Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden alussa oksettavat ruoat/hajut

Vierailija
24.03.2015 |

Mikä teitä oksetti eniten raskauden aikana?

Minua oksetti jauhelihan paistamisesta tuleva haju, hyi suatana. Samaten ajatuskin jostain rasvaisesta ruuasta sai palan kurkkuun. Saatoin raskauden alussa syödä vain salaattia ja hedelmiä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans oli kaikki rasvainen ruoka ja varsinki se rasvan käry ku paisto jotain..joutu ukko parka ite tekemään joinaki päivinä ruokansa töiden jälkeen ku en ite pystyny:D Mulla ei ees ollu hirveitä pahoinvointeja mut sit oli tuo kahvin haju vaikka rakastan kahvia.. ja sit miehellä oli semmosta oikeen teollisen appelsiinin hajusta käsienpesuainetta niin se!! hyyiiii:D

Vierailija
22/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi ja kuvotus alkoi viikolla 6. Nyt viikolla 11 ja edelleen ällöttää melkein kaikki hajut ja tuoksut, erityisesti paistuva kananmuna, kahvi, tupakka, miehen hengitys :( , pikaruoka, juustot, levitteet, öljyt... Laventelin, mentholin ja sitruksen tuoksuisia kosmetiikkatuotteita ja pesuaineita taas voisin nuuhkia loputtomiin. Toivottavasti kohta alkaa helpottaa, harmittaa pienen puolesta yksipuolinen ruokavalio...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi alkoi ennen plussausta. Kahvi oli yksi pahimmista, sinä jouluna mies ei saanut myöskää paistaa kinkkua kotona..

Vierailija
24/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettu ruoka, etenkin paistetut muikut.

Miehen käyttämä partavesi.

Vierailija
25/25 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:53"]

Mikä teitä oksetti eniten raskauden aikana?

Minua oksetti jauhelihan paistamisesta tuleva haju, hyi suatana. Samaten ajatuskin jostain rasvaisesta ruuasta sai palan kurkkuun. Saatoin raskauden alussa syödä vain salaattia ja hedelmiä...

[/quote] Mua oksetti miltei kaikki niin ruoat kuin niiden hajutkin alkuraskauksien aikoina. Muistelen, että en pystynyt syömään ekan kahden viikon aikana alkuraskauden pahoinvoinnin ollessa pahimmillaan muuta kuin appelsiinin makuisia jääpuikkoja ja sokerittomia korppuja. Kaikki muu etoi, tai jos yritin syödä niin kaikki tuli ulos samantein ekan kahden viikon aikana, sitten pahoinvointini tasaantui, että oksensin vain jokaisena aamuna ekat raskauskuukaudet. Kahvia en voinut juoda kuin vasta loppuraskauden aikana, kuten sitten jo muitakin ruokia, jotka olivat alusta lähtien etoneet voimakkaasti.

Noh, gynekologini lohdutti, että mitä pahempi alkuraskauden pahoinvointi, niin sitä paremmin sujuu synnytys jne. ja terveitä lapsia synnytinkin.
[/quote]

Eikait sillä pahoivoinnilla oo mitään tekemistä synnytyksen ja terveiden lapsien kanssa... thih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi