Lempivaatemerkkisi lastenvaatteissa ja miksi?
Minulla JNY Design! Kuosit ovat pirteitä ja kovasti omaan makuuni, kankaat tuntuvat laadukkailta ja sama vaate kestää lapselta toiselle moitteettomana. Meillä on pesukone joka "raastaa" kankaat nyppyiseksi, mutta tämän merkin vaatteet ovat pysyneet todella hyväkuntoisina siitäkin huolimatta.
Kommentit (16)
Vauvanvaatteissa mulla on lindex! Poikien vaatteet ainakin todella nättejä mutta mukavantuntuista materiaalia, kestäviäkin :) en tykkää pukea vauvaa värikkäästi vaan suht neutraalisen klassisesti sellaisiin vaatteisiin joihin itsenikin voisin pukea.
Tykkään Popin vaatteista. Perus käyttövaatetta tulee ostettua myös Kappahlilta ja lindexiltä.
Myös cartersin vaatteet on kivoja.
Mun suosikki on paljon parjattu H&M. Tytär 1-v on pitkäraajainen ja hoikka. Vaatteet istuvat hyvin ja ovat sieviä. Ovat myös edullisia. Kun valikoi tarkkaan, niin laatukin on kohdallaan. Useimmissa merkeissä varsinkin housuissa lahkeet jäävät lyhyiksi tai vyötärö löysäksi. Myös P.o.P on hyvä.
Myös aloittaja on tykännyt Hennesin vaatteista, etenkin lisenssituotteet ovat olleet kestäviä.
Hm ja Lindex, edullisia ja kauniita.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:59"]
Mun suosikki on paljon parjattu H&M. Tytär 1-v on pitkäraajainen ja hoikka. Vaatteet istuvat hyvin ja ovat sieviä. Ovat myös edullisia. Kun valikoi tarkkaan, niin laatukin on kohdallaan. Useimmissa merkeissä varsinkin housuissa lahkeet jäävät lyhyiksi tai vyötärö löysäksi. Myös P.o.P on hyvä.
[/quote]
öö, lapset tekevät lapsille vaatteita. En koske lastenvaatteeseen jos se on euroopan ulkopuolella tehty, tanskalainen tai ruotsalainen brändi ei riitä. Parasta jos myös puuvillam alkuperä olisi tiedossa.
Pomp de lux ja noa noa. On vaan niin mun makuun se romanttisuus ja murretut sävyt. En tosiaan tykkää yhtään mistään riemunkirjavista ruotsintrikoista.
2-vuotiaalle tytölle Pomp de lux, aivan ihanan romanttisia vaatteita. 5-vuotiaalle pojalle Polarn O. Pyret tarjoaa ihanan värikästä ja rentoa vaatetta.
Pienimmälle gymboree, kestäviä, edullisia, suloisia koristeita, kaikilla ei ole samaa.
Isommalle creamie. Ihanan boheemeja.
Cirafilla on myös parin viime vuoden aikana ollu kivoja lapsellisia malleja. Istuvat meidän muksulle hyvin, kun ottaa nueron isompaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:09"]Pomp de lux ja noa noa. On vaan niin mun makuun se romanttisuus ja murretut sävyt. En tosiaan tykkää yhtään mistään riemunkirjavista ruotsintrikoista.
[/quote]
Kiva että alapeukutat kun kysytään mielipidettä. Toki voit itse pukea mitä tykkäät:)
Molo kids ja Ruskovilla. Laadukkaita ja lämpimiä, Mololla myös kivoja värejä. Sisävaatteissa en ole merkin perään, kunhan löydän jotain kivaa, värikästä ja örkkivapaata pukinetta pojille. Ei ole ihan helppoa!
Ap pukee kouluikäisen poikansa Mayoraliin, tuo JNY on mielestäni päiväkoti-ikäiselle huippu. Myös Gymboree on ollut hyvä!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:09"]Pomp de lux ja noa noa. On vaan niin mun makuun se romanttisuus ja murretut sävyt. En tosiaan tykkää yhtään mistään riemunkirjavista ruotsintrikoista.
[/quote]
Kiva että alapeukutat kun kysytään mielipidettä. Toki voit itse pukea mitä tykkäät:)
[/quote]
Jokainen alapeukuttakoon jos ei vastaa omaa mielipidettä. Itse yläpeukutin kommenttiasi :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:59"]
[/quote]
öö, lapset tekevät lapsille vaatteita. En koske lastenvaatteeseen jos se on euroopan ulkopuolella tehty, tanskalainen tai ruotsalainen brändi ei riitä. Parasta jos myös puuvillam alkuperä olisi tiedossa.
[/quote]
Ooh, oletpa sinä hyvä ihminen! Suorastaan häikäistyin sädekehäsi kirkkaudesta!
Sisävaatteissa en ole niin tarkka, monilta merkeiltä (ja merkittömiltä) ihania vaatteita löytyy molempien poikieni kaapeista. =)
Ulkovaatteissa suosin Popin vaatteita, koska kestävät kulutusta, ovat todellakin vedenpitävät (toisin kuin muut jotka mainostavat samaa esim reimatec). Niissä vaatteissa kohtaa hinta ja laatusuhde.