Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut Päivät: "Tuotetta ei enää saatavilla".

Vierailija
25.03.2015 |

Niinpä niin, "tuotetta ei enää saatavilla". Halvaksi tulee meidän perheelle nämä Hullut Päivät, kun kaikki vähänkään kiinnostavat tuotteet on loppuneet verkkokaupasta jo ekojen tuntien aikana.

Millaiselta on meno näyttänyt pääkallopaikoilla (eli tavarataloissa)? Onko tuotteita vielä hyvin jäljellä? Vaikka toisaalta, aika latteita olivat tämän vuoden tarjoukset...

Ehkä tosiaan halvemmaksi tulee ostaa sitä mitä oikeasti tarvitsee normaalilla hinnalla kuin jotakin ehkä-joskus-tarvittavaa näennäisesti halvalla hinnalla...?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuotteet vuodesta toiseen, ottakaapa esiin muutaman vuoden takainen luettelo niin huomaatte että ihan sama sisältö, samat värit ja mallit vaatteissa, samat kosmetiikat, samat sisustusjutut ja astiastot, samat korut, samat lennot (jotka muuten saa Finnair Plus-jäsenenä samaan hintaan kuin tuolta). BORING!

Vierailija
2/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi tietää, millaista on meno ollut itse tavarataloissa? Onko sinnekään osattu varata riittävästi tuotteita myyntiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tuotteita tulee nettiin lisää päivän mittaan. Joku joka on aamulla loppu voi löytyä taas illalla. 

Vierailija
4/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiliko kukaan pystyikö ennen seiskaa jo siirtää ostoskoriin? Mulle tuli sähköposti klo 6.31 että hullut päivät ovat NYT alkaneet.

Vierailija
5/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:00"]

Vituttaa just noi tuotteet, ne on aina jotain ruman värisiä ja kolmen vuoden takaisia outlet-jämiä. Siellä oli esim tänäänkin kaksi erilaista lexington pussilakanaa. Toinen oli sellanen järkyttävän sekavan kirjava epileptikon painajainen, ja toinen taas lohen/norjalaisen naisen emättimen värinen kammotus. Halvalla olisi lähtenyt, mutta lähtemättä jäi. Maksan mieluummin täyden hinnan kauniista lakanoista.

[/quote]

Jep. Mutta yllättävän paljon näyttää löytyvän niitä hullareista hullaantuneita, jotka nuokin karmivat outlet-tasoiset lakanat itselleen ostavat. Suorastaan kilpailevat niistä. Kato kun halvalla saa...

Ihmetellä täytyy, todella. Mieluummin itse maksan sen parikymppiä enemmän ja ostan kauniit ja juuri ne haluamani lakanat ihan siinä värissä kuin oikeasti haluan.

Vierailija
6/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailin sokoksen 3+1 ja hullareiden kuvastoja ja sokos osaa ainakin tehdä houkuttelevamman mainoksen. hullareiden katalogi - en tiedä mikä siinä tökkii, mutta se ei innosta ostamaan yhtikäs mitään. Tulee vahvasti vain sellainen tunne, etten tarvitse noista mitään. Yksikään tuote ei houkuttele niin paljon, että vaivautuisin kauppaan. Sorry vaan stocka!

Vierailija
7/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on hulluilla päivillä oma niitä, jotka kahmivat valtavan röykkiön tavaraa. Esim lastenvaatteita ostetaan pino, samoin ihan perusvaatteita. Klo 7 oven takana oli valtava jono, kun ihmiset rynnisti ostamaan parhaat pois, samoin himoittiin niitä mallikappaleita u

Vierailija
8/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla Helsingin keskustan tavaratalossa ja ainakin siellä näytti tuotteita olevan ja paljon. Tosin oli paljon porukkaakin. Ihan yllätti, kun en yleensä ole ollut Hulluilla Päivillä aamulla. Nyt piti lennot saada, niin oli poikkeus. Lentoja jonottaessa kiinalainen tyttö kysyikin, että miten nämä kaikki ihmiset ovat täällä, eikö heidän pitäisi olla töissä :).

Vierailija
9/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin klo 8 jotta saisin parit verhot nettikaupasta, toiset oli myyty loppuun jo ennen tuota kahdeksaa.

Vierailija
10/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolassa oli 11.30 tosi väljää, sain kaiken mitä lähdin hakemaan. Maksoin kenkäosaston kassalle ja peräti yksi ihminen oli jonossa ennen minua :D

Vierailija
11/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:32"]

Tapiolassa oli 11.30 tosi väljää, sain kaiken mitä lähdin hakemaan. Maksoin kenkäosaston kassalle ja peräti yksi ihminen oli jonossa ennen minua :D

[/quote]

Tapiolassa oli jo aamulla 8:30 ne tuotteet loppu mitä lähdin hakemaan. Sama tilanne verkkokaupassakin.

Vierailija
12/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's called BUSINESS! Do you really think they are trying to sell you items so cheap as possible just to make you feel good? No! They're trying to make money (and only money) by cheating credulous clients. You see, some of people truly believe that when you say: this is cheap!!! ... it really is. And there isn't any other options.

Niin. Yritän pitää englannin aktiivisena XD ILTATÄRPIT VARTIN PÄÄSTÄ!!!!!!! Mitäs mukavaa turhaa siellä olisi??? Mennään sankoin joukoin katsomaan ----->

Vierailija
13/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupankäynnin perustaktiikkanahan on laittaa houkuttelevia sisäänheitto-tuotteita tarjolle ihan naurettavan minimaalinen määrä ja sitten myydä ei-oota ja kaupustella sekundäärituotteita pettyneille asiakkaille. Epäilen, että verkkokauppaankin on laitettu näitä kiinnostavia tuotteita vain muutamia oikeasti ostettavaksi ja jo minuuttien jälkeen tuotteita ei yllätysyllätys olekaan enää saatavilla... Mutta onpa ainakin saatu houkuteltua potentiaalinen ostaja kauppapaikalle!

Kaiholla muistelen niitä vuosia, kun Stockalla oli hullareilla ihan oikeasti mahtavia tarjouksia.

Vierailija
14/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolassa kävin. Viimeksi menin n. klo 9 ja kaikki mitä halusin oli loppuunmyyty. Nyt menin ensimmäistä kertaa jo seitsemältä ja sain kaiken, minkä halusin, eikä ryysistäkään ollut. Mä olin miettinyt tilaavani netistä, mutta kun siirsin tuotteen muistilistalle ja sinne ilmaantui siis jo illalla teksti "vain muutama tuote jäljellä", niin päätin mennä paikan päälle.

Vierailija
15/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa oli ihan kamalaa klo 7 aamulla. Taas kerran niin huonosti organisoitu koko Hullarit.

mm. Gantin ja jonkun muun merkin kelloja sekä Raybanin aurinkolaseja sai vain yhdeltä kassalta. Nämä kuitenkin 'odotetuimpia tuotteita'. Palvelemassa oli kaksi myyjää ja asiakkaita kymmeniä, jotka tunkivat niin, että meinasi happi loppua. Ymmärtääkseni ainakin aurinkolasit loppuivat keskustasta jo 7:30.

Vierailija
16/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupassa tein ostoslistan ja siirsin sen ostoskoriin klo 7. Maksoin ja sain ainakin tilattua haluamani tuotteet. 7.05 olikin jo tuotteet loppu.... Eli siis jo ensimmäiset minuuttien aikana tuotteet loppuivat. Tuskin kovin suurta varastoa ollutkaan....

Vierailija
17/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuva tuo kampanjan nimi "hullut päivät".

Totisesti aivan hullua touhua, hyvin toimeentulevat henkilöt ryysivät muutaman kympin säästön vuoksi kuin hullut... :(

Vierailija
18/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Stockan verkkokaupan uusi vakiovastaus tuo.

Olen yrittänyt viimeisen kuukauden aikana ostaa ainakin kolmea eri tuotetta, ihan normaalihinnalla, ja aina kun pääsen ostoskoriin, ohjelma kehottaa poistamaan tuotteen, koska sitä ei ole saatavilla.

Vähän ihmetyttää, mitä sieltä sitten oikein VOI tilata?

Vierailija
19/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:06"]

Nettikaupassa tein ostoslistan ja siirsin sen ostoskoriin klo 7. Maksoin ja sain ainakin tilattua haluamani tuotteet. 7.05 olikin jo tuotteet loppu.... Eli siis jo ensimmäiset minuuttien aikana tuotteet loppuivat. Tuskin kovin suurta varastoa ollutkaan....

[/quote]

Verkkokaupassa tein myös minä pitkän ostoslistan ja jo heti seiskan jälkeen menin siirtämään tuotteita ostoskoriin: KAIKKI oli myyty loppuun, paitsi Canonin pokkarikamera, jota esim. Gigantti myy normaalistikin vain kymppiä-paria kalliimmalla. Eli halvaksi tuli, kun mitään en saanut tilattua enkä kameraa viitsi käytännössä lähes normaalihinnallaan ostaa.

Pettymys, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
20/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kaikki hullarituotteet netistä jo edellisviikolla, ei mitään ongelmaa ;) Pitää vaan tiedä, miten se tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän