Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuuden iäkkäät yksinäiset vanhatpojat tulevat pelaamaan videopelejä. Mitä vastaavat vanhatpiiat tulevat tekemään?

Vierailija
16.12.2021 |

Voisi kuvitella että somessa huomio vähenee aika lailla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vanhapiika voi myös pelata niitä tietokonepelejä?

Millä kivikaudella olet oikein syntynyt ja oliko silloin kaikki niin paljon paremmin, kuin nyt?

Moni nainen vihaa pelaamista yli kaiken. Itse olen jo pitkään ihmetellyt että miksi

Koska se on turhaa ajanhukkaa.

Vierailija
22/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kivikaudella olet oikein syntynyt ja oliko silloin kaikki niin paljon paremmin, kuin nyt?

Moni nainen vihaa pelaamista yli kaiken. Itse olen jo pitkään ihmetellyt että miksi

Ei, vaan koska nainen ei voi kestää jos sen miehen katse etsiytyy tiivisti johonkin muualle kuin sen tisuihin/pebaan.

Urheilun seuraaminen muodostaa visuaalisena miesjoukon toimintana jonkinlaisen rajamaaston koska se muistuttaa naisen liskoaivoissa enemmän metsästystä/sotimista.

Tämä on evoluution myötä kehittynyt ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat yhä salkkareista yms. elämänohjeita, millaista jännää elämää pitää viettää, ja odottavat, että se satujen prinssi tulee ihan kohta oven taakse? :)

Vierailija
24/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaan aina kun vain on mahdollisuus niitä joille elämän tavoite ei ole ollut avioliitto, minusta se on hauskaa.

Taitaa olla kaukana se sinunkin maalisi.

Vierailija
25/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää huomata, että jotkut vakiopalstailijat täällä yrittävät epätoivoisesti kieltää sen, että naiset tulevat helposti toimeen yksinään, eivätkä tarvitse miestä ollakseen tyytyväisiä elämäänsä. Siitähän ulimiehet pelästyvät, kun eivät millään pärjää ilman naista, vaikka toisin täällä väittävätkin.

Vierailija
26/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuoltua ajattelin ostaa tontin täyteen eläimiä, siihen asti pitää pitää joku järki eläinmäärässä. Rapsuttelen sit aaseja ja seurustelen ankkojen kanssa. Joo ja vahtihanhi! Meikällä on vanhana vahtihanhi, tää on varma. Säksätetään yhessä jos joku yrittää tontille.

Vierailija
27/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki miehet rakastavat sitä?

Pelit taitaa miehillä ja naisilla olla hiukan erilaisia. Tunnen muutamakin vanhapiikatädin jotka pelaa, joko he tekevät sitä netissä tai sitten heidät löytää vaikka kaupasta hedelmäpelien ääreltä.

En koskaan puhunut kaikista vaan puhuin monesta. Ei todennäköisesti kaikki miehet rakasta pelaamista mutta huomattavasti yleisempää se on miesten keskuudessa.

Millä tavalla ne on erilaisia? En itse ole ainakaan nähnyt erikseen pelejä miehille ja naisille samat pelit on kaikille tarjolla.

Itse olen jutellut monen hedelmäpelejä pelaavan ihmisen kanssa niin kaikki on perustellut rahapelaamista että näkee samalla ihmisiä niin he eivät tykkää tietokone peleistä kun siinä ollaan yksin

Vierailija
28/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustavat gambiaan

Vierailija
29/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi parempaa ajankulua kun ei kulu rahaa ja keskustelee ihmisten kanssa

Vierailija
30/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posettavat somessa huulet törröllään ja pers pitkällä ja osallistuvat "temppareihin" ja "parasiittihotelleihin".

Vierailija
31/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen pelit miehille taistelun modernina vastineena siinä kuin eläinten hoitamisen naisille lapsikatraan hoitamisen vastineena. Ei korvikkeena koska miesten ei enää tarvi lähteä sotimaan ja tappamaan ruokaa eikä naisten tarvi puskea ulos vauvaa per vuosi, maailma ei vaan enää toimi niin. Enkä näe kummassakaan mitään ongelmaa, kunhan asialliset hommat suoritetaan ja sen jälkeen vasta mennään ku ellun kanat pelien ja elukoiden pariin. Pelaaja ja eläinharrastaja voi olla hyvä kumppani kun on asiat tasapainossa ja huolehditaan vastuullisesti kaikista elämänalueista.

Vierailija
32/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaan aina kun vain on mahdollisuus niitä joille elämän tavoite ei ole ollut avioliitto, minusta se on hauskaa.

Eli olet todellakin kivikaudelta.

Vierailija
33/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on tietty mummo.fi joka on kuin vauva.fi mutta puheenaiheet on kauempana lapsiperhearjesta tai muusta ajankohtaisesta. Eli esim. anopin sijaan valitetaan miniästä. 

Vierailija
34/34 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtavat vaippoja vanhoillepojille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi