kuulu viikkoon, pariin, ota yhteys lääkäriin.