Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako kukaan huuto.netistä enää vaatteita?

Vierailija
24.03.2015 |

Vai onko kaikki kaupankäynti siirtynyt fb-kirppareille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ovat saman ryhmän jäseniä nuo joista ilmoitus tulee, mutta tosi monet kavereistani kuuluvat samoihin kirppis ryhmiin.

Vierailija
2/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ostaisin mielelläni Huuto.netistä juuri tuon tietynlaisen "anonyymiuden" takia ja myös siksi, että face-kirppiksillä en ole keksinyt, miten saisin haettua tietyn kokoisia tai merkkisiä vaatteita kuin esim Huuto.netissä. Torista ei ole kokemuksia. Mutta Huuto.netin tarjonta on vähentynyt huimasti, joten siellä on tätä nykyä tosi harvoin minulle sopivaa ostettavaa. Ja lastenvaatteista siis kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori piste fi:ssä on parhaimmillaan ja pahimmillaan liikaa anonymiteettia. Eli jos ei näe esim puhelinnumeroa, niin on kyllä kokolailla arpapeliä, että millainen myyjä on kyseessä. Onneksi ihmiset yleensä ovat rehellisiä, mutta esim toisin kuin huutonetissä, mitään "julkista palautetta" tai myyjän kuvausta myyjän toiminnasta ei löydy, joka olisi ihan kiva juttu.  ymmärrän melko hyvin tai toisinaan erinomaisesti miksi haluaa salata puhelinnumeron. - Siksi kannattanee sopia noudosta arvokkkaampien kohteiden osalta, jollei myyjä siihen suostu niin kannattaa haistaa ilmaa, että haistakaako "palaneen käryä." - - Millainen ihminen myy uuden veroista kohdetta, mutta ei ole edes valmis näkemään kasvokkain? - Itsellä valitettavasti käy mielessä, että henkilö myy, jotain, mitä ei ehkä ole saanut laillisesti tai jotain, mitä ei edes oikeasti ole olemassakaan.  - - -  Vastaavasti huutiksessa, myös hieman skeptinen kaikkien myyjien suhteen joilla on useita negoja/ kautta myynti. (Toisaalta jos on toista tuhatta myyntiä, eikä yhtään negaa, niin en tiedä pitäiskö myös epäillä, jotain?) Yhtä kaikki sekin kertoo paljon, miten myyjä tai ostaja on palauuteisiin on vastannut. - En pidä kiroilemisesta saati haistattelusta puhumattakaan uhkailemisesta, oli foorumi tai paikka mikä tahansa.   

Vierailija
4/17 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ostavat vielä Huutonetistä, olen siellä myyjänä ja ostan myös tavaraa. Tori.fi:stä en pidä, ei ostajana eikä myyjänä. Ostaessa piti olla priima tavara, postiluukusta tipahti haiseva rätti. Ja nuo viestit joita tulee Torissa, ensimmäisenä kysellään tilinumeroa ilman mitään tietoja viestin lähettäjästä. Näitä on tullut useita, siksi koen Torin vähän huijareiden kansoittamaksi.

Vierailija
5/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nuakin kiinnostaa tää! Kaapit pursuilee ja mietin myyntiä. on sen verran arvokkaampaakin etten ihan vaan live-kirpulle viitsisi viedä. Siellä kun marina alkaa jos yli 2€ mikä tahansa vaate maksaa.

Vierailija
6/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaupankäynti fb:ssä on sata kertaa nopeampaa.

Vierailija
7/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulta osteta :D

Laittaisin omani FB:n merkkivaatekirppikselle, mutta siellä on monta tuttua jäsenenä, ja tulee jotenkin kiusaantunut olo.

Vierailija
8/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi

Vierailija
9/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin saatan ostaa, jos ja kun sopiva osuu kohdalle. olen varmaan vähän yksinkertainen, mutta olen hieman yrittänyt ottaa etäisyyttä Naamakirjaan, vaikka kai sen pahin hypetys on jo takanapäin. Mutta aina särähtää korvaani, kun esimerkiksi ylen -verovaroin kustannetun median- ns. toimittaja sanoo, että hei katt   okaa lisää meidän facebook sivulta. Voi miksi? - En käsitä miksi verovaroin luotuasisältöä pitää viedä -reksiteröintiä vaativaan- yksityiselle palvelvelimelle, joka satunnaisesti  yksipiolisesti muuttelee omia käyttäjä ehtojaan.. 

Vierailija
10/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
11/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaanko Tori.fi:stä oikeasti merkkivaatteita? Olen vähän skeptinen.

Vierailija
12/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää tossa fb-kirpparissa se julkinen kaupaunkäynti. Kaikki tutut näkee mitä myyn ja mihin hintaan. Minustakin kiusallista hinnoitella ja käydä kauppaa siinä kaikkien silmien alla. Vähän sama fiilis kun live-kirpparilla joku kyttää vieressä ja kärkkyy kun hinnoittelet :D. Tulee fiilis, että mitä tästäkin nyt kehtaa pyytää.

Ja kiva myydä jotain käyttämättä jääneitä jemmoja kun sitten taivastelu alkaa selän takana... tai jos myy paljon merkkivaatteita (etenkin lasten) niin jupistaan miten niilläkin on niin paljon törsätty siihen ja tähän. En tiedä alkaako oikeasti, mutta sellainen fiilis syntyy.

Kolmas asia on sitten se julkinen leimaaminen jos jtain menisi vikaan. Palautteeni esim. huuto.netissä ovat 100% positiivisia kun olen aina tarkka, mutta mitä sitten jos menee joskus pieleen. Vilpittömästi vaikka unohtuisi jotaintai posti hukkaisi. Siinä sitten 10000 silmäparin näytöllä vihjataan huijariksi.

Vierailija
13/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäättekö te mitä muut myy fb:ssa?

Vierailija
14/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:54"]

Kyttäättekö te mitä muut myy fb:ssa?

[/quote]

En kyttää enkä edes kuulu niihin ryhmiin, mutta tiedän kyllä muita, jotka kyttäävät. Siksipä en haluaisikaan itse kytättäväksi.

Vierailija
15/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tulee Fb:ssä ilmoitus että se ja se kaveri julkaisi ilmoituksen / kommentoi siellä ja siellä kirppiksellä. Koen vähän kiusalliseksi Fb kirppiksillä että kaikki kaverit näkevät mitä myyn tai ostan ja mihin hintaan.

Olen myynyt Huutiksessa vaatteita, ja jos hinta on tarpeeksi edullinen ja tuote hyvä niin on kauppa käynyt. Tori.fi kautta olen myynyt jotain kotoamme noudettavaa tavaraa, mutta HuutoNetissä on isompi ostajakunta, on luotettavampi postittaa, kun palautteet ja tunnistautumiset näkyy kaikille.

Vierailija
16/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan ja yritän myydäkin. Kun en ole Facebookissa..

Vierailija
17/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:10"]

Mulle ainakin tulee Fb:ssä ilmoitus että se ja se kaveri julkaisi ilmoituksen / kommentoi siellä ja siellä kirppiksellä. Koen vähän kiusalliseksi Fb kirppiksillä että kaikki kaverit näkevät mitä myyn tai ostan ja mihin hintaan.

[/quote]

Hmm, minä en kyllä näe, vaikka tiedän, että kaverini siellä myyvät ja ostavat? Olisiko niin, että nuo ilmoitukset näkyvät vain niille kavereille, jotka ovat saman ryhmän jäseniä?