Olen ollut pitkään poissa av:lta
Mitä täällä on tapahtunut vuosien varrella? Onko Muru palstaillut enää? Onko uusia tyyppejä? Millainen ilmapiiri?
Muistan aloitellessani joskus 2008-09 täällä oli väliin hulvattoman hauskaa, mutta joitain vuosia myöhemmin lassukat ja muut katkerat ilkeilijät valtasi näyttämöä siinä määrin että alkoi tympiä. Mites tänään? :)
Kommentit (46)
Tai tyypit jotka eivät tajua tämän olevan anonyymipalsta, vaan kaipailevat Heidejä ilmoittamatta omaa nimeään. Tämä ei ole treffipalsta.
Pitäs varmaan perustaa mummojen oma av
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:12"]No mutta sanokaa nyt onko Muru enää vieraillut täällä? Ap [/quote] Muru näkyi viimeksi viime kuussa kun valitteli että mies vie lapsen häneltä jonkun reissun ajaksi. Tarina meni jatkuvasti epäuskottavammaksi ja muitakin Murun keskusteluja näkyi, kunnes tuli tunnustuskeskustelu että Muru oli pelkkää feikkiä ja ajanviihdettä eikä "Muru" jaksanut enää trollailla. Kauan se jaksoi, mutta kuulemma meni itseltäänkin jl maku mitä typerimpiin juonenkäänteisiin.
[/quote]
Tunnustaja ei ollut oikea Muru.
Jonnet ja muut teinit ovat vallanneet palstan ja pilanneet sen, pelkkää vittuilua ja urpoilua kaikki ketjut. keskenkasvuiset ääliöt ovat vallanneet tämän maapallon ja palstan, paluuta ei ole enää, tulevaisuus on pilalla!
Nii ja mitä miehet tekee täällä!! ennen ei ollut näin paljoa tai entä teinit? lähtis menee :( Miehiltä vaan "panisin" tai "naisen pitää olla.." juttuja ja teinieiltä taas "VITTu sitä ja vittu tätä, tapa ittes Huoralumppu" aloituksia..
Apua täältä ei saa niinkuin sai vielä 09-10 vuosina..
Lassukaksinimittelijä taas palstalla. Ei maksa vaivaa vastata tälle aloittajalle, kun se haluaa riitaa.
Oppikaa tunnistamaan aloitukset, joista ei voi syntyä järkevää keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 01:06"]Lassukaksinimittelijä taas palstalla. Ei maksa vaivaa vastata tälle aloittajalle, kun se haluaa riitaa.
Oppikaa tunnistamaan aloitukset, joista ei voi syntyä järkevää keskustelua.
[/quote]mikä? Eikun kuka?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 01:06"]Lassukaksinimittelijä taas palstalla. Ei maksa vaivaa vastata tälle aloittajalle, kun se haluaa riitaa. Oppikaa tunnistamaan aloitukset, joista ei voi syntyä järkevää keskustelua. [/quote]mikä? Eikun kuka?
[/quote]
Tyyppi, joka tulee keskusteluihin mukaan ja nimittelee muita keskustelijoita "lassukoiksi". Sitä harrastavia on aika vähän ja se yksi aktiivinen tapaus on helppo huomata kun yhtäkkiä alkaa lassukkaa pukata kommentteihin.
Tästä samasta keskusteltiin jo aikaa sitten. Vuonna 2013
http://www.vauva.fi/keskustelu/3898198/ketju/onko_sinusta_lassukan_huutelu_argumenttina_ad_hominem
On täällä vieläkin joskus hulvatonta. Provoilu on nykyään yhtä kuin Porvoo ja sitä täällä tuntuu olevan entistä enemmän. Itse en tykkää että pedarit tai niitä esittävät on rantautunut tänne. Myös toisinaan ylilautalaiset trollailevat onnistuneesti.. Ihan kiva paikka silti-toisinaan-kunhan muistaa pitää välillä taukoa av-maasta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 01:20"]
On täällä vieläkin joskus hulvatonta. Provoilu on nykyään yhtä kuin Porvoo ja sitä täällä tuntuu olevan entistä enemmän. Itse en tykkää että pedarit tai niitä esittävät on rantautunut tänne. Myös toisinaan ylilautalaiset trollailevat onnistuneesti.. Ihan kiva paikka silti-toisinaan-kunhan muistaa pitää välillä taukoa av-maasta.
[/quote]
Provoilun vuoksi vakaviinkaan kysymyksiin ei usein tule vastauksia. Kun arvellaan että kysyjä on kuitenkin vain provoilemassa. Eli ainakin siinä suhteessa palsta on huonompi kuin ennen ja vihamielisempi.
Aika paljon samaa menoa vieläkin. Täällä nostellaan tiheesti vanhoja ketjuja. Kuten nytkin näkyy. Voidaan sit elää tota kulta-aikaa uudelleen..
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:55"]
[/quote]
Kyllä mä olen täältä saanut paljonkin apua ja nähnyt muidenkin saavan. Tosin täältä nykyään poistellaan asiallisia ketjuja tuosta noin vaan, K:n tapaus yhtenä esimerkkinä...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 01:40"]
[/quote]
Kyllä mä olen täältä saanut paljonkin apua ja nähnyt muidenkin saavan. Tosin täältä nykyään poistellaan asiallisia ketjuja tuosta noin vaan, K:n tapaus yhtenä esimerkkinä...
[/quote]
Yöllisiä saman henkilön tekemiä pedofiiliprovoiluita on palstalta poistettu todella pitkään. Ei siis mikään ihme että myös myöhempi samantyyppinen ja usein asiattomaksi kääntyvä keskustelu poistetaan. Tarkoituksellisesti pienten lasten vanhemmille vittuileville pedofiileille löytyy parempia paikkoja kuin Vauva - lehden av - palsta. Sellainen on esimerkiksi saunan takana.
av:stä on tullut Hommafoorumin ja pienemmässä määrin myös Ylilaudan haarakonttori. Terminologia ym. aivan samaa kuin kiihkopersuilla.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:31"]
Jonnet ja muut teinit ovat vallanneet palstan ja pilanneet sen, pelkkää vittuilua ja urpoilua kaikki ketjut. keskenkasvuiset ääliöt ovat vallanneet tämän maapallon ja palstan, paluuta ei ole enää, tulevaisuus on pilalla!
[/quote]
:D
Mä olin poissa 7 vuotta!! Nyt tulin takaisin. Jotenkin teitä tuli ikävä nyt kun elämässä on vaikeaa. Nuorena äitinä vuonna 2001 tänne tulin ekaa kertaa. Olin semmoinen kiltti ja kiva 23v kahden lapsen äiti. Luulin että äidit on kivoja ja aikuisia. Nyt tulee kiitos. Kiitos että ootte hirveitä, sairaita, narsistisia ämmiä. Koulutitte minusta vuosien varrella vihaisen, sarkastisen, mutta ah niin piikikkään ja piilovittuilevan kieron ämmän. Teidän ansiosta olen monesta elämän paskasta tilanteesta selvinnyt voittajana. Minua on loukattu tällä palstalla niin verisesti että mikään reaalielämän tilanne ei ole vaatinut samaa puolustuskykyä. Vuosien varrella on sossu vienyt kertaalleen lapset laittomasti, itse sairastunut vaikeaan masennukseen, lapseni sairastui kolmannella luokalla masennukseen niin että hiukset lähti, minut on raiskattu muutaman kerran. On kuristettu, tuupittu, pidetty vankina kotonaan, alle suojaikärajan olevan poikani tyttöystävä on aikuinen. Poika menee huostaan, nykyinen mieheni on rapajuoppo, toinen silmäni alkaa sokeutua. Olen alkanut juoda itsekin, lääkkeitä en enää käytä väärin, peliongelma on hoidossa sentään, viiltelen, minulla on bulimia. Nyt MÄ oon valmis olemaan täydellinen ja kaikentietävä taas. Meinaan noi edelliset asiat on ihan kupruja siihen mitä kiksejä teistä saa koska te ootte hirveitä!!! :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 01:40"]
[/quote]
[/quote]
Yöllisiä saman henkilön tekemiä pedofiiliprovoiluita on palstalta poistettu todella pitkään. Ei siis mikään ihme että myös myöhempi samantyyppinen ja usein asiattomaksi kääntyvä keskustelu poistetaan. Tarkoituksellisesti pienten lasten vanhemmille vittuileville pedofiileille löytyy parempia paikkoja kuin Vauva - lehden av - palsta. Sellainen on esimerkiksi saunan takana.
[/quote]
Kyllä se asiattomuus on on ollut K:n vihaajien aikaansaannosta.
Oletko ap käynyt tänään jo kakkalla?
Musta täällä oli hauskempaa kans silloin, kun aloitin vuonna 2011. Nyt enemmän jotain negatiivisuutta. Ja enemmän miehiä ja teinejä.