Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi maailma, jos kaikki muut kuin eurooppalaiset kuolisivat?

25.03.2015 |

Eli kun heräisimme uuteen aamuun, selviäisi että maailmassa on vain eurooppalaisia. Mukavuussyistä voisimme laskea kanadalaiset, australialaiset ja uusiseelantilaiset myös eurooppalaisiksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä