Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut Päivät: "Tuotetta ei enää saatavilla".

Vierailija
25.03.2015 |

Niinpä niin, "tuotetta ei enää saatavilla". Halvaksi tulee meidän perheelle nämä Hullut Päivät, kun kaikki vähänkään kiinnostavat tuotteet on loppuneet verkkokaupasta jo ekojen tuntien aikana.

Millaiselta on meno näyttänyt pääkallopaikoilla (eli tavarataloissa)? Onko tuotteita vielä hyvin jäljellä? Vaikka toisaalta, aika latteita olivat tämän vuoden tarjoukset...

Ehkä tosiaan halvemmaksi tulee ostaa sitä mitä oikeasti tarvitsee normaalilla hinnalla kuin jotakin ehkä-joskus-tarvittavaa näennäisesti halvalla hinnalla...?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on päivän selvää, että nopeat syö hitaat. Tottakai niitä hyvillä alennunsilla olevia tuotteita on vähän. Ja pitää olla ajoissa liike teessä! Oma vika jos ei viitsinyt ajoissa herätä.

Vierailija
22/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan sieltä tänä vuonna niitä surullisenkuuluisia ILMAPALLOJA ihan kun vaan haki, ei tarvinnut varastaa.. :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:25"]

Minä ostan kaikki hullarituotteet netistä jo edellisviikolla, ei mitään ongelmaa ;) Pitää vaan tiedä, miten se tehdään.

[/quote]

"Pitää vaan tiedä, miten se tehdään"?

Ostat siis samat tuotteet jo edellisellä viikolla ja HP-hinnoilla? Miten en jotenkin osta tätä kommenttia...

Vierailija
24/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan, mitkä tuotteet oli loppuunmyyty tavarataloissa/netissä? Mitäs me palstailijat oikein metsästämme?

Vierailija
25/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH-takki loppui heti.

Vierailija
26/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:05"]

Kertokaahan, mitkä tuotteet oli loppuunmyyty tavarataloissa/netissä? Mitäs me palstailijat oikein metsästämme?

[/quote]

Kakki oikeat "merkki"tuotteet ainakin naisten vaatteissa ja asusteissa (omalla listalla oli pari trenssiä, kengät, mekot, aurinkolasit). Luulisin että miesten vaatteissa on paremmin kokoja jäljellä, myös kodin bulkkituotteita on varmasti jäljellä.

Vierailija
27/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt: onko ne himoitut tuotteet nyt edes niin edullisia ja haluttuja? Suurin osahan on jämävärejä, edellisvuosien mallistoista, designiltaan jotenkin epämääräisiä (ts. kukaan ei ostaisi ilman HP-leimaa)...  Sitten alennetaan hintaa naurettavat pari euroa, mainostetaan hulluilla päivillä ja mammat ryntää kyynärpäät ojossa ostoksille.

Vierailija
28/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Marimekon tunikasta meni sekä värit että koot. Loppu. Slut.

Vierailija
29/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:39"]

Esimerkiksi Marimekon tunikasta meni sekä värit että koot. Loppu. Slut.

[/quote]

Se Marimekon tunikahan oli joku jämämalli, kangas epämuodikas ja värivaihtoehtoja taisi olla ihan huikeat kaksi (joka tietty on enemmän kuin yksi). Ja silti mammat ostaa. No, eiköhän näitäkin tuotteita palaudu melkoisesti takaisin kauppaan kun Hullujen Päivien -taika haihtuu verkkokauppaostoksia tutkiessa...

Vierailija
30/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitin kellon soimaan seiskalta. Onneksi, haluamani tuote oli myyty netistä loppuun 7.30.

Vierailija
31/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut syöttötuolin. Ysin aikaan niitä vielä oli, mutta toimitusajaksi ilmoitti 2-4 viikkoa! Sinne jäi, ostin toisesta nettiliikeestä 20€ kalliimmalla hinnalla, mutta toimitus on kotiin jo huomenna :)

Vierailija
32/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:43"]

Itse laitin kellon soimaan seiskalta. Onneksi, haluamani tuote oli myyty netistä loppuun 7.30.

[/quote]

Itse olin valmiina klikkaamaan haluamani tuotteen ostoskoriin klo 7.00. Turhaan, sillä haluamani tuote oli myyty loppuun samantien.

Vierailija
33/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Jumbon Stockalla aamulla kello kahdeksan, ja kauppa oli täynnä ihmisiä. Tavaraa vielä oli nähdäkseni, itse tein vain täsmäostoksia, ja kaikkea sain.

Vierailija
34/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:35"]

Olisin ostanut syöttötuolin. Ysin aikaan niitä vielä oli, mutta toimitusajaksi ilmoitti 2-4 viikkoa! Sinne jäi, ostin toisesta nettiliikeestä 20€ kalliimmalla hinnalla, mutta toimitus on kotiin jo huomenna :)

[/quote]

Just tää. Se hintaero tai ns. hullareiden alennus on oikeasti tosi naurettava, puhutaan muutamista euroista, maksimissaan paristakympistä. Joskus muinoin alennukset oli oikeasti merkittäviä, nykyisin ei enää ole. Kannattaako noin olemattoman hyödyn takia vaivautua...?

Vierailija
35/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne myy niitä ällöttäviä keltasia sokerimunkkeja?

Vierailija
36/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli keltainen kakka housuun kun kävin Stokkalla. Onneksi sain vielä tukkupakkauksen Tena-vaippoja niin pääsen huomennakin paikalle.

Vierailija
37/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa just noi tuotteet, ne on aina jotain ruman värisiä ja kolmen vuoden takaisia outlet-jämiä. Siellä oli esim tänäänkin kaksi erilaista lexington pussilakanaa. Toinen oli sellanen järkyttävän sekavan kirjava epileptikon painajainen, ja toinen taas lohen/norjalaisen naisen emättimen värinen kammotus. Halvalla olisi lähtenyt, mutta lähtemättä jäi. Maksan mieluummin täyden hinnan kauniista lakanoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä